Tak takým komplikovaným spôsobom, ako ju chcú robiť, sa ani nečudujem. Mohla spokojne ísť po starej trase do dediny Ťahanovce a tam potom nejakým zmiernením stúpania do kopca mohla vyliezť na Madridskú, odtiaľ na Bruselskú a jednokoľajka na Bruselskú-Hanojskú-Sofijskú a späť na Americkú triedu a na konci urobiť úvraťovú konečnú ako pri Optime a dovidenia. Nie tam 30 mostov a cesta cez územie nikoho ako si to vrchní predstavujú.
No a potom ešte z NMM urobiť trasu električky po pôvodnej trase smerom na Staničné námestie alebo konečne spojazdniť trať na Hlavnej a máme postarané o všetko. ?
Bola,ale sa to neosvedčilo.Na jedného cestujúceho pripadalo desať tlačiacich a nikto sa nechcel striedať v tlačení,tak to za cca dva týždne zrušili.Bolo to skúšané začiatkom sedemdesiatych rokov.
150 novych busov dostatocne nahradi elektricky pri reko trati. Planuje sa aj nakup elektriciek. Jeden taky oznacnik je zachovany tak ich mozu katovat a hadzat do srotu ako to robia. Odbocka na rychlodrahe sluzi-la na dodavku "novych" elektriciek ale aj prejazd podbijacky na rychlodrahu, alebo Hurvinka do mesta.
Čítali ste ten článok o tom, že KE a BA maju dostať nové projekty?
AK som to správne pochopil, tak v BA sa postaví nová trasa a v KE sa iba zrekonštruujú trate? Električky nám neprídu žiadne?
prednedávnom sa menili aj na Vyšnom Opátskom, ale tam už sú vymenené všetky...ešte tuším na Magnezitárskej sú staré..inak tie v Myslave v štýle tyčka plus tabuľa na CP a to je všetko, ten vrch chýba, a zastávku zdiaľky ani nie je vidieť kde je...
Na viacerých myslavských zastávkach sa objavili nové (sivé) označníky ? tak ak si niekto ešte chce odfotiť staré klasické červené, tak v Myslave má na to už len možno niekoľko dní... Robí sa to aj inde? Lebo nemám prehľad kde ešte stále ostali tieto staré označníky a koľko ich vlastne prežilo až dotraz...
Adamcool