Ak by trať Važecká - Levočská prešla rekonštrukciou s kvalitným povrchom pre autobusy, vôbec by nebol problém viesť autobusy po tejto trati.
Osobne však radšej tam budem mať električku každé 2-3 minúty a autobus raz za napr. 20, ako autobus každých 12 a električka každých 7,5 min. Asi aj preto by som skôr preferoval iba spoločné zastávky, nie celú trať.
na Važeckej by kľudne aj v dnešnej dobe mohla L 13 stáť priamo na koľajisku. Stačilo by pár stavebných úprav a prestupný uzol by bol na svete. Trať na Slaneckej ceste si priam pýta združenie s autobusovými linkami – akurát stav panelov je trochu proti.
na ED? Košice radšej zhrabnú x € na autobusy než 100000x € na električky. Veď elektrická trakcia je prežitok, ktorého sa treba zbaviť – ideme po vzore vyspelej Európy; akurát s meškaním polstoročia. Nemá zmysel sa učiť na chybách iných, radšej sa (ne)poučíme na vlastnej chybe.
na peresi, polove suhlas, tam by to chcelo podchod a normalne pristresky, ale na vazeckej to mas skoro na hrane, tam som to nikdy nepochopil... tam co mi maximalne vadilo bola troska zla naveznost elektriciek
Tebe by sa tiež chcelo prestupovať takym štylom, že jedna zastavka od druhej je 100m a počas nich ešte 3 semafory alebo 2 prudova rychlostna cesta cez ktore kym prejdeš mohol si byť v meste, že ???? Nehovoriac o zime daždi a podobne. Na takyto prestup tu nie su podmienky.
nedalo lebo ludia su pucky co nevedia prestupovat a maju stym zasadny problem a budu sa vyplakavat starostom na rameno
pokusy boli, L30 k optime ak si dobre pametam, L13 na vazecku, a ako to dopadlo? blbeckovia sa postazovali a bolo to, lebo problem prestupit, bolia nohy.. hlavne ze inde to v pohode funguje
,,, písalo sa o tom už veľakrát - napríklad rýchlodráha, je podľa mňa kapacitne nevyužitá celkom úplne.. Napríklad v sedle a cez víkendy - radšej paralelne s ňou ženieme autobusy do šace... A z Polova, Pereša - spoje skrátiť buď len k optime, alebo na Moldavskú - a tam prestup na ED - nedalo by sa o tom porozmýšlať ak už máme prestupnú tarifu? Len taký príklad...
Pridam aj ja svoj nazor do tejto diskusie ohladom LV a podobne. Čo sa týka súčasneho LV električiek nemam pocit aby to bolo az take zle, naopak pamatam časy spred augusta 2008 kedy to bolo podla mna horšie, bolo malo kooperacii medzi linkami, dlhšie intervaly medzi spojmi a pod. Stačí sa spomenúť na 30 minutove zakladne intervaly u autobusov. Dnes je podla mna lepší stav až na niektoré výnimky. Výnimky preto lebo DP dovolil kafrat do svojho LV starostom naších mestských častí. Avšak mylím si že základ máme a ked si ho budeme držať a nebudeme vytvarať dalšie nezmyslené linky typu 52L a pod tak vcelku budeme mať stabilné linkove vedenie. Samozrejme bolo by dobré to dalej rozvíjať a nie len udržiavať. Tolko môj názor
a povedz mi, ako chceš nahradiť teraz aktuálne a reálne autobusy električkami?
Peniaze na nové trate nie sú, čiže autobusy nenahradíš. Jediné riešenie by bolo prekopať LV električiek, ale ani k tomu sa nik nemá.
"to ze su male preferencie MHD, je to velky problem, ale nie neriesitelny, pretoze vyrobit take tabulky ze daj prednost elektricke podla mna nie je az taky problem"
Prosím? ? Ty vieš, čo je preferencia?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.