Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: stn35 #67513:
No veď pokiaľ viem, tak budú €-fondy aj na opravu tratí. Mala by sa komplet zrekonštruovať jedna celá linka + ešte nejaké úseky.
Reply on: stn35 #67513:
Nato co ma praha alebo brno zabudni, oni kupovali Skodu 15T za 2.8 miliona eur jednu. Tu kde nie je pomaly ani na vyplaty statnym zamestnancom v justicii, skolstve, ci zdravotnictve, nehovoriac o mizivej kvalite elektrickovej dopravy u nas vobec, je zbytocne o niecom takom co i len uvazovat, pretoze je to nezmozne, nikto nam to nezaplati, ani EU.
Reply on: stn35 #67513:
Tu sa to odbije Variami a bude to... ? A na nové trolejbusy zabudni ?
velmi rad by som privital obnovu vozoveho parku co sa tyka elektriciek a trolejbusov a myslim ze nie som sam ako tu citam..kedze vozovy park co sa tyka elektriciek a trolejbusov uz roky zanedbany a je takmer identicky s tym Bratislavskym.. cize vsetko zastarale stojace za staru backoru, raz som pisal na DPMK a ma surovo odbili s tym ze to treba vymenit komplet kolajiska a to by vela stalo a ze na to nie su financne prostriedky..a bla bla bla...uz stara otrepana fraza este z cias ked sme v EU neboli..ale ako sa teraz ukazuje na vsetko je ked sa chce, daju sa vybavit Eurofondy ,kedze mame mnozstvo nevycerpanych ..takze kde je vola tam je cesta..nutne treba klimatizovane nizkopodlazne jednotky pre obe mesta ci uz BA al KE, typu skoda Plzen, napr take nieco ako ma Praha prip Brno al Miskolc: http://www.skoda.cz/cs/produkty/tramvaje/tramvaj-26-t/ alebo uz rovno nizkopodlazne briky vybavene klimou http://www.skoda.cz/cs/press-room/archiv-novinek/do-provozu-s-cestujicimi-vyjela-prvni-tramvaj-15t-forcity-s-klimatizaci/ a trolejbusy takisto by trebalo obmenit..trebars tiez z Plzne by som bral ,su celkom fajn a zamenit ich za tie stare zhrdzavene rachotiny co sa nakupili este zac 90tich(niektore este koncom 80tich) rokov a uz doslova dosluhuju.. pise sa aj od koho budu mesta nakupovat jednotlive supravy bude to Skoda Plzen? a okrem toho ak sa nemylim v Kosiciach(neviem ako v BA) musia predtym obnovit resp vymenit vsetky zastarale elektrickove kolaje,to tiez budu financovat z tychto EU fondov? lebo to je nutna a prva podmienka ak tu chcu nasadit nizkopodlazne moderne supravy..dufam ze tych starych rachotin(tzv burizonov) sa cim skor zbavia a odpredaju ich na suciastky..
Reply on: tbus #67511:
Také sa neplánovalo ? Zhora mali chodiť odjakživa len autobusy (niečo ako Popradská na Terase).

Keď už trať "hore", tak z Americkej triedy, pri Lidli na Európsku a hore odbočka na Austrálsku (až bude postavená) a ďalej až po plánovanú otočku neďaleko Viedenskej - tá je nakreslená na obrázku vľavo: http://www.abload.de/img/3b_navrh_dopravyg0ubh.jpg

Ale toto je ťažké sci-fi ?
Reply on: veteran #67509:
tieto projekty som videl, myslel som skôr tú časť o jednokoľajke z bruselskej cez hanojskú na sofijskú
Reply on: veteran #67509:
Off-topic: Heh, kebyže nesledujem tému tak rozmýšľam, prečo je KVP teraz viac iné... ?
Reply on: tbus #67508:
Tak to onekdy bolo plánované, akurát "trošku" zavadzia valal ?
http://www.abload.de/img/navrhc-2cupqc.jpg
Reply on: Adamcool #67507:
tak ten tvoj návrh je ešte komplikovanejší a nereálnejší ako ten "pôvodný" po území nikoho ?
Reply on: Dispecer #67506:
Tak takým komplikovaným spôsobom, ako ju chcú robiť, sa ani nečudujem. Mohla spokojne ísť po starej trase do dediny Ťahanovce a tam potom nejakým zmiernením stúpania do kopca mohla vyliezť na Madridskú, odtiaľ na Bruselskú a jednokoľajka na Bruselskú-Hanojskú-Sofijskú a späť na Americkú triedu a na konci urobiť úvraťovú konečnú ako pri Optime a dovidenia. Nie tam 30 mostov a cesta cez územie nikoho ako si to vrchní predstavujú.

No a potom ešte z NMM urobiť trasu električky po pôvodnej trase smerom na Staničné námestie alebo konečne spojazdniť trať na Hlavnej a máme postarané o všetko. ?
Reply on: Citelis Maniak #67494:
V KE sa ešte stále sníva o električke na sídlisko Ťahanovce, avšak tá sa asi nestihne...
Reply on: 3212 #67496:
autobusov je dosť, len nie sú pojazdné... to je už druhý problém
Reply on: Tatranka #67503:
Prepáč, ale absolútne tomu nechápem 🙂 Kto čo tlačil?
Reply on: 110mat110 #67499:
Bola,ale sa to neosvedčilo.Na jedného cestujúceho pripadalo desať tlačiacich a nikto sa nechcel striedať v tlačení,tak to za cca dva týždne zrušili.Bolo to skúšané začiatkom sedemdesiatych rokov.
Reply on: Adamcool #67495:
Je to pripojenie na vlečky VSŽ/USS.V praxi sa to používa na vagónovanie električiek.Dnes samozrejme skoro vôbec... ?
A vobec som si tu nevsimol aby niekto spomenul obchadzku autobusov v Saci ktora je od Pondelka v smere ku nemocnici.
150 novych busov dostatocne nahradi elektricky pri reko trati. Planuje sa aj nakup elektriciek. Jeden taky oznacnik je zachovany tak ich mozu katovat a hadzat do srotu ako to robia. Odbocka na rychlodrahe sluzi-la na dodavku "novych" elektriciek ale aj prejazd podbijacky na rychlodrahu, alebo Hurvinka do mesta.
Reply on: Károj #67497:
Vnutropodnikova doprava nebola zabezpecovana elektrickami.
Reply on: 3212 #67496:
Možno konečne aspoň dočasne porušia "prepotrebné" autobusové linky a ušetria tým pár vozidiel...
Reply on: Adamcool #67495:
Možno niekedy bola vnútorno podniková doprava aj pre električky ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.