Električka Tatra - ČKD T3 #417, ktorej zaujímavosťou je upravené predné čelo pre umiestnenie elektronickej tabule, sa po piatich rokoch konečne dočkala aj jej osadenia.
jedna vec - vždy som sa snažil minimalizovať konfliktné body pre vodičov - a odbočenie na Dneperskej si viem len zťažka predstaviť v dopravnej špičke, rovnako ako státie 13 na dopravne paralizovanej Slaneckej... už 54 mi tam veľmi vadí, nakoľko tam chytá slušné meškania, ale u tej je to trocha rozsiahlejší problém... ale to bola iba vízia, tak je to jedno...
Prestup na tescu alebo Dneperskej (s otacanim na tom parkovisku ) by bol na hrane, pripoj ku kazdemu jednemu spoju, z NP autobusu na 13 do NP autobusu na 19. Tam by netrebalo nic dobudovavat, a mozno by to aj teliatka pochopili, kedze 19 ma rovnaku trasu ako 13. A este navyse ide aj na stanicu.
ale však Važecká by existovala a naviac by bola možnosť prestupu aj na L19... to mal byť bonus naviac, ale ako vidím je fakt, že to by obyvatelia nepochopili ?
Ide o to, že podmienky fondov nehovoria len o výške sumy (tam má BA kraj skutočne nižšie možnosti než zvyšok republiky), ale aj o konkrétnych účeloch, na ktoré môžu byť peniaze použité. Programy platné mimo BA jednoducho stavbu tratí neriešia, tj. nedovoľujú. Takto si ich vypracovala a schválila sama slovenská vláda okolo r. 2006-2007.
Ja len pre upresnenie, lebo som nikdy úplne nechápal výsledkom tých vašich debát pre Košice platia zjednodušené podmienky, že my by sme dostali peniaze iba vtedy, ak by sme si napríklad kúpili trolejbusy a zároveň nahradili nejakú autobusovú linku? resp. ak by sme si kúpili trolejbusy? Alebo peniaze na nové trolejbusy by sme dostali, ak by sme nahradili autobusovú linku trolejbusovou a zároveň by sme si troleje potiahli za svoje? Sorry, ale nechápem veľmi tomu tak ma prosím opravte ?
Tématika eurofondov sa na fóre riešila niekoľkokrát. Každopádne, musíš si uvedomiť, že Bratislavský kraj, ako kraj s vyšším HDP ako zvyšok Slovenska (alebo z nejakého iného dôvodu..), má trošku ináč nastavené eurofondy...
ak teda hovoríme o víkende, tak mizerný počet cestujúcich v spojoch L 13 sa v pohode zmestí do súčasnej ponúkanej kapacity električiek. Čo sa týka samotného posilnenia L 3, teda opätovný návrat dvojičiek, tak ten by sa mal udiať v prvom rade už len kvôli Jazerčanom. L 13 ponúkaná od 2. 8. 2008 nadväzovala na električkové spoje.
Myšlienka napojiť L 13 na L 19 nie je zlá, možno sa potom Krásna zbaví antiprestupovacieho psychického bloku.
Linka 13 z Krásnej po Dneperskú príchod 2 minúty pred L19, a bol by z krásnej krásny interval, akurát od dneperskej by šiel do mesta len jeden bus namiesto dvoch po prakticky tej istej trase ? Prestupovanie na nové nízkopodlažné autobusy by sa určite pozdávalo viac, ako na zlé hnusné električky.
Ani by som nepovedal, na sidliskach kde su nove generacie a deti praveže stupa dopyt oveľa viac ako v Krasnej kde sa postavi par domov a okrem ineho kto stavia dnes v takto lukrativnej oblasti? Asi iba človek ktory nejake to euro ma takže auto je samozrejmosť v dome.
Ako by som ju "posilnil" ? No najjednoduchšie , zrušiť solo vozy aspoň na L3 aj cez víkend, a prisposobiť príchod / odchod ED k busu 13 z a do krásnej - ak by len po važec jazdila, napríklad - a na to netreba nejakú veľkú "vedu".. Alebo zabezpečiť prestup na L 19 - tak ako som už písal tu.. A nemeniť interval,,, napríklad.
ja sa cudujem, ze sa chce obyvatelom krasnej vobec cestovat ad po slaneckej ceste. Ved v rannej zapche su rychlejsie aj ked nestihnu prestupit na 1. elektricku
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Rudyke902