Reply on: veteran #64279:
No ideš dobre. Jak je na fotke s autom vidieť, odbočuje trať doprava, tam po celom zbytku sú rozne artefakty, niekde aj zhnite podvaly, na niektorych boli aj železne podkladnice, Spočiatku po odbočení je to dnes silno zarastené včetne už vzrastlých stromov, ale stopa je viditelná až na koniec trate, včetne soklov stožiarov, trať končí tam, kde naňu aj vtedy aj dnes kolmo nasledovala cesta. (za tou cestou je prameň "smradlavky"- trochu vlavo) Na konci je patrné rozvetvenie (len stopy po podvaloch!) v dlžke tak jedneho vozu T. Vpravo vedla konca trate je vyvýšenina, to je bývalé nástupiště, miestami je patrný rozdrobený beton a piesok, je to už dost zarastené trávou . Naposledy som tam bol koncom leta 2011.
Trať prevádzkovo existovala asi do roku 1966(?) aj po prevedení linky 5 do Ťahanoviec. Bola využívaná príležitostne pre os.dopravu pri akciách na Aničke
Len neviem, ktorému objektu sa hovorí kolkáreň, odbočka z tejto trate nebola.
KVKV
pod asfaltom je úsek na Kostolanskej.
jej koniec sa nikdy neprestavoval, teda od Kostolanskej vedla cesty, zakončené to bolo len jednou výhybkou (véčko) nebola to nikdy úplná výhybňa. Zbytky včetne základov niekdajšej čakárne podla hist.pohladnice sú tam viditelné dodnes. Za bývalou konečnou je priečna cesta (myslim Pod šancom?) potom je prameň gajdovky a parčík = Anička.
Ide o to ,že na insiderovych snímkoch nie je nič poriadne vidieť aj z toho čo zostalo.
Kolaj vedená do areálu kolkárne? ,ta to čo ??? ?
To mala byť nejaká odbočka? Ja som sa viezol električkou po tej trati ako malý chlapec, trať si pamätám aj opustenú ale ešte v zachovalom stave.