Reply on: veteran #64279:
No ideš dobre. Jak je na fotke s autom vidieť, odbočuje trať doprava, tam po celom zbytku sú rozne artefakty, niekde aj zhnite podvaly, na niektorych boli aj železne podkladnice, Spočiatku po odbočení je to dnes silno zarastené včetne už vzrastlých stromov, ale stopa je viditelná až na koniec trate, včetne soklov stožiarov, trať končí tam, kde naňu aj vtedy aj dnes kolmo nasledovala cesta. (za tou cestou je prameň "smradlavky"- trochu vlavo) Na konci je patrné rozvetvenie (len stopy po podvaloch!) v dlžke tak jedneho vozu T. Vpravo vedla konca trate je vyvýšenina, to je bývalé nástupiště, miestami je patrný rozdrobený beton a piesok, je to už dost zarastené trávou . Naposledy som tam bol koncom leta 2011.
Trať prevádzkovo existovala asi do roku 1966(?) aj po prevedení linky 5 do Ťahanoviec. Bola využívaná príležitostne pre os.dopravu pri akciách na Aničke
Len neviem, ktorému objektu sa hovorí kolkáreň, odbočka z tejto trate nebola.
KVKV
K zaniknutým tratiam: Tú Aničku ste fotil na správnom mieste ??? V r. 2010 som tam bol , a tých zbytkov viditelných bolo omnoho viac. Na konečnej bolo ešte torzo beton nástupišťa včetne stop po kolajovom rozdvojení, po celom telese trati pražce alebo stopy po nich.
Stlpy na Havličkovej možno pamätajú ťahanovskú trať, ale slúžili ešte dlho po nej , tam viedla stará smyčka.