Na inú tému...
Železnice pripravujú elektrifikáciu trate Haniska - Modlava
http://korzar.sme.sk/c/5990933/zeleznice-pripravuju-elektrifikaciu-trate-haniska-moldava.html
To, že peniaze na investície pre "ťažkú železnicu" z projektu KORID sú, sa hovorilo už dávnejšie, takže asi je to pravda. Trať na Ťahanovce sa opäť nespomína (len trať po Masarykovej), takže myslím, že je to jasné...
Železnice pripravujú elektrifikáciu trate Haniska - Modlava
http://korzar.sme.sk/c/5990933/zeleznice-pripravuju-elektrifikaciu-trate-haniska-moldava.html
To, že peniaze na investície pre "ťažkú železnicu" z projektu KORID sú, sa hovorilo už dávnejšie, takže asi je to pravda. Trať na Ťahanovce sa opäť nespomína (len trať po Masarykovej), takže myslím, že je to jasné...
veteran
Re #62705 TA: Vieš, de iure je všetko OK. Aj v pešej zóne platia pravidlá CP. Aj na Hlavnej je pešia zóna, do ktorej majú povolený vjazd zásobovacie vozidlá, dokonca aj MHD (ešte stále - relikt po zachádzkach nočákov z 90. rokov). Ale pešia zóna, kde v špičke pôjde spoj každú minútu?! To je trošku na hlavičku, nie? To je jasný príklad, že situácie "de iure" a "de facto" môžu byť veľmi odlišné. Z toho vyplýva, že chodci v tejto pešej zóne nemajú nijaké právomoci navyše, musia sa držať na úzkom chodníku, dokonca sú limitovaní priechodmi pre chodcov (celkom 6 ks).