Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jt #59204:
to dispozičné riešenie interiéru citelisu sa veľmi nepáči ani mne, je to také stiesnené či čo...SU18 jednoznačne naj, pripadá mi taký priestranný a vôbec celý interiér je super ☺
Reply on: COMFORT #59208:
Ťah oproti solarisu určite nie, tie idu dobre... Až na prve 4 kusy. A kurenie, no možem suhlasiť... Ale ot je tak všetko asi ?
Reply on: Peter55 #59207:
Topenie, ťah (II. séria).
Reply on: COMFORT #59205:
Jake kvality ma citelis oproti solarisu? ?
No pozrel som fotky tej 1006 a keby som nevedel ta nikdy nepoviem že to je po GO ? ? Povodna pristrojovka, sedačky interier kremovy, čo ja viem, a z vonku s tym naraznikom prednym čisto jak fotka z ukrajiny ? ? ?
Take čudne mi to pride no navonok... Všetky peniaze asi išli na opravu vyzbroje atď čo je doležitejšie, ale ajtak
Reply on: jt #59204:
Chcel by som len poznamenať k tej kapacite. Jazdievam linkou 19 viac ako je zdravé a čo som odpozoroval za posledné 2 roky, SU15 sú priestrannejšie a lepšie kapacitne využiteľné ako Citelisy. SU15 majú aj oveľa pohodlnejšie sedadlá. Citelis má iné kvality ale čo sa týka kapacity, Solaris zvládal viac ľudí, zatiaľ čo Citelis je pri miernom špičkovom zaťažení pri druhých dverách už úplne plný a do uličky sa veľa ľudí nezmestí.

Toť môj názor z môjho pohľadu. Tajne u mňa víťazí Solaris, vďaka jeho neustále modernému vzhľadu a pevnému interiéru (oproti Tedomu a iným paródiám) aj za tých 10 rokov, aj keď Citelisy som si obľúbil bez ohľadu na to, ktorá séria mi príde na zastávku. ?
Reply on: aston13 #59202:
Hej, netreba preháňať. ☺ Aj Solarisy si pred vyše desiatimi rokmi odniesli obrovskú kritiku a nakoniec sa ukázali ako celkom schopné vozy. Podľa mňa sú to dokonca jedne z najlepších autobusov, uvidíme koľko ešte zvládnu. Mali akurát "menší" problém s horľavosťou (tu u nás to mohla byť naozaj náhoda, keďže chyba bola vo vozoch jazdiacich na LPG) a občas štrajkujú dvere. Citelisy ale mali problém s prevodovkou (to síce šlo vyriešiť vopred), nevládali do kopcov. Najviac mi ale na nich vadí ich kapacita, ktorá len o 11 pasažierov prevyšuje o 3 metre kratšie Solarisy... A tiež usporiadanie sedadiel a ich umiestnenie na vysokom schodíku nie je najšťastnejšie. Toto je veľký deficit, na ktorý sa vôbec neprihliadalo pri obstarávaní (už som to tu svojho času aj spomínal).

Nie som žiaden fanúšik konkrétnej značky, ani zadubený odporca, ale po tejto stránke si nemôžem pomôcť a u mňa jednoznačne víťazí SU18.
Reply on: SHORTY #59199:
si to vystihol... evokuje mi to otázku - keď už máte historičák, tak sa plánujú zvyšné kusy poslať do USS? ?
Reply on: jt #59201:
ale noo až také strašné to zas nie je ?
Reply on: no.ev.di. #59200:
Majú len jeden nedostatok. Že tu jazdia.
Chcem sa opýtať, že aká je spokojnosť s kĺbovými Citelismi v KE? Nemajú nejaké nedostatky či vady?
Reply on: Furčan #59193:
Mi to pripadá ako historické vozidlo uvedené do pôvodného stavu (resp. stavu, keď dojazdilo) a nie GO vozidla, ktoré má ešte X-rokov slúžiť...
Na ED na SP aspoň vymenia tlačítka/kontrolky/vypínače za nové a tu zostalo všetko pôvodné??? Toto nie je o peniazoch, ale o zadaní podmienok súťaže - a v tej niekto na niečo "zabudol" ako to býva vždy. Aj tak najviac sa mi páčili súťaže na nové autobusy, do ktorých sa nikdy nezabudlo napísať "zabudované autorádio s CD prehrávačom"... ?
Reply on: Yogi616 #59197:
😉
Reply on: Dimi #59191:
takže sa plánujú ďalšie GO v Zlineri, hej?

No len škoda tých čiel, čo už...
Keď sa chce a vie, tak aj linky oblúčikov pasujú...
Reply on: Furčan #59193:
Ruska zmrzlina je len kvoli zakrytiu podlahy, aby sa nepocapala
Reply on: Furčan #59193:

Mne je uplne jedno,akej farby je pristrojova doska a sedacky .Pre vas "dizajneroch" a "odbornikoch" na dopravu to podstatne je,ale dolezite veci vam unikaju. Som rad ,ze po dlhej dobe je "az" jeden trolejbus po GO.

AutobusovyManik

Buďme radi, že máme aspoň toto. Na Ukrajine nemajú ani také.. ? ?
Reply on: Furčan #59190:
Fero, vsetko je vec financii, ktore DPMK prideli danej oprave. Interier vozidla nebol v protokole napisany, ako ma vyzerat. Neboli definovane farby. Dalsie vozidlo uz ma definiciu farieb, podpisanu GR, teda je to prikazom. Ano, uz sme o tom diskutovali, ze sa takyto interier nehodi tomu laku. Rovnako nebola definovana montaz dopytu ani to otvaracie okno prveho okna. Najprv sa premyslalo aj o vymene predneho cela za TrM verziu, ako aj uprava palubnej dosky na M verziu, no vsetko stoji prachy. Ale urcite Zliner urobil omnoho viac, ako v ramci finacii dokazu urobit ludia u nas v DP. Ram je opieskovany (jediny trolejbus), pozinkovana spodna cast vozidla, lepene plechy, vymena kablov, svoriek, drzadiel naprav, vymena casti naprav, oprava strechy, atd atd ... Je dobre, ze to vozidlo islo tam. No pokial by sa definoval aj vyzor interieru, to sklo a dopyt, pripadne ine doplnky (platene sedadla napriklad), tak za vsetko solis peniaze. Mimochodom, dopyt bude domontovany v Kosiciach 🙂 . A ako som uz pisal, vsetky dalsie Tr vozidla budu mat interier iny, zladeny s exterierom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.