Keď to už spomínaš, tak je zaujímavé, že na prešovské lístky sa toho vojde porovnateľne veľa, ak nie viac, ako na naše, ktoré sú o poznanie širšie. Je tam kód zastávky, celý dátum a čas a číslo vozidla. Ale moment, oni tam majú systém ktorý (ako to bolo?), po ktorom stačí udrieť kladivom a funguje ďalej až kým nevyhorí.
ešte raz - je to kód spoja, nie jeho číslo. Kód je náhodne generované číslo, platí iba pre ten konkrétny spoj v ten čas a slúži na kontrolné účely. Je jedno, či existuje 4, 6, 20 zastávkový lístok, ochranný kód tam bude tak či tak ?
Historické okienko:
Pred 126 rokmi - dňa 20. 1. 1885 - mesto Košice zamietlo žiadosť podnikateľov Klaubera, Sielbersteina a Rottera z Budapešti o výstavbu parnej koľajovej dráhy kvôli neprijateľným podmienkam potenciálnych staviteľov.
a občas vytlačí všetky tie údaje na jedno miesto, občas nevytlačí vôbec nič, občas vytlačí všetko ale tak slabo, že sa to nedá prečítať...
Inak jedna otázka, je ok, že bus, končiaci na Staničnom námestí vysadí ľudí už pred križovatkou na SN, čiže už pred prvou odbočkou doľava smerom k pošte?
kód na lístku: 510-0119-018:13 znamená: 510 je kód spoja, na základe toho kontrolujú revízori; - je pásmo, v tomto prípade 1 (rímska1 naležato), 01 je poradie zastávky (prvá od východzej zastávky spoja), 19 je dátum (deň), - je mesiac (rímska 1 naležato, prípadne iné číslo), 0 je koncové číslo roka (0 bola pre 2010, teraz bude celý rok 1) a 18:13 je asi zrejmé ?
eMareq