Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aljosa #54904:
no ja aj jazdím a fakt že veľa ľudí som si večer v buse nejak nevšimol... a mnoho vodičov má presne rovnaké pocity...
Reply on: Iv #54899:
hm, 18kou cestujem dobrych 10 rokov na SAVku najprv z Furce, teraz z THC, ako cez pracovne dni, tak aj cez vikendy, ako v spicke, tak aj v sedle, vecer, proste dost casto, ale zeby tam bolo podla vasich slov "casto ledva 10 ludi, to som si nejako nestihla vsimnut. Zato 5O a 55, ktore sa tak pekne rady vlacikuju, su ledva obsadene aj pocas poobednajsej spicky. Logika ? Ale ok, 12ku z Mieru beriem, az jej budu upravene intervaly tak, aby umoznovala prestup z busov z THC a Furce v ludskej podobe, cize bez sprintu krizom cez Mier, resp. bez 25 minutoveho cakania na 'pripoj' ..tesim sa na letnu dochadzku 😞
Reply on: Iv #54899:
Uz mi nedalo sa na tuto diskusiu okolo 18ky iba pozerat, toto je fakt "luxusny" prispevok. Takymto echt sposobom by sa dalo obhajit aj povedzme zrusenie 15, 27..... A s tou vyuzitelnostou by som si radsej kusol do jazyka...
Reply on: 5 #54881:
donesiem ti tričko ❓ a logo mesta tam nechceš ❓
Reply on: PTI #54895:
ešte stále očakávam ten váš návrh... zatiaľ nič neprišlo... ?
Reply on: PTI #54895:

Ano linka 18 je teda naozaj nosnou linkou so super 30 minutovym intervalom
Reply on: PTI #54895:
krajský úrad: linky 2, 4, 9, 14, štadión TU linka 7, 12/dostupná aj od obchodnej akadémie/, amfiteáter: linky 6, 9, 12, 19...nestačí? aká je vyťaženosť tejto linky? cez víkend počas dňa, možno tak 20 ľudí, ktorí prevažne idú z THC na KVP...na celej Watsonovej ulici nastupujú nanajvýš po dvoch....využitie tejto linky vo večerných hodinách cez víkend ale aj cez pracovné dni je totálne mizivá..častokrát počet ľudí vo vozidle nedosahuje ani číslo 10..stalo sa mi, že od novej nemocnice sme s 18kou stáli až na mieri, pretože nikde nebolo nikoho...
Reply on: PTI #54895:
Ďakujte podporovateľom úchylných liniek.
Reply on: 5 #54881:

Tych par ludi co stoja cez vikend na zastavke Obchodna akademia a cakaju na L18 sa tolko snad vedia presunut o jednu zastavku dalej (Amfiteater) a tam uz spoje stoja. A takisto aj cez tyzden co som si v poslednom case vsimal väčšina ludi aj tak chodila peso na Amfiteater lebo tam premavaju spoje castejsie.
Reply on: Iv #54890:
to je sice pekne a z jednej strany mozno pochopitelne, ale i tak nechapem: ak idem menit system, nakreslim si schemu a riesim modelove situacie pre jednotlive linky jednoduchou otazkou: aky spoj ma k dispozicii cestujuci v roznych castiach dna a tyzdna v danej oblasti. Ak zistim, ze ziadny, vcul daco nedobre a system nema sancu fungovat a pekne reci o prestupovani a pravidelnosti MHD su tatam. Vecne operovanie 18kou snad uz desat rokov neprinieslo nic okrem divnej mackomysi 50-55. Jednoducho Watsonova pokryva univerzity, obchodnu akademiu, ale nielen cez skolsky rok, ved tam pracuju ludia aj cez prazdniny..ci na magistrate maju cez prazdniny volno, tak si myslia, ze to je tak vsade ? No divnuo, divnuo..
Reply on: Iv #54894:
Samozrejme že ten čo to navrhol, to tu bude obhajovať, ale tieto argumenty neberiem. Linka č.18 bola a je nosnou linkou. A zrušiť cez víkendy a v špičke v úseku Mier - Amfiteáter jedinú autobusovú linku bez akejkoľvek náhrady, to môže urobiť iba diletant. Nehľadiac na termín zmeny LV, o čom som písal asi pred dvomi hodinami. Proste, obhajujete neobhájiteľné, magistrátom neoperujte, tie hlúposti vymýšľate vy, a ak to neviete robiť, tak od toho chodte preč.
Reply on: PTI #54893:
lenže na koľkých linkách by musel byť ten 40 minútový interval, aby neprešvihli kilometre? viete si ho predstaviť na nosných linkách ako 10, 15, 19, či 36? myslím, že tu žije oveľa viac ľudí, ako v nejakej Žiline...
Reply on: Iv #54890:
Len v DPMK žije pár ľudí, ktorí si myslia že napr. 40 minútový interval v sobotu alebo v sedle je chorý. Prezrite si vážení podrobne cestovné poriadky z iných miest, Bratislavou počnúc a Žilinou končiac. Tam si to nik zo zodpovedných nemyslí, majú v linkovom vedení množstvo takých liniek a výsledok - cestujúci sú spokojní. Len v Košiciach sú tí čo platia za MHD pokusní králici. A prosím nevyhovárať sa, že to magistrát - ten vždy odsúhlasí, čo im DPMK položí na odsúhlasenie. Verím, že tento trápny experiment s linkou č.18 ozaj dlho nevydrží, a že tak isto v DPMK dlho nevydrží ten, kto túto hlúposť navrhol.
Reply on: Iv #54890:
liniek na škrtanie je viac než dosť - problém je v tom, že práve tie najohrozenejšie sú politicky chránené
Reply on: Mr.Henky #54889:
presne túto reakciu som očakával - a odpoveď znie, že dlhšie ako žiadna (teda dlhšie, ako keď zoberú pracovníci DPMK CP hneď preč)
Reply on: PTI #54885:
ak si magistrát objednal menej kilometrov ako doteraz, niekde sa škrtať muselo....máte iný nápad, ktorú linku obmedziť? či zachovať všetky tak ako doteraz, ale s totálne otrasným intervalom /40-60 minút/?
Reply on: TA #54880:
A podľa teba tam tá dočasná výveska ako dlho vydrží?
Reply on: PTI #54885:
Zohľadniac nezmyselnosť opatrenia mu dávam životnosť max. jedno leto.
Reply on: solac3903 #54882:
Myslím, že ukončenie víkendovej obsluhy zastávky takmer v širšom centre po niekoľkých desaťročiach je dostatočný dôvod "urobiť niečo navyše". Navyše sa dá predpokladať, že zajtra v bude v teréne pobehovať kopec rôznych dispečerov, pozorovateľov a iných príslušníkov DPMK. Ale tak chápem, že toto by si vyžadovalo odvahu... ? Navyše obhájiť dementizmus je dosť náročné.
Reply on: solac3903 #54882:
Na takej Moskovskej (smer mesto) je už oznam v koši... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.