ak by prihliadli na to, ze si kartu nabijas kontinualne uz 5 a pol roka (staly a svedomity zakaznik), mohli by pokutu znizit... pocul som uz o takom pripade, ze pokuta bola potom nizsia, ked to v podniku posudili, neviem ale ci tieto veci ohladom nabijania kariet archivuju tak dlhy cas ?
Podľa mňa tu ani tak nejde o počet spojov, ale o to, že DPMK v zastávkových CP aj na webe (poznámky k CP+vyhľadávač) de facto zavádza a klame cestujúcich...
logika v podaní DPMK ma nikdy neprestane udivovať. Keďže pripadol sviatok na sobotu, tak sa vypraví viac spojov, akoby pripadol sviatok na pondelok až piatok.
keďže je sviatok, tak by sa malo podľa sviatku. Ak prípadne sviatok na pondelok až piatok, tak nikoho nenapadne rozmýšľať, či sa jazdí podľa daného dňa alebo podľa sviatku, každý automaticky pozerá CP pre sviatok.
Mne to vyplýva aj z toho, že v CP už nie je uvedený stĺpec pre pracovné dni, ale pre pondelok až piatok.
áno si povinný, nakoľko si nemal platný cestovný lístok. A pokiaľ viem, tak pokuty sa už nejaký ten rok v takýchto prípadoch neodpúšťajú či zmierňujú... kedysi sa to ešte dalo, ale len ak to bolo prvý deň po konci platnosti... ak píšeš "niekoľko dní", radšej to zaplať, kým sa to nenavýši