Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 3001 #51981:
A nevidim na tom nic cudne. Ked raz nemas v robote co telefonovat, tak proste netelefonujes... Uz vidim robosa v Kii za pasom, ako si vytiahne z monterok mobil a namiesto montovania prevodoviek, si pokeca s dcerou, ze co noveho v skole, aky bol obed a ci ma vela domacich uloh...
Reply on: Dimi #51978:
ver tomu, ze budes mat stiahnute premie aj v tomto pripade
Reply on: Nodes #51979:
Nemam v tomto prehlad, ci ma cistotu zastavok na starosti DP alebo mesto...
Osobne je mi to viacmenej jedno, ja len logicky ocakavam, ze na stvrty den po skonceni snezenia najdem zastavku ocistenu a nie zahadzanu snehom. Ale mozno mi chcu ulahcit vystupovanie z Ikarusu, tam je to jeden dlhsi krok a som vonku na vrchu kopy... ?
Reply on: Axel #51975:
Kto ma vykonavat cistenie zastavok? Nie DP?
Reply on: Peter55 #51957:
Dokonca mu davam za pravdu. NEMAS co telefonovat ani sa inac rozptylovat pocas soferovania. Mimochodom, ak niekto vodicovi vola, moze ho zrusit a zavolat mu pripadne zo zastavky, ked vozidlo stoji. Za toto pokutovany nebude.
jemu vadi že si sa vobec narodil
kompetentní asi čakaju kedy sa všetko roztopí. teraz by mala cestujuca verejnost bombardovat zodpovedních za sneh na zastávkach asi tak intenzívne ako vodičov počas celého roka.pamatame sa za pána reipricha si v kalamitných situaciach vysukali rukávy i THPpracovníci. Dnes len kravaty, prdy,postihy ...
Tu autobusovu zastavku pred SOU Dopravnym (sorry SOS automobilovou) nema snad nikto na starosti???
Je streda rano a na zastavke je stale suvisla snehova bariera do vysky pasa... Uz sa to stihlo zmenit na zladovately pancier, tak sa do toho asi nikomu nechce. Koho mozem zazalovat v pripade, ze si pri pokuse o nastupenie zlomim nohu? Rano som tam stal 6 minut a na zem sa zlozili traja ludia. Postarsi pan so sadrou na ruke siel radsej peso po ceste pomedzi auta.
Reply on: Papyr #51909:
Nejde o trestný čin ale o priestupok.
Reply on: S499.1023 #51969:
Ale nemusiš sa obavať ja za jazdy telefonovať nebudem, nemam na to odvahu ?
Reply on: S499.1023 #51969:
Predstav si, že akurat si ot Bčko robim ?
Reply on: Yogi616 #51945:
Konkrétne čo máš na mysli, trubi?
Reply on: Peter55 #51943:
Ty asi nemáš ešte vek na to, aby si získal vodičský preukaz aspoň skupiny B, čo?
Reply on: TA #51967:
Ano, kopu ciest je neodpratanych, KOSITaci na to kašlu. To už aby aj na vodiča pluhu trebalo vysoku školu aby mu došlo, že ten pluh tam nema na paradu ale na to aby odpratal sneh ktory vidi na ceste a nie kružil okolo neho ?
Reply on: jt #51965:
to mi je jasné, preto som aj uviedol, že ide o " veeeľmi hrubý výpočet ". Ale aspoň ilustračne je vidieť, že napriek takému počtu sa dajú celkom slušne udržiavať cesty zjazdné. Aj keby si to zdvojnásobil, teda prejazd 1 miestom raz za 2 hodiny, ani vtedy by to nemohlo vyzerať tak zle, ako sme teraz cez víkend videli. Napadá ma však 1 skutočnosť, na ktorú som zabudol - viacpruhové cesty.
To mi však pripomína niečo, čo som tu chcel napísať už doobedu. Napriek tomu, že už takmer deň nesneží, na niektorých križovatkách v centre stále nie sú odhrnuté odbočovacie pruhy. Mechanizmy prechádzajú len po už vyčistenom pruhu a viac ich nezaujíma. Opäť mimoriadne zlá koordinácia.
Reply on: gabo5607 #51953:
Len pripomeniem, že keď máš skutočne naliehavý hovor, tak odstavíš voz na krajnicu zapneš výstražné a vybavíš telefonát... Chcel by som vidieť ako by vodič za volantom zareagoval ak by sa dozvedel takú správu... ?
Reply on: Peter55 #51951:
Tak vidíš. V meste je väčšia pravdepodobnosť nehody, aj keď s menšími následkami, na diaľnici menšia pravdepodobnosť s pravdepodobne horšou bilanciou, čiže telefonovať by sa nemalo nikde presne tak, ako to hovorí zákon.

Re #51963 TA: Nie je možné aplikovať takýto výpočet do praxe. Úseky, ktoré majú mechanizmy na starosti sú od centrály aj desiatky kilometrov vzdialené. K času samotnej údržby povrchu vozovky treba prirátať čas potrebný k presunu na daný úsek, presun na doplnenie posypu, presun medzi úsekmi, technickú prestávku, prestávku vodiča a pod.
Reply on: TA #51963:
Pošli navrh do KOSITu, som zvedavy ?
Reply on: Peter55 #51962:

veeeľmi hrubý výpočet :
dĺžka udržiavaných ciest je cca 300 km ( z toho trasy MHD tvoria cca 165 km ). Ak máme 25 mechanizmov, tak teoreticky vychádza na 1 vozidlo 12 km ciest. Je to veľa? Ťažko povedať. No podľa mňa ani nie. Pri pluhovaní a posype veľkými mechanizmami môže byť priemerná rýchlosť okolo 30 km/h - 40 km/h. Takže ak máme aspoň 10 sypačov s pluhmi, pri sólo jazde 165 km ciest pre MHD obídu za necelú hodinu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.