Tiež si myslím, skoro mi oči včera vypadli keď som čital koľko vozov maju. A to su v tom zahrnute aj multikary a podobne angličaky ktore neodhrnu ani chondik lebo skapu.
Na take mesto by mali mať podľa mňa minimalne 50 VEĽKYCH vozov ako Tatra alebo niečo tomu podobne + traktory a ine angličaky na bočne ulice.
Nezastanem sa nikoho. Zbytočne sa do telefónu vykecávať počas jazdy je blbosť. Čo však ale keď je to naliehavý telefonát? Volá ti vlastné dieťa a má nejaký problém, alebo ti volá žena/priateľka že sa niečo stalo? Nie všetky hovory sa dajú odložiť až na konečnú. A aj keby...na tých pár minút v Krásnej? plus meškanie...podla mňa sú nebezpečnejší frajeri s holou hlavou a s telefónom pri uchu ktorý idú v aute po meste 120 km/h, plus predbiehajú, kľučkujú... Vodič MHD predsa prešiel psychotestami, a je oboznámený s tým čo sa môže diať, tak snáď tomu prispôsobí aj rýchlosť a spôsob jazdy...ak nie, riskuje, to je jasné ?
Dĺžka cestnej siete: 747 km
Plocha: 4 354 188 m2
Chodníky: 351 km
O to sa stará 25 mechanizmov a 40 pracovníkov spoločnosti Kosit - tak sa vyjadrovali všera kompetentní na čele s primátorom.
Otázka pre kompetentných: Čudujete sa, že akonáhle začne trochu viac snežiť, tak Kosit nestíha ? Lebo to sa nedá určite zvládnuť. Najmä ak sa prioritne čistí Hlavná ulica.
Myslím, že sa nejedná zo strany mesta Košice o spoľahlivé zabezpečenie zimnej údržby. Tá zmluva s Kositom je na veľmi tenkom ľade.
A kde vznikne väčšia škoda a nasledky? Na dialnici ked prevratiš autobus a zoberieš zo sebou par aut a budš mať nejakych mrtvych alebo ak šuchneš feliciu v meste? Napriklad, dostaneš defekt v 90ke a držiš volant busu jendou rukou no neviem neviem.
Kde väčšia pravdepodobnosť nehody? Na rovnej diaľnici so širokými pruhmi, bez stromov, odstavených áut či chodníkmi a priechodmi, alebo mestskou cestou, kde nevieš kto ti kde skočí do cesty, kde ti kto nedá prednosť, kde bude jama "zamaskovaná" mlákou...?
mne ide len o to, že obhajuješ telefonovanie v meste, kde sa VRAj podľa teba jazdí pomaly... s tým nesúhlasím, nemám pocit žeby busy jazdili tridsiatkou... možno tak maximálne trolejbusy tak pomaly jazdia
Re #51945 Yogi616: daj si facku... tu nejde o buzeráciu ale skôr o o prevenciu pred nehodami. Jasné, že pravdepodobnosť, že sa niečo stane je malá, ale tým že vodič telefonuje sa zvyšuje... ja sa tiež obávam o svoje zdravie, ak vodič za jazdy telefonuje, najmä ak vyzerá ako majster sveta čo nemá ani pol roka vodičák na autobus...
Re #51947 Peter55: si rob srandu ? Mne netreba encyklopediu aby som videl že mám strach sedieť v takom buse... Ja kadečo tolerujem, len ak sedím vpredu a sledujem ako vodič telefonuje a ešte popritom aj šoféruje nerobí mi to dobre
Jasne, oni chodia s knižkou v ruke a pred tym než niečo urobia si o tom prečitaju niečo v encyklopedii ? ?
Potom sa len čuduju, prečo ich v spoločnosti akosi nemusia a robia si z nich pizzu ?
Na dialnici ti stači nejky konarik alebo nejaka blbosť čo tam prinesie vietor a možeš zrušiť polovicu autobusu, nehovoriac o tom, že na dialnici v takej rychlosti sa deje všetko oveľa rychlejšie ako v meste.
darmo sa tu hádaš s týmito ľuďmi, oni by asi všetko na 100% dodržiavali. Podľa všetkých paragrafov a podobne, nehovorím, že máme všetko porušovať, ale toto čo daktorí tuna trepú je čistý kktizmus a ide im len o poškodenie vodiča. ?
práveže na diaľnici si to môže skôr dovoliť ( ale neobhajujem to ) ako v meste. A keď už tak veľmi chce niekto telefonovať, nech si zoberie handsfree sadu. Veď telefonovanie ako také nie je zakázané.
Peter55