si z ŤHC? Ak hej, tak klobúk dole, od Teba by si mali brať príklad všetci ŤHCčania, keďže si pýtaš horšie intervaly, než aké ponúka navrhované linkové vedenie :
1. Sídlisko ŤHC - Mlynská bašta
pýtaš si 6' / 20' / 13,5' ( tu neskoordinuješ svojich 12' a 15' ) / 30' *
nové LV ponúka 4' / 7,5' / 6' / 10'
ak zarátam do tejto skupiny liniek aj ŤHC - Amfiteáter - KVP, tak :
pýtaš si 4' / 10' / 14' / cca nekoordinovaných 7' / 15'
- to je aj tak stále menej, než ponúka nové LV
2. Sídlisko ŤHC - Prešovská cesta - NO **
pýtaš si 5' ( alebo s L 56 nie úplne koordinované 4' ) / 15' / 5' ( alebo s L 56 nie úplne koordinované 4' ) / 20'
nové LV ponúka : 4' / 7,5' / 6' / 10'
- takže opäť viac ponúka nové LV - až na poobedňajšiu špičku, kde máš o 2 spoje viac ( resp. s L 56 až o 5 ) za hodinu
3. Sídlisko ŤHC - ŤHC - Poľov ( iba L 25 )
pýtaš si 20' / 60' / 30' / 60'
nové LV ponúka 30' / 60' / 30' / 60'
- strata 1 - 2 spojov v rannej špičke prechádzajúcich cez dedinu ŤHC je zanedbateľná
4. L 54
pýtaš si 12' / - / 15' / -
nové LV ponúka 16' / - / 20' / -
- jedine v tomto prípade pýtaš viac spojov, než nové LV navrhuje
___
* - 30' evidentne nebude stačiť
** - do porovnania som nezahrnul nový navrhovaný interval L 56, keďže 60' v rannej špičke veľmi nehraje rolu
34 nam netreba poriesime to prestupom na ine linky 34 je vytazena po NMM a potom od KVP takze 34 nam staci len po mlynsku bastua to jest L53 problem vyrieseny
podľa mňa pri súčasnej ponuke MHD, kto raz prestúpil na IAD sa naspäť ani zadarmo nevráti. Nárast by mohol byť u sociálne slabších skupín+študenti a potom pri nepravidelných cestách. ale to sú len moje úvahy
ja nechcem aby sa to vratilo pred august ale ked bude 38 a z THC sa nebudu do nej vediet napchat tak starosta bude ziadat linku napr L35 v tvare terajsej 18 a bude to tak isto ako pred augustom 2008 dufam ze teraz sa uz chapeme
a to ja nechcem
na 1 strane hovoríš o tom, že navrhnuté intervaly nebudú stačiť. Na 2. strane chceš, aby sa vrátil stav spred augusta 2008. Tým si ale protirečíš, keď sa pozrieš na to, aké boli vtedy a aké budú teraz intervaly.
to je jedno ako to porovnavam obhajujem studentov v smere NO pojde nam le 10 aj to narvata cele THc chodi na zastavku SOUdopravne studenti a co ak budu chodit na 9 porpipade na 10 vzdy su plne busy
v úplne extrémnom prípade, že by bola MHD zadarmo, by to mohlo znamenať značný nárast dopytu. Skôr podľa mňa v prípade akejkoľvek nízkej sumy za CL by bol nárast oproti bezplatnému stavu oveľa menší.
Rád by som vedel podľa čoho si kupujú oisobné autá, tí čo zadávajú podmienky do takýcchto tendrov.
Mňa ako obstarávateľa autobusov by v prvom rade zaujímala ekonomika prevádzky ako hlavný parameter. Kritériom s najvyššou váhou pri posudzovaní ponúk by mala byť spotreba paliva v nejakom štandardizovanom mestskom cykle (autorizovanou skúšobňou). Po spotrebe nasleduje kúpna cena a s ňou dodávateľom garantované maximálne náklady na servis po dobu 8 rokov prevádzky. To všetko samozrejme pri dodržaní dlhej rady povinných podmienok. Prevádzkovateľ tak získa istotu, že to čo si vybral je ozaj to naj z hľadiska nákladov na 1 km. Novým významným prvkom je pritom predvídateľnosť nákladov na servis (aj keď dodávateľ nemôže pokryť náklady na opravu poškodení, ktoré on sám nemôže ovplyvniť - nehody a vandalizmus).
ja som rad ze bude z THC menej liniek -> pravidelnejsie odchody... mna netrapi prestupovanie, len ci sa rano na mieri vtrepem aj do furcianskej 38-ky, som zvedavy ci nahradi len 50+55 alebo bude mysliet aj na to, ze sa do nej chcu dostat aj cestujuci z THC ?
"Po prihlásení účastníka k výberovému konaniu mu bude zaslaný desaťmiestny prístupový kľúč. V prvom kole, tzv. medzikole, bude sprístupnený e-aukčný portál pre kontrolu zadaných ponúk účastníkmi, pričom každý účastník vidí iba svoju ponuku," informoval DPMK v Úradnom vestníku Európskej únie. V tomto kole nemôžu účastníci svoje ponuky a voliteľné podmienky meniť. V druhom kole, tzv. súťažnom, bude on-line výberové konanie začaté v určený čas a všetkým účastníkom sa zobrazí najnižšia cenová ponuka pri každej položke a celkové poradie. V priebehu 30 minút budú môcť účastníci svoje ponuky ešte upravovať iba smerom dole, pričom nová cenová ponuka sa nemôže zhodovať s aktuálnou minimálnou cenou. ?
ale neporovnávaj stále linky.Lebo dobre,dajú vám 12stálych liniek z toho však každá bude mať interval 60min a len 2 budú chodiť aj cez víkend.Dobre?
S linkami sa to nedá porovnávať,porovnávaj intervaly.
TA
1. Sídlisko ŤHC - Mlynská bašta
pýtaš si 6' / 20' / 13,5' ( tu neskoordinuješ svojich 12' a 15' ) / 30' *
nové LV ponúka 4' / 7,5' / 6' / 10'
ak zarátam do tejto skupiny liniek aj ŤHC - Amfiteáter - KVP, tak :
pýtaš si 4' / 10' / 14' / cca nekoordinovaných 7' / 15'
- to je aj tak stále menej, než ponúka nové LV
2. Sídlisko ŤHC - Prešovská cesta - NO **
pýtaš si 5' ( alebo s L 56 nie úplne koordinované 4' ) / 15' / 5' ( alebo s L 56 nie úplne koordinované 4' ) / 20'
nové LV ponúka : 4' / 7,5' / 6' / 10'
- takže opäť viac ponúka nové LV - až na poobedňajšiu špičku, kde máš o 2 spoje viac ( resp. s L 56 až o 5 ) za hodinu
3. Sídlisko ŤHC - ŤHC - Poľov ( iba L 25 )
pýtaš si 20' / 60' / 30' / 60'
nové LV ponúka 30' / 60' / 30' / 60'
- strata 1 - 2 spojov v rannej špičke prechádzajúcich cez dedinu ŤHC je zanedbateľná
4. L 54
pýtaš si 12' / - / 15' / -
nové LV ponúka 16' / - / 20' / -
- jedine v tomto prípade pýtaš viac spojov, než nové LV navrhuje
___
* - 30' evidentne nebude stačiť
** - do porovnania som nezahrnul nový navrhovaný interval L 56, keďže 60' v rannej špičke veľmi nehraje rolu
===
Tak stále si myslíš, že nové navrhované LV je zlé