to je jedno ako to porovnavam obhajujem studentov v smere NO pojde nam le 10 aj to narvata cele THc chodi na zastavku SOUdopravne studenti a co ak budu chodit na 9 porpipade na 10 vzdy su plne busy
v úplne extrémnom prípade, že by bola MHD zadarmo, by to mohlo znamenať značný nárast dopytu. Skôr podľa mňa v prípade akejkoľvek nízkej sumy za CL by bol nárast oproti bezplatnému stavu oveľa menší.
Rád by som vedel podľa čoho si kupujú oisobné autá, tí čo zadávajú podmienky do takýcchto tendrov.
Mňa ako obstarávateľa autobusov by v prvom rade zaujímala ekonomika prevádzky ako hlavný parameter. Kritériom s najvyššou váhou pri posudzovaní ponúk by mala byť spotreba paliva v nejakom štandardizovanom mestskom cykle (autorizovanou skúšobňou). Po spotrebe nasleduje kúpna cena a s ňou dodávateľom garantované maximálne náklady na servis po dobu 8 rokov prevádzky. To všetko samozrejme pri dodržaní dlhej rady povinných podmienok. Prevádzkovateľ tak získa istotu, že to čo si vybral je ozaj to naj z hľadiska nákladov na 1 km. Novým významným prvkom je pritom predvídateľnosť nákladov na servis (aj keď dodávateľ nemôže pokryť náklady na opravu poškodení, ktoré on sám nemôže ovplyvniť - nehody a vandalizmus).
ja som rad ze bude z THC menej liniek -> pravidelnejsie odchody... mna netrapi prestupovanie, len ci sa rano na mieri vtrepem aj do furcianskej 38-ky, som zvedavy ci nahradi len 50+55 alebo bude mysliet aj na to, ze sa do nej chcu dostat aj cestujuci z THC ?
"Po prihlásení účastníka k výberovému konaniu mu bude zaslaný desaťmiestny prístupový kľúč. V prvom kole, tzv. medzikole, bude sprístupnený e-aukčný portál pre kontrolu zadaných ponúk účastníkmi, pričom každý účastník vidí iba svoju ponuku," informoval DPMK v Úradnom vestníku Európskej únie. V tomto kole nemôžu účastníci svoje ponuky a voliteľné podmienky meniť. V druhom kole, tzv. súťažnom, bude on-line výberové konanie začaté v určený čas a všetkým účastníkom sa zobrazí najnižšia cenová ponuka pri každej položke a celkové poradie. V priebehu 30 minút budú môcť účastníci svoje ponuky ešte upravovať iba smerom dole, pričom nová cenová ponuka sa nemôže zhodovať s aktuálnou minimálnou cenou. ?
ale neporovnávaj stále linky.Lebo dobre,dajú vám 12stálych liniek z toho však každá bude mať interval 60min a len 2 budú chodiť aj cez víkend.Dobre?
S linkami sa to nedá porovnávať,porovnávaj intervaly.
Urobil som si porovnanie Furče a THC a zistil som,že podľa návrhu THC má 4 stále linky a z toho jedná chodí iba z dola a 3 expresy z toho jeden chodí dole a Furča má 6 stálych liniek a jeden expres z toho ten expres chodí aj na THC. THC budú zase preplnené
Dnes je v trase Mlynská bašta - THC L27+34 v intervale v popoludňajšej špičke 7-8 min. Návrh predpokladá L27+36 v intervale 6 min. Nerozumiem teda, prečo by sa THC nemali pomestiť do autobusu, keď interval spojov bude hustejší.
Súhlasím kvôli tým školám čo sú tam L10 a L56 chodia ráno i poobede plná L34 sa použiť nedala (čas cestovania 60 minút), priamy spoj ku škole by mi bodol pokiaľ by som ním nemusel ísť 60 minút
Čo také THC zrušia nám L34 a L18 ako sa máme dostať do mesta, chcú nám dať L36 ale pochybujem, že to bude stačiť, keďže má ísť každých 10 minút (spolu s L27 každých 5 minút), aby sa pokryli celé THC bude treba interval každé 3 minúty a ešte k tomu na L27 nám dávajú krátke autobusy (hovorím o ráne)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Yogi616