Po týchto budú jazdiť električky, ale mohli by aj vlaky. Ak sa rekonštrukcia bude robiť tak, aby bola kompatibilná so systémom KORID (plánovaná intergácia prímestskej a mestskej koľajovej dopravy), tak po trati by mala bez problémov prejsť aj regiotram - električka, ktorá môže jazdiť aj na železnici, aj po mestských dráhach.
Teraz porovnávam fotky klasickej 941 a 3210, veľmi ten voz nepredĺžili to je len opticky klam, uplne dole ju možno predlžili o 3cm a hore sa to zda o viac pretože tym chýba ten čierny vetrak od motora a nie je skosené čelo, takže opticky klam.
Akurat mi ostava zahadne prečo ten zadok neskosili ako to bolo.
Neviem si pomôcť, ale náhodou nevymenili celý zadný článok z novšej rady? Zložitá oprava rámu + výmena čela sa mi zdá veľmi zložitá záležitosť, asi je jednoduchšie vymeniť celý článok. Zajtra sa skúsim na 3210 pozrieť "zblízka" na Hornádskej...
jt