Po týchto budú jazdiť električky, ale mohli by aj vlaky. Ak sa rekonštrukcia bude robiť tak, aby bola kompatibilná so systémom KORID (plánovaná intergácia prímestskej a mestskej koľajovej dopravy), tak po trati by mala bez problémov prejsť aj regiotram - električka, ktorá môže jazdiť aj na železnici, aj po mestských dráhach.
Teraz porovnávam fotky klasickej 941 a 3210, veľmi ten voz nepredĺžili to je len opticky klam, uplne dole ju možno predlžili o 3cm a hore sa to zda o viac pretože tym chýba ten čierny vetrak od motora a nie je skosené čelo, takže opticky klam.
Akurat mi ostava zahadne prečo ten zadok neskosili ako to bolo.
Neviem si pomôcť, ale náhodou nevymenili celý zadný článok z novšej rady? Zložitá oprava rámu + výmena čela sa mi zdá veľmi zložitá záležitosť, asi je jednoduchšie vymeniť celý článok. Zajtra sa skúsim na 3210 pozrieť "zblízka" na Hornádskej...
Peter55
Akurat mi ostava zahadne prečo ten zadok neskosili ako to bolo.