Reply on: eMareq #45888:
3 - 10 min, to by nebolo zlé, ale len, ak by boli všetky autobusy veľkokapacitné. Každému je ale jasné, že sa tu vystrieda celý vozový park, takže príde plná súprava a všetko sa to bude tlačiť do Nemtudomu, alebo, v tom horšom prípade, do Novoplanu. Aký problém môže byť v tom, aby busy chodili po električkovej trati v oboch smeroch? Okrem toho, že sa zdržia v zápche a cestujúci budú čakať na "pravidelnú" náhradnú dopravu. ?
Re #45891 Nodes: Každý druhý spoj bude prázdny, tak aspoň bude perfektný argument pre obmedzenie spojov.
VLK
Re #45859 Dispecer: nie je pravda, platí iba vo vybraných podnikoch SAD, ktoré sa vzájomne zmluvne dohodli na vzájomnom uznávaní čipových kariet. Link na podniky, ktorých karty sa uznávajú je vyššie.
Re #45857 eMareq: všetky tieto údaje sú poznačené na karte, má možnosť ich vidieť aj revízor (napr.). Ostávajú na karte kým nie sú premazané ďalším časovým lístkom (na označovači ich nevidíš, pretože mnoho cestujúcich to plietlo, tak sa zobrazujú iba aktuálne platné časové lístky a tie ktorých platnosť je neskôr ako aktuálny deň).
Re #45855 TA: všetky operácie s čipovou kartou sa zaznamenávajú na čipovú kartu (je to pamäťové médium) a rovnako do štatistiky zariadenia, ktoré s tou kartou aktuálne pracovalo. Takže revízorská čítačka kontroluje dáta, ktoré sú uložené na karte.
Re #45854 jt: na čipovú kartu sa podľa kapacity a komplikovanosti časového lístka vojde 2 a viac časových lístkov. Bežne bývajú 4 uložené.
Re #45851 TA: históriu je možné vidieť v DPMK. Na karte sú iba aktuálne (posledne zapísané) údaje, nedrží sa tam napr. posledných 10 ciest (aj z kapacitných dôvodov). V DPMK je štatistika zo zariadení a tam sú kompletné údaje. ?