Reply on: Isidor #45876:
Je celkom logické, že R2 bude R8, nakoľko R2 bude končiť v Barci (aj linky 3, 7, 9 tam budú končiť, len L4 sa bude otáčať pri Rybe, kvôli malej kapacite obratiska). /Keby súdruhovia nezrušili počas rekonštrukcie trate do Barce v 1984 obratisko pri Hraničnej, tak by L4 mohla končiť tam./
Tie neprípoje X na zvyšok a opačne bude "úžasná" vec (+ náhrada súprav tedomom, alebo iným malým CNG vrakom). ?
Re #45879 franko5240: Naozaj? Keď prednedávnom montovali nové vedenie VN na Jazere, tak prípoje spraviť "záhadne" šlo.
. Ako neviem, možno lístky ozaj nemali ( vyzerali sociálne slabšie), ale takto selektívne kontrolovať ľudí, čo ešte nenastúpili mi príde troška mimo kompetenciu, kedy im znemožnili nástup do dopravného prostriedku a potom určite chceli vidieť lístky. A možná im len nechceli dávať pokutu abo čo, ale zase ani nechceli, aby cestovali na čierno, takže taká zlatá stredná cesta hh. Ale kebyže mám lístok a revízori mi toto spravia a ujde mi spoj.... ta to čo má byť...možná ho mali aj tí dvaja, ktovie.
Isidor
- Od pondelka 11. 5. 2009 do piatku 19. 6. 2009
- Električková linka R2 bude označená ako linka R8 ?
- autobusová linka „X“ bude zastavovať v úseku Važecká – Dneperská zastavovať priamo na električkových stanovištiach (len v danom smere) ?
- Náhradná autobusová linka „X“ nepremáva v prípojovom režime, ale v pravidelnom intervale. Cestujúcim z Jazera preto odporúčame začínať svoje pravidelné cesty cca o 5-7 minút skôr
(alebo si na svojej zastávke zistiť potrebný odchod spoja linky „X“ podľa vyveseného zastávkového cestovného poriadku), aby v prestupnej zastávke „VSS – križovatka“ stihli svoj bežný
električkový spoj. Týka sa to najmä cestujúcich do železiarní. ? ?
http://www.dpmk.sk/content/view/251/132/