Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #45877:
v kosiciach ano
Reply on: Peter55 #45877:
asi si niekto povedal, že vodiči by sa na prípoje predsa aj tak vykakali ?
No som zvedavý na ten "pravidelný interval". Aby to bola kapacitne adekvátna náhrada, mal by chodiť klbák každých 4-5 minút (v sedle). Ale tak na Moldavskej sme mohli vidieť, že DP sa s nejakou kapacitou nebabre...
Reply on: Isidor #45876:
Hm, to je take ťažke urobiť to tak aby spoje X boli pripojom na električky?
Vylúčená električková doprava z úseku VSS, križovatka - Nad jazerom, Važecká

- Od pondelka 11. 5. 2009 do piatku 19. 6. 2009
- Električková linka R2 bude označená ako linka R8 ?
- autobusová linka „X“ bude zastavovať v úseku Važecká – Dneperská zastavovať priamo na električkových stanovištiach (len v danom smere) ?
- Náhradná autobusová linka „X“ nepremáva v prípojovom režime, ale v pravidelnom intervale. Cestujúcim z Jazera preto odporúčame začínať svoje pravidelné cesty cca o 5-7 minút skôr
(alebo si na svojej zastávke zistiť potrebný odchod spoja linky „X“ podľa vyveseného zastávkového cestovného poriadku), aby v prestupnej zastávke „VSS – križovatka“ stihli svoj bežný
električkový spoj. Týka sa to najmä cestujúcich do železiarní. ? ?

http://www.dpmk.sk/content/view/251/132/
Reply on: cicimona22 #45858:
áno, karta SAD Trenčín platí aj v DPMK. Informácie, na ktorých podnikoch platí nájdeš na www.emcard.sk

Re #45859 Dispecer: nie je pravda, platí iba vo vybraných podnikoch SAD, ktoré sa vzájomne zmluvne dohodli na vzájomnom uznávaní čipových kariet. Link na podniky, ktorých karty sa uznávajú je vyššie.

Re #45857 eMareq: všetky tieto údaje sú poznačené na karte, má možnosť ich vidieť aj revízor (napr.). Ostávajú na karte kým nie sú premazané ďalším časovým lístkom (na označovači ich nevidíš, pretože mnoho cestujúcich to plietlo, tak sa zobrazujú iba aktuálne platné časové lístky a tie ktorých platnosť je neskôr ako aktuálny deň).

Re #45855 TA: všetky operácie s čipovou kartou sa zaznamenávajú na čipovú kartu (je to pamäťové médium) a rovnako do štatistiky zariadenia, ktoré s tou kartou aktuálne pracovalo. Takže revízorská čítačka kontroluje dáta, ktoré sú uložené na karte.

Re #45854 jt: na čipovú kartu sa podľa kapacity a komplikovanosti časového lístka vojde 2 a viac časových lístkov. Bežne bývajú 4 uložené.

Re #45851 TA: históriu je možné vidieť v DPMK. Na karte sú iba aktuálne (posledne zapísané) údaje, nedrží sa tam napr. posledných 10 ciest (aj z kapacitných dôvodov). V DPMK je štatistika zo zariadení a tam sú kompletné údaje. ?
Reply on: redburger #45872:
no leby listky mali, tak by im revizori mali zaplatit taxik : )
Reply on: redburger #45872:
Diskriminacia, minule osm tiež videl jedneho šraca ktory bol "socialne slabšie oblečeny" a kupoval si listok v automate.
Reply on: COMFORT #45835:
hh, ja, teda nie ja, ale bol som svedkom, ako dnes vystupujúci revízori, sa pýtali dvoch nastupujúcich ľudí ( asi sa im nepozdávali), či majú lístok. Ja som nastupoval tými istými dverami, ako tí dvaja, ale kludne som nastúpil. Vodič samozrejme zavrel a ufujazdil, takže všetci ostali na zastávke. Bolo to po 20 00 a v brike sme boli asi 3ja v tom čase 😃 . Ako neviem, možno lístky ozaj nemali ( vyzerali sociálne slabšie), ale takto selektívne kontrolovať ľudí, čo ešte nenastúpili mi príde troška mimo kompetenciu, kedy im znemožnili nástup do dopravného prostriedku a potom určite chceli vidieť lístky. A možná im len nechceli dávať pokutu abo čo, ale zase ani nechceli, aby cestovali na čierno, takže taká zlatá stredná cesta hh. Ale kebyže mám lístok a revízori mi toto spravia a ujde mi spoj.... ta to čo má byť...možná ho mali aj tí dvaja, ktovie.
Reply on: Nodes #45865:
pri tom, ako často treba opravovať asfalt na koľajisku, je gumený prejazd možno aj lacnejší. Samozrejme, to by sa muselo rozmýšľať dopredu pri takýchto investičných akciách a nie aplikovať systém čo najlacnejšie a čo bude potom, teraz nikoho nezaujíma.
Reply on: RDZ 50 #45869:
No unikajú mi súvislosti, ale si ho dakedy zastavím, keď poletí okolo. ?
Reply on: jt #45860:
že on už nie je revízor, on už je bocian... ?
Nebude sa kúsok trate na podvaloch medzi panelmi BKV pri zimáku správať odlišne (poklesy), najmä cestnou premávkou?
Reply on: pershing #45866:
Áno, máš pravdu, neviem prečo som to napísal tak. Jeden znak textu je niekoľko núl a jednotiek. Jeden bit je nula, alebo jednotka, jeden textový znak sa skladá z niekoľkých týchto číslic, čiže z niekoľkých bitov.
Reply on: jt #45861:
1 bit = 1/0, nie jeden znak, tam sa to rozkoduje do ASCII a tak az, tj zaberie to paru bajtov
Reply on: Furčan #45862:
Kto by ten gumenny zaplatil...
Reply on: TA #45863:
Záleží od systému čo sa bude na kartu ukladať a čo nie. V tomto prípade históriu kúpených PCL.
Reply on: eMareq #45857:
zaujímalo ma len to, či sa údaje ukladajú na BČK alebo nie. Vyzerá to však, že nie. Hoci potom nechápem, ako je možné, že po zakúpení CL v 1 voze, v 2. voze po priložení označovač vie, že mám zakúpený CL.
Čakal som že ku zimaku dajú "gumený" prejazd, ale je tam len asfalt, nieje ani chránený proti otrasom od koľaji ako sú napr pri rybe. Dlho to tam asi nevydrží. ?
Reply on: TA #45855:
Teoreticky by informácia o zakúpenom lístku zaberala len niekoľko bitov (dátum a čas zakúpenia, číslo terminálu, platnosť od - do) 1 znak = 1 bit (b), čiže v nárokoch na pamäť by problém byť nemal. Prečo sa ale nekamarátia lístok zakúpený v inom voze s terminálom revízora v ďalšom, neviem. Tiež som na to bol upozornený revízorom, keď mi oznámil, že nemám platný CL, pričom som si ho kúpil niekoľko minút pred tým v inom spoji.
Reply on: RDZ 50 #45856:
Opýtaj sa ho a daj tu info z prvej ruky ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.