,, Každopádne: keď chcú robiť tri linky, dajme im tri linky. Z Krásnej, Furče, Ťahanoviec - napr. 52, 50/55, 10. Nech ich jazdia v dnešnej podobe, s dnešnými CP, s plnou integráciou tarifnou (mesačníky, papierové CL, nástup všetkými dverami atď.), informačnou (formát a podoba CP, BUSE, hlásenie zastávok). Nech dostanú (plus mínus) rovnakú dotáciu na vozkm ako dostáva DP. Keď majú dosť vodičov, bude to len a len plus, totižto - DPMK možno KONEČNE bude môcť po dvoch rokoch zabezpečiť VŠETKY spoje na svojich zostávajúcich linkách."
tak trocha nesúhlasím s tvojim názorom.nepochopil som totiž tu pomoc od EB,mne to znie tak,ako využitie daného problému v DP,čista ryža...či dpmk či mesto akoby nechcelo hľadať riešenie /aj ked by sa našlo,nie je to až tak ťažké,len treba použiť hlavu/,ale sa mu vyhýbalo! DPMK je tu od roku 1891,mesto by si to malo uvedomiť a pomôcť mu,nie ho potopiť a pustiť tu druhého dopravcu!
v podstate máš pravdu,ale netreba zabudnúť podotknúť,že na novšie busy je jeden elektrikár,ktorý robí iba ranne šichty,akoby sa poobede busy nekazili...
pozorne som čítal, a vyplynulo mi z toho ("rovnaké cestovné ako podľa tarify DPMK") len a len to, že lístok v EB-buse bude stáť toľko čo v DP-buse (17 korún?). Ale či by jeden platil aj v druhom, alebo nedajbože mesačníky, to si dovolím pochybovať a nielen preto, že o tom akosi radšej nikto nehovorí ("je to predčasné" - hlavne že žiadosť o licenciu už 3 týždne podaná!). Niežeby to bolo technicky nemožné či extra náročné, ale jednoducho na magoriáte nemáme ani časové, ani administratívne a obávam sa, že ani mentálne kapacity k tomu, aby to od 2.1. mohlo fungovať. Alebo sa chceš staviť? Tak o pětikilo aspoň? ?
Achjaj, poniektorí si to (a kiežby len kindermafia z fóra!) predstavujú jak Hurvínek válku....hlavne že "jéj, budú Citelisy!!!" ?
All: má niekto nebodaj nejaké info o tom dnešnom správnom konaní?
Poteší ťa, keď si označíš hodinový lístok v zelenom Irisbuse a budeš chcieť prestúpiť do červenomodrobieleho Citelisu, ale tam ti bude na figu?
Poteší ťa, keď si so zakúpeným mesačníkom od DP budeš môcť v "nových autobusoch" akurát tak zoškrabávať námrazu z okna?
Poteší ťa, keď autobus bude na každej zastávke čakať večnosť, kým všetci nastúpia prednými dverami a odpípajú si kartu, prípadne odrátajú drobné z euromešca?
Poteší ťa, keď si EB vymyslí cestovné poriadky tak, aby chodil 2-3 minúty pred spojom DP, a ten bude za ním voziť vzduch?
Pretože to všetko REÁLNE hrozí, nakoľko v tomto malomeste sa robí všetko od konca - najprv udelíme licencie a potom (za pol roka až rok) začneme možno premýšľať, že ako by to celé vlastne mohlo fungovať.
Každopádne: keď chcú robiť tri linky, dajme im tri linky. Z Krásnej, Furče, Ťahanoviec - napr. 52, 50/55, 10. Nech ich jazdia v dnešnej podobe, s dnešnými CP, s plnou integráciou tarifnou (mesačníky, papierové CL, nástup všetkými dverami atď.), informačnou (formát a podoba CP, BUSE, hlásenie zastávok). Nech dostanú (plus mínus) rovnakú dotáciu na vozkm ako dostáva DP. Keď majú dosť vodičov, bude to len a len plus, totižto - DPMK možno KONEČNE bude môcť po dvoch rokoch zabezpečiť VŠETKY spoje na svojich zostávajúcich linkách.
Lenže to zo dňa na deň, ako si to poniektorí predstavujú, asi nepôjde, že..
Problémom tejto MHD nie je ani tak to, že by kapacita bola nedostatočná - ona je na papieri pekná, len čo z toho, keď sa na "dlhé" linky posielajú krátke busy a na "krátke" pre zmenu nič. Najhoršie čo môže nastať a aj nastalo je, ak na dopravu nie je absolútne žiadne spoľahnutie - čo príde, kedy príde, či vôbec príde, a keď hej, tak kam dôjde. Za takých podmienok by som si kúpil auto aj ja (kebyže a) mám na to b) bývam v KE c) mám vodičák :)), pretože hazardné hry nehrávam (len také, kde viem ovplyvniť výsledok :))
Eurobus chce pomôcť? Nechajme ich pomôcť. Ale nie tak, že si zmyslia čo chcú a my všetci sa im na to budeme najbližších 10 rokov skladať. Mesto si MUSÍ zachovať 100percentnú kontrolu nad tým, čo robia a ako robia. A ak to budú robiť dobre, tak nech dostanú pre mňa za mňa aj ďalšie linky, alebo všetky linky a DP nech skape od hladu.
Je jedno či maš tonovane skla keď maš taku udržbu, že otvoriš dekel motora a oči ti vybije nalešteny kov.
Tu ide o udržbu a vôbec nezaleži koľko ma voz rokov, keby sa o naše vozy starali poriadne tak by nebolo ani toľko poruch, pozrite sa do Budapešti alebo niekde do maďarska ako vyzeraju ich Ikarusy 280.
No to je pekné, lenže to stojí nejaké $$$. Ty si myslíš, že EB by tú dopravu robil zadarmo? Voľakto mu stratu musí doplatiť a MMK tvrdí, že oni dotovať súkromníka nechcú (teda tu je vôbec nechuť dotovať aj mestský podnik). A čo sa týka tých autobusov, nikde sa nepíše či budú aj kĺbové, ako sa do nich bude nastupovať atď. Je pekné tu mať ďalšieho dopravcu s hypermoderným dopravným parkom (to však nie je všetko), ale aby si tu nemal zároveň tak typické sadkoidné maniere... Koniec koncov to môže skončiť tak, že EB prevezme iba linku KE - Nižná Müšľa a dotácia čo šla DPMK na túto linku pôjde im.
ja osobne by som aj potešil tým trom linkám ktoré tu chce EUROBUS.Bolo by to posilnenie spojov v meste a nové autobusy ktoré určite potešia nie jedného cestujúceho.
Ved prečo nedať šancu niečomu čo vyzerá byť celkom fajn a nie na zlú vec tak prečo nie hlavne že keď každý vedel že LV ktoré sa spustilo v auguste nieje celkom najplepšie tak to nebol problém.
Ja dúfam že mesto dá Eurobusu licenciu aj keď priaznivci DP niesú nadšený veď nemusia vyžívať ich služby .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMareq