Myslel som že si Košičan, ale momentálne som zistil že si z BA, tak ti poviem toľko, po pravej strane autobusu sa nachádza niečo ako lúka a dole cigánska osada, po ľavej ruke sa nachádza celé sídlisko Ťahanovce.
neni o com .. to uz vsetko tam hore je vymetene.. fakt ze konecne sa ludia naucili davat znamenie a teraz to odfajcia.. bohvie kto zas takuto ****vinu vymyslel ale dufam, ze si aspon fajne zarobil na tom.. nech uz to stoji zato ? ?
K riešeniu Furče v tom našom návrhu krátke odôvodnenie:
- smer Mier - riešia nosné 71,72 a doplnková linka 30 (namiesto 55) z Exnárovej cez Watsonovu, NN, Klimkovičovu a Moskovskú,
- smer Palackého - riešia nosné 15,18 cez Sečovskú a doplnková linka 17 z Exnárovej cez Prešovskú, ŽST a ďalej ako dnes.
Vzťahy, ktoré ostali nepokryté priamymi spojmi sú nasledovné:
- Kalinovská, Fábryho - NO (riešenia: a/ 17+prestup na Palackého, b/ priamo 71,72),
- Zupkova, Postupimská, DH-MiÚ - ŽST (riešenia: a/ 15/18 na Palackého a prestup/peši, b/ 71/72+17),
- Zupkova, Postupimská, DH-MiÚ - Prešovská (riešenie: 71/72+17).
Zároveň má celé sídlisko spojenie s NN (sever sídliska L30, juh sídliska L18 cez NO).
Naťahovanie liniek 17 a 30 až na Lingov by bolo kontraproduktívne vzhľadom na nosnú funkciu TD a prestupnú tarifu.
Za kľúčovú v tomto systéme považujem L18, ktorá pomerne jednoducho a účelne plní množstvo priamych túžob až 2 sídlisk, čo by mohlo zvýšiť politickú priechodnosť návrhu. ? ?
no to mas pravdu ze L27 je zbytocna linka, ale rad sa nou veziem Inac vsimol som si ze tam za optimou vyrasta infrastruktura, nove cesty aj so zastavkami, planuje sa tam nejaka linka ?
hmm....este jedna vec ma napada.....ak uz by to skoncilo tak ze 17tka by sa potiahla az na furcu....tak potom by ani 15tku netrebalo presmerovat, lebo 17tka konci na luniku8...a odtial sa moze potiahnut este do optimy.....a takto by to bolo dokonca este jednoduchsie riesenie a ucelnejsie...
presne tak....ked sa 17tka potiahne ako pises....27cka sa moze zrusit...a 9 sluzieb - vozov z 27cky sa da pouzit inde...ci uz posilnenie 17tky...alebo ine linky kde to bude za potreby....
v tomto pripade davam ciastocne Smolkovej za pravdu, lebo s tou furcou sa nieco muselo robit....lenze....teraz pisem o tom, ze starostovia uz povacsinou svoje dostali, a teraz nech to DPMK doladi....a do toho nech si uz nenecha zasahovat....to doladenie si myslim som pekne ukazal na L15....nie je o com...a takto by to mohlo vyzerat aj na inych linkach
5: s tou L27 ja suhlasim, len som chcel poukazat nato, ze malymi detailami sa da doladit to LV...netreba sa hned nutne vracat k staremu, alebo vypracuvavat novy navrh.....
Pedro 77: ta L27 je za taky isty cas na NO ako aj 15tka, cize o najrychlejsom buse z furce sa da polemizovat....27cka je zbytocny spoj....keby sa 15tka presmerovala na zeleznikoch smerom na optimu ako som nizsie pisal, a zbytok by sa poriesil cca tak ako napisal 5 v prispevku #39262 mame vymalovane, a lepsie riesenie si neviem uz predstavit....
Presun na tram zastavku Branisko - 2 zastavky abusom od teplarne, alebo sa mylim? - odkial je na NO 10min. prekladany interval 3/7 - pricom 7 az ku Buzni - by si asi nezniesol.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
5
- smer Mier - riešia nosné 71,72 a doplnková linka 30 (namiesto 55) z Exnárovej cez Watsonovu, NN, Klimkovičovu a Moskovskú,
- smer Palackého - riešia nosné 15,18 cez Sečovskú a doplnková linka 17 z Exnárovej cez Prešovskú, ŽST a ďalej ako dnes.
Vzťahy, ktoré ostali nepokryté priamymi spojmi sú nasledovné:
- Kalinovská, Fábryho - NO (riešenia: a/ 17+prestup na Palackého, b/ priamo 71,72),
- Zupkova, Postupimská, DH-MiÚ - ŽST (riešenia: a/ 15/18 na Palackého a prestup/peši, b/ 71/72+17),
- Zupkova, Postupimská, DH-MiÚ - Prešovská (riešenie: 71/72+17).
Zároveň má celé sídlisko spojenie s NN (sever sídliska L30, juh sídliska L18 cez NO).
Naťahovanie liniek 17 a 30 až na Lingov by bolo kontraproduktívne vzhľadom na nosnú funkciu TD a prestupnú tarifu.
Za kľúčovú v tomto systéme považujem L18, ktorá pomerne jednoducho a účelne plní množstvo priamych túžob až 2 sídlisk, čo by mohlo zvýšiť politickú priechodnosť návrhu. ? ?