Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5 #38369:
Aha a stihli by ti mestski policajti zastavovat stovky aut zaradom a vyberat pokuty? Myslim, ze by sa tie ulice zastavenim prvych par previnilcov uplne upchali a nebola by ziadna doprava ?

Mne sa velmi paci a pozdava londynsky system "Congestion zone". Na hranicnych krizovatkach su umiestnene kamery, ktore zaznamenaju SPZ vozidla pri vstupe a vystupe do zony. Denny poplatok je £8, co je cca 300,-, priblizne priemerna hruba hodinova mzda v Anglicku, cize u nas by sa ta suma mohla pohybovat zhruba na urovni 50 - 80 Sk/den, resp. podla hustoty zatazenia, zvysovanim zatazenia sa moze zvysit cena "vstupneho", co sa stalo aj v Londyne (predtym £4, t.j. 100% zdrazenie). Pri tom mnozstve aut sa musi zavedenie systemu rychlo vyplatit a dokonca zarobit slusne peniaze. Na zaciatok by mohla byt zona ohranicena napr. ulicami Sturova - Moyzesova - Hviezdoslavova - Stefanikova - NO. Jednorazovy vstup sa da zaplatit na vacsine vsadepritomnych parkovacich automatoch, najneskor do 8. hodiny nasledujuceho dna. Platit sa da aj cez internet, zavolanim alebo prostrednictvom SMS spravy s uvednim SPZ a zaslanim na prislusne cislo (stiahne sa prislusna suma), vo vybranych bankomatoch, infokioskoch, mestskom informacnom centre atd... Kto nezaplati, po 8. hodine je vystavena automaticky pokuta £120 (cca 4500,- Sk), ktora pokial sa uhradi do 14. dni, este plati 50% zlava. Po 21 dnoch nezaplatenej pokuty ide z centralneho registra automaticky generovane upozornenie o vymahani pokuty exekucnym sposobom. To by bolo penazi ?
Reply on: Alfonz Halenar #38389:
To určite boli niejake ine plyny a nie vyfukové ? Vyfuk je tam nový ?
Reply on: eMareq #38390:
jednemu Citelisu našrubuju navijáky a palice z niektorej odstavenej 15tr, a hned budeme mať 25tr (iba) s pomocným pohonom ?
Reply on: 5 #38382:
OK, pozeral som sa na to z iného uhla pohľadu. Spoje nie je problém vyznačiť. BTW, keď prídu Citelisy, tak zrejme pribudne ďalšia služba nahradzujúca NP trolík.
V roku 2007 som oficialne pozialdal riaditela DPMK Tkaca,
aby v case ked studenti chodia na TU, dal z KVP na TU dlhe
busy. Ponechal kratke s tym, ze optimalizacia v roku 2008
to zmeni.
V roku 2008 po serii kratkych busov dnes prisiel dlhy.
Konecne sme sa netlacili ako sardinky. O - vdaka DPMK.
Vznikol ale iny problem: vyfukove plyny v buse. Tazko
sa mi dychalo a len som cakal na zastavku a otvorenie
dveri.
Myslim, ze DPMK nasiel dalsi sposob, ako riesit problem
mhd: zrejme niektori "manazeri" citali o tom, ako nacisti
riesili zidovsku otazku a tak sa pokusaju o to iste na
Kosicanoch.
Reply on: 5 #38385:
Suhlasim. Ale spominam si na jeden vyrok spred roka aj nieco, ze "ked teraz z dvanastich trolejbusov je osem autobusov, co sa stane, ked budu vsetky autobusy". Aby to k tomu nesmerovalo.
Reply on: 5 #38385:
Súhlas od začiatku až do konca.
Reply on: Nodes #38383:
Z KVP na NO ide len trolejbus. Rovnako tak z Furče na Mier. To sú dosť podstatné vzťahy. DPMK nemá NP trolejbus, tak to poriešil ako poriešil. Bijú sa tu 2 snahy: EKO a NP. Ale prečo imobilným cestujúcim v danom vzťahu neumožniť nájsť si spoje na nete? To chceme, aby si šli vozičkári opisovať NP spoje na zastávku? Len preto, že nemáme NP trolejbus?
Reply on: Nodes #38383:
Pokiaľ dopravca na L71 garantuje NP vozidlo, a to dokonca aj na vlastných výveskách, považujem za maximálne VHODNÉ ho vyznačiť aj na tomto webe.
Reply on: 5 #38382:
Zdielam s Emareqom rovnaky nazor. Zaradit na trolejbusovu linku smradobus je zvrhlost. Niekto je zasadne proti NP trolejbusu. Ale viem, co si chcel prispevkom povedat.
Reply on: Yogi616 #38379:
Určite viem, že v pracovných dňoch sú NP garant 71 spoje 5:07, 6:59, 8:57 z Lingova.

Re #38380 eMareq: Telesne postihnutých a mamičky s kočíkmi nezaujíma či to má tykadlá na streche. Netreba tam písať autobus, ale napr. "spoj vykonáva nízkopodlažné vozidlo". Keď už to má byť služba ťažšie mobilným občanom, je to v oficiálnych zastávkových CP, prečo to nezverejniť aj tu? Akosi nechápem.
Reply on: tbus #38358:
4055 ?? ? ? po GO? zo srotu zo vzkriesili??? ? ? ?
Reply on: Yogi616 #38379:
Do CP t-linky nehodlám dávať poznámku, že na nej premáva nízkopodlažný autobus(!!!).
To akoze kedy tu pribudene do CP toten nizkopodlazny "trolejbus" 71???
Reply on: Arksun #38364:
sak ale tebe to na tej fotke celkom dobre ide 😃
Reply on: eMareq #38376:
asi nim budu premavku pustat striedavo do centra a z centra, podla potreby ? zastavka tam dufam nebude
Reply on: 5 #38366:
A parkovacie domčoke priamo pri centre, aby si to nemal s autom ďaleko. ?

Ale s nárastom dopravy u nás nikto nepočítal. ?

BTW, na spomínanej X P-S pribudol ďalší semafor. ?
http://img354.imageshack.us/img354/6071/img3779iu7.jpg
http://titl.blog.sme.sk/c/164955/Slovenska-sprava-ciest-v-Kosiciach-experimentuje.html
Reply on: 5 #38369:
ak by poslanci, dochodcovia a volici pravice mali vstup zdarma, mozno by to aj odsuhlasili ?
Reply on: 5 #38369:
to je poplatok za vjazd do centra ako napr. v Londýne..lenže ked naša samospráva (a super zákon) ani parkovanie nevedia spoplatniť..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.