Reply on: tbus #38467:
aj v Barci pri výjazde z obratiska (vjazd, kde dochádza k nepomerne vyššiemu počtu kolíznych situácií a kde aj prechádza viac chodcov z blízkeho chodníka, zjavne nikoho nezaujíma) vyrástla jedna CSS a už dokonca aj bliká na oranžovo ? - každá koľaj slučky má vlastné svetlá ?, takisto peší chodník cez extrémne frekventovanú trať ?, aj bus 24 smer Spaľovňa na výjazde zo zastávky má vlastný (električkový) sema-fór ? a v asfalte sa zo všetkých smerov statočne vynímajú zárezy pre káble...preferencia? rofl ☠predsa čím viac sema-fórov, tým lepšie ?
Z hľadiska unifikácie ( pokiaľ by bola cena na rozumnej úrovni, o čom nepochybujem ) by bol potom jasnou voľbou.
TA
Re #38458 t.p: ak je to tak, prečo sa potom nesnaží vysvetliť svojim voličom, že je to pre nich dnes lepšie? Ja už ozaj nechápem, čo môžu mať ľudia proti prestupom. Netvrdím, že dnešný stav je ideálny, ale keby obyvatelia MČ mali pripomienky správnym smerom ( napr. naviazanie L 13 mimo špičky na L 3 alebo by trvali na vybudovaný prestupného bodu ), mohli by byť úspešnejší v ich realizácii.