Reply on: LeLe #37187:
im tam zobrazuj číslo označovača, takže predpokladám, že k číslu označovača by mali vdieť priradiť ev. č. vozidla. Ale to sa im evidenne nechce. Pretože na moju otázku, či to j možné, som dostal odpoveď, že oni nemajú odkiaľ vedieť, aké majú čísla označovač v tom ktorom vozidle. Už keď využívajú taký primitívny systém, že im nezobrazuje ev. č. vozidla, kde si človek kúpil CL, prečo im aspoň v DPMK nevytlačia alebo nedajú zoznam označovačov vo vozidlách? ?
električkové linky pod oknami nepoznám... ?
5
- smer Palackého majú len 10-ku (Furča 15, 20, 27 - tj. cca 2-krát toľko ponúkanej kapacity),
- smer Mier 18, 27, 34, pričom všetky 3 linky majú vyškrtané spoje, tj. značná nepravidelnosť, kým Furča má taktové 71, 72 a navyše 55.
Objektívne musím povedať, že teraz po všetkých tých škrtaniciach obstála Furča lepšie ako Ťahanovce.
Inak zaujímali by ma prieskumy vyťaženosti, ktoré mal DPMK od 2.8. realizovať. Napríklad: porovnanie 15 a 27 na Furči, obsadenosť 19-ky od Kláštora po Iskru, 54 medzi THC a Furčou, 55 v sedle ?, využitie zastávky Bratislavská atď.