Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LeLe #37187:
im tam zobrazuj číslo označovača, takže predpokladám, že k číslu označovača by mali vdieť priradiť ev. č. vozidla. Ale to sa im evidenne nechce. Pretože na moju otázku, či to j možné, som dostal odpoveď, že oni nemajú odkiaľ vedieť, aké majú čísla označovač v tom ktorom vozidle. Už keď využívajú taký primitívny systém, že im nezobrazuje ev. č. vozidla, kde si človek kúpil CL, prečo im aspoň v DPMK nevytlačia alebo nedajú zoznam označovačov vo vozidlách? ?
Reply on: Irisb #37219:
Nechápem... Však tebusy chodia každých 15 minút takže každých 7 - 8 minút nejaký ide. Chceš povedať že po dva 71 a 72 za sebou vynechávajú? ? ?
Reply on: 5 #37217:
hej taktove linky 15,71,72...najma ked ti sem tam nepride aj polhodinu nic ? ? ?
Aby som nezabudol na moju srdcovku. Dnes som si vystriehol na najšpičkovejší ranný spoj 22-ky z Džungle, ktorý na Mier prichádza 7:28. V čase príchodu na Mier v nej sedelo brutálnych 5 ľudí, z toho 1 domorodkyňa, 2 dôchodcovia-záhradkári a 2 krát sprievod vodiča. ?
Reply on: eMareq #37159:
Konkrétne Betušovi sa veľmi nečudujem, že je nespokojný, keďže THC po škrtaní spojov a liniek obstáli veľmi zle. Expresy im nateraz padli všetky a čo ostalo?

- smer Palackého majú len 10-ku (Furča 15, 20, 27 - tj. cca 2-krát toľko ponúkanej kapacity),
- smer Mier 18, 27, 34, pričom všetky 3 linky majú vyškrtané spoje, tj. značná nepravidelnosť, kým Furča má taktové 71, 72 a navyše 55.

Objektívne musím povedať, že teraz po všetkých tých škrtaniciach obstála Furča lepšie ako Ťahanovce.

Inak zaujímali by ma prieskumy vyťaženosti, ktoré mal DPMK od 2.8. realizovať. Napríklad: porovnanie 15 a 27 na Furči, obsadenosť 19-ky od Kláštora po Iskru, 54 medzi THC a Furčou, 55 v sedle ?, využitie zastávky Bratislavská atď.
Reply on: Peter55 #37202:
Nálepky na označníkoch, že zastávka je na znamenie chýbajú aj v Šaci, konkr. Ludvíkov dvor, Kvetná; na CP L20 tiež chýbajú označenia zastávok "na požádání". ?
Reply on: tbus #37213:
Na tej pendľovačke a lá linke 13 je aj pol voza veľa.....neverím že sú 4 poradia... ?
- néjmááám. Záááhoráákov - Brááátyslavčanov nemusííím...?

Re #37214 LeLe: No len aby vodič nepreštartoval voz a nepokračoval v jazde... ?
Reply on: RDZ 50 #37212:
Ja som chcel vedieť len preto, lebo keď už tá stopka tam nie je, tak odhadnem koľko zostáva do zastávky a zatlačím záchrannú, keď je človek šikovný zastane mu presne na zastávke. ? ? ?
Reply on: RDZ 50 #37212:
to vôbec nemáš kamarátov v Bratislave? ?

Re #37197 Peter55: ja som to pochopil ako "ako môže naraz stať trojica autobusov z linky 13 pri VAŽCI a dokonca jedno ráno som ich videl 4 !!" je to zrozumiteľné ?
Reply on: LeLe #37211:
To by mal vedieť Nodestilát, viac ľudí, ktorým behajú 4 ❗ električkové linky pod oknami nepoznám... ?
Reply on: Nodes #37210:
To je ďalší problém. Nikto nevie čo mačkať v električkách, pero sa tlačia záchranné brzdy.
V autobusoch keď zmačknem dopyt, tak je mi to prd platné, ale musím hľadať stopku. Nebolo by dobré to zosúladiť??

Neviete koľko metrov treba električka napr. v 40-ke aby zastavila po stlačení záchrannej brzdy?
Reply on: LeLe #37205:
V NP KT8 by som stlacil dopyt.
Reply on: Isidor #37208:
Hmmm, mám *teóriu*, že po nástupe do vozidla a priložení karty sa podľa časovej platnosti lístka nahrá na kartu zastávka, do ktorej lístok platí (v danom spoji). To by vysvetľovalo potrebu prikladať kartu k džadu aj po každom prestupe.
Reply on: Axel #37193:
žltý džad si nejak pamätá nielen čas, ale aj zastávku. Minule som cestoval so 60min. lístkom, bus meškal 5 minút a aj po hodine od označenia lístka to po priložení karty furt vypisovalo platnosť do tej zastávky, kde bus mal byť v čase T+60 ?
Reply on: LeLe #37203:
Ale revizorka vie, ze som mal pred 10 minutami na karte platny listok? Ukaze jej to citacka? Toto je moja otazka.
Reply on: AAA #37195:
Ale na Bardejovsku ist musim tak ci tak...
Priznam sa, ze som v tom pripade neprijemne zaskoceny udajom o tom, ze si ta karticka za 60 milionov korun nedokaze zapametat aspon datum a cas posledneho dobitia, aj ked tento cas uz uplynul...
Chcel som sa spýtať, ako mám dávať znamenie v KT8D5.RN2? Vodič tvrdil že tlačidlo je pri dverách a sprdol všetkých čo netlačili. Ja som tam žiadne tlačidlo nevidel, len na otvorenie dverí. Funguje to aj ako STOP-ka, alebo mám využiť záchrannú brzdu??
Reply on: Peter55 #37202:
Nebolo by ľahšie, keby bola na znamenie vždy a pre všetkých?
Reply on: Axel #37193:
Revízorka berie podľa cestovného poriadku, ak má vozidlo v ktorom si to označil meškanie, tak sa berie podľa CP, teda pri výstupe ti zaráta len 28 minút, aj keď si v skutočnosti bol vo vozidle 40 min.
Pozeram si tak CP L55 a zastávka Darg. Hrdinov Miú je tam vyznačena, že je na znamenie ale pritom je to pre ostatne linky normalna zastávka a ani ju nevyhlasuje v tej 55 ako na znamenie tak cestujuci si ma z malička "Vycucať", že ta zastavka je na znamenie? Podobne aj v nočakoch tam hlasi zastavky na znamenie iba tie ktore su na znamenie aj cez deň, dobry chaos to je. Keď už jedna linka tam stoji tu nestoji a tu stoji iba na znamenie tak nech v tej dotyčnej službe su tie ktore zastavky nahrate ako na znamenie. Keď ma napr. zastavka Miú Darg. Hrdinov kod v palubaku 13085 tak je tažke nahrať tu zastavku s tym "na znamenie" dať jej kod dajme tomu 13085X? Predstavujem si to tak, že každa zastavka ktora je na znamenie to je jedno pre aku linku by bola nahrata aj normlne aj na znamenie a do palubakov by sa nahravali zastavky podľa linky ale EMTrest asi nema taku pamäť, že? Keď nie tak nech sa tie zastavky na znamenie zrušia lebo to nemá význam takto blbnuť ľudi. ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.