Reply on: Dimi #35405:
Dimi v mnohom s tebou súhlasím. Ale ak napíšeš " ze pri preberani akehokolvek vozidla musia napisat zavady, nedostatky, skontrolovat voz a ist s nim von." tak poviem zásadné nie. Ak totiž zistí pri preberaní nedostatky má ich dať odstrániť a nie ísť von ! Podnik odmietol zaviesť tzv. vozové knihy, kde by sa zapisovali poruchy a dnes funguje nahláška poruchy len cez vysielačku. Ak vodič vozidlo odstaví pre poruchu a dielňa ho vydá bez opravy ďalšiemu a on nevie prečo bol odstavený ako to skontroluje ? Zistí to až na linke a máme ďalšiu poruchu a ďalšie jalové km a ďalšiu nevykrytú službu.
Vladislav 48
Súhlasím, že takto to funguje (alebo aspoň fungovalo) vo viacerých českých podnikoch MHD. Pravdu má matway v tom, že je iný vzťah k vozidlu keď je na neho pridelená posádka ako keď ide z ruky do ruky a následne oveľa nižšie náklady na údržbu. Ale to by tu nesmelo behať toľko 10 - 15 a viac rokov starých autobusov. Problém je aj v typovosti. Ak mladého vodiča zadelia na vozidlo, kde nevie ani to ako má do neho vojsť a ani ako ho naštartovať a on má s ním ísť voziť ľudí chceš sa ešte baviť o technike jazdy ?