v KE nie su podmienky na to aby bol taky stav ako vravis ty....nato aby bol taky stav, by sme museli mat vozovy park co najviac unifikovany....a nie 5 znaciek autobusov, a to este z kazdej znacky xy typov, a yz serii...pricom vsetky sa lisia od seba...
dalsia vec je pristup niektorych vodicov....dostane sa na iny voz ako je jeho prideleny, a uz si mysli ze nemusi davat pozor na ten voz, setrit ho, a sup ho sem do jamy, sup tam do jamy, necha bordel po sebe, rychlosti dava jak mu pride, porata vsetky zuby v prevodovke.....vsak co nie je "jeho" voz....
no a o udrzbe sa toho tu uz popisalo vela....ale tebe to v kratkosti zopakujem, ked mechanici nemaju adekvatne podmienky, tak tie vozy ozaj nedaju do pozadovaneho stavu.....
Iba liniek R, žiadne iné nemám, lebo nie sú podklady na autobusové, ktoré budú ktoviekedy (možno až po 2.8). ? CP liniek 35, 36, RA6, RA7 treba hľadať po kliknutí na Cestovné poriadky a potom vybrať zo zoznamu.
Ďakujem za odpoveď a pripájam ešte jednu otázku , holé odstrojené skelety sa aj pieskujú , alebo sa natiahne nové oplechovanie a hrdzou na ráme sa ani moc nezaoberajú . ?
Otázka na znalcov Košických trolejbusov . Plánujú sa robiť na vozidlách 15 Tr M aj nejaké veľké prehliadky ? Alebo sa ponechajú osudu a časom ich hrdza rozožere až na holý rám . Keď som sa nimi naposledy viezol , nevyzerali vôbec dobre . ?
v podstate s tebou súhlasím,lenže ja som to písal v dvoch takpovediac chápaniach...to,že vodič za pochodu preberá voz je jedná vec,k tomu sa vyjadrovať netreba,v druhom rade hovorím o cykluse vodičov.Ak chcú zakotviť takúto šarádu s pohadzovaním vodičov po službách,tak fakt dakujem pekne v auguste,nespomeniem september!Preto som to mieril na Vlada 48...
Vies, ono to s tymi vozmi a pridelovanim vodicom je otazne.. Vodici si zvykli, ze mali "svoj" voz.. Ale vsetky vozy su majetkom dpmk, resp. mesta. Takze akykolvek voz dostane vodic, ma onho dbat tak, akoby bol jeho vlastny, resp. spravat sa k nemu ako k vlastnej kancelarii. Ak vodici nemaju "svoje" vozidla, znamena to pre nich, ze pri preberani akehokolvek vozidla musia napisat zavady, nedostatky, skontrolovat voz a ist s nim von. Ak to neurobi ten pred nim, tak ma smolu, pretoze ludia v dpmk si vedia zistit, kto ten voz mal a nenahlasil nic. Ak toto vodici nerobia a nedokazu akceptovat, ze to takto ma byt, pretoze su zvyknuti na iny system, co bol, zda sa, nespravny, potom to treba zakotvit aj do pracovnej zmluvy, alebo do dodatku k pracovnej zmluve. Ak takuto zmluvu vodic neakceptuje a nepodpise, nema tam co robit. Ak hej, potom to aj MUSI dodrziavat, inac hrozia sankcie uvedene v zmluve (dodatku)
To o čom píšeš nie je požiadavka na pridelené vozidlá (aj keď to je v strednej a východnej Európe dlhodobá prax a iste za SÚČASNÉHO systému má mnoho výhod), ale na zlepšenie údržby a práce thp tak, aby povedzme všetk karosy B932 mali rovnaké sedadlá a fungovali úplne rovnako (napr. šaltpáka) a aby povedzme pedále aj tlačítka na všetkých SU15 išli rovnako ľahko.
A ďalej, aby sa vodiči nemuseli starať o "ten svoj voz" či už po technickej stránke (to majú dielne a údržba), alebo po stránke čistoty (to by mala byť upratovacia firma; dnešnú prax v Ke až tak dobre nepoznám, píšem čo by mal byť cieľoý stav.
kde sa to dajú zohnať tie formuláre? spravím v buse miesto kde si ich budú môcť zobrať a vypísať na mieste v buse a osobne ich tam na BJ budem nosiť, keď to pomôže. ?
Irisb
dalsia vec je pristup niektorych vodicov....dostane sa na iny voz ako je jeho prideleny, a uz si mysli ze nemusi davat pozor na ten voz, setrit ho, a sup ho sem do jamy, sup tam do jamy, necha bordel po sebe, rychlosti dava jak mu pride, porata vsetky zuby v prevodovke.....vsak co nie je "jeho" voz....
no a o udrzbe sa toho tu uz popisalo vela....ale tebe to v kratkosti zopakujem, ked mechanici nemaju adekvatne podmienky, tak tie vozy ozaj nedaju do pozadovaneho stavu.....