Vladislav 48: viem,že ked sa niečo opýtam,všetci sa budú vyhovárať jeden na druhého,no skúsim...Pamätám si dobu,keď chceli nemenovaný kompetentný zriadiť,aby busy boli pridelené na linky,nie na partie vodičov,lebo busy nie su majetkom vodičov,ale sú majetkom mesta,DPMK. Potom vymysleli striedačov,to bolo síce dávno no smerujem totiž k tomu,že vozy chodia z ruky do ruky a každý dobre vie,ako dopadnú.Nikto sa o cudzí voz nestará. Otázka znie, ,,ako je možné,že sa toto pohadzovanie vodičov hore-dole opäť vrátilo?"Menovať tu nikoho sa neoplatí,lebo vieme o koho ide,no systém zadelovania vodičov do služieb,a samotný cyklus je priam neprijateľný!Vodič má svojich kolegov,ktorých aj za celý cyklus nevidí,lebo pobehuje po iných linkách,s inými vozmi.Je leto,a vodičovi môžu nariadiť robiť aj piatý deň v cykle,tak sa pýtam aj na toto, ,,môže vodič odstaviť službu pri teplote 32 stupňov tak ako si thp určí,dnes končíme skôr,lebo je teplo?A to nevravím o teplote,ktorá sa vyšplhá v kabíne vodiča! ,,Nie nemôže!!!Takže robiť cyklus v ktorom má mať 5x poobedňajšiu službu je aj na koňa veľa,potom si človek za jeden deň má oddýchnuť,nabrať silu,energiu na další cyklus,ktorý začína na daľšie ráno. Zas spomeniem aj výrok nemenovanej ktorej bolo vysvetlené,že každý bus má iné jazdné vlastnosti,brzdy,sedačku,ovládacie príslušenstvo,že povedala,že autobus je len autobus,na čo dostala hned pre porovnanie odpoveď,že jej v práci sa každých 15 minút prepne qwert na klavesnici,ako sa jej bude robiť?Bola ticho.Vodič sa musí prispôsobiť hneď,alebo mám napísať momentálne?...Nechcem teraz podrývať,ale predpokladám,že dostanem odpoveď: ,,Takto to nemalo byť!"
Mike