Je ale podstatny rozdiel cestovat cez spicku a po 20.hod. Zatial som ale nikde nevidel, na ktorych linkach bude povinny nastup prednymi dverami celodenny a na ktorych iba po 20.hod.
je to choré, že sa deje niečo také a nič sa s tým nerobí. Ako tu už odznelo, mali by sa zrušiť niektoré spoje alebo aj celé linky, aby sa dokázali obslúžiť stopercentne. Samozrejme, niečo môže niekedy vypadnúť, ale nie 21 nevypravených služieb. To je priveľké číslo. Relatívne to je koľko percent?
Dúfam že na novom LV robí aj kuchyňa, závodný lekár či právne oddelenie - keď už celý podnik. No a samozrejme strážna služba.
Teraz vážne: šum o výpadkoch a hodinových dierach v pravideľnosti, spústa nevypravených služieb, a postoj firmy: veď to cestujúci akosi prežijú - pripomína mi to Titanic ....
"Prekvapuje ma, že niekto berie tak strašne vážne nadhodenú myšlienku. "
...lebo v tej nadhodenej myšlienke ste povedali len "a" , "b" ste nepovedali. A ten kto to číta, si povie, že v KE sa stavajú el. trate veľmi draho.
A ku "...teleso diaľnice je cca 4x také široké ako teleso električkovej trate, tak ak by sme to dali plošne do rovnováhy, tak k tým 16.596 959 € za diaľnice je adekvátna cena 11.020 380 € za električkové trate." ...
len toľko, že Vy ste začali porovnávať diaľnice s elektr. traťami...
K zastávkam na znamenie : čo je to zas za výmysel? Ako može byt v systáme, kde sa jazdi na presné časy, kde zákl. jednotkou je minuta, kde je prestupna tarifa, kde sa system tvari, ze je zalozeny na prestupoch jazdit na znamenie? CVo je to za bullshit? to je problem spravit prieskum a upravit chronometraze?
Prekvapuje ma, že niekto berie tak strašne vážne nadhodenú myšlienku. Keď už sme u toho do dôsledkov, tak "Rekonštrukcia električkových tratí v KE sa finančne začína vyrovnávať cene za výstavbu diaľnic na Slovensku" - pojem začína sa neznamená, že už sa vyrovnala. Tak isto keď poviem, že ten hlúpy Jano so samými päťkami sa zrazu začal učiť a začína sa vyrovnávať jednotkárovi Jožkovi, že už je z neho tiež jednotkár. A ak do úplných paradoxov - teleso diaľnice je cca 4x také široké ako teleso električkovej trate, tak ak by sme to dali plošne do rovnováhy, tak k tým 16.596 959 € za diaľnice je adekvátna cena 11.020 380 € za električkové trate.
Neviete, ci budu zastavky na znamenie Polov a Ludvikov Dvor? Ak ANO, dufam, ze iba u tych spojov oznacenych Z.
A k nastupu prednymi dverami:
Vystupujuci cestujuci pouziju na vystup stredne alebo zadne dvere - vodic ich uvolni k otvoreniu po ukonceni nastupu prednymi dverami.
To ale bude radost, to este bude treba cakat nato, aby som mohol vystupit...
to by uz chcelo taaaaaky velky slnieckovsky skmajlik ako tu spravne napisal 5 je tu uplna anarchia, na spoje sa chodi na nahodu ci pride ci nepride a ak mam casovy CL tak je to v p...i, sefovia DPMK jazdia v bavorakoch tym je to fukes a cestujuci nech platia za spoje co nepridu ☠ ☠
Mam navrh sak pridem na zastavku oznacim si listok a idem pesi ?
Za posledných 8 dní nebolo vypravených 182 služieb v autobusovej doprave.
Z uvedeného prehľadu vyplýva , že sa zrejme nepotvrdí moja predpoveď o tom, že kvôli odsúvaniu nového linkového vedenia sa plán vozokm stanovený mestom na rok 2008 splní už v októbri 2008. Akurát, že neviem či je to dobre alebo nie. Mesto je ticho a cestujúci si na to pomaly zvykajú, takže zrejme je všetko v poriadku.
Vlado Stankovič
Nie sú vodiči, denne 10 - 20 nevypravených služieb a všetci sa usmievajú.
Nevadí, že premáva v lete úplne zbytočná linka 35, čo by bolo 5 ušetrených služieb.
Keď raz nie sú vodiči, prečo sa dočasne nerušia linky? Zrušme aj 31-ku, ďalších 6 služieb, ale nech cestujúci dopredu vie, na čom je!!!
Zaveďme na vybraných linkách víkendový CP aj cez pracovné dni. Len nech cestujúci vie, na čom je!!!
Tu vládne totálna anarchia, všetci sa usmievajú, kompetentní sa tvária, že sa nič nedeje alebo sa tvária "To nie ja, to on".
Už robíme len na novom LV a na všetko dianie do 2.8. zvysoka serieme.
Napadlo už niekoho, páni kompetentní, že nové LV založené na prestupovaní, bude pri takejto miere nevypravenosti ešte väčší bordel ako dnes?
Za posledných 8 dní nebolo vypravených 182 služieb v autobusovej doprave.
Z uvedeného prehľadu vyplýva , že sa zrejme nepotvrdí moja predpoveď o tom, že kvôli odsúvaniu nového linkového vedenia sa plán vozokm stanovený mestom na rok 2008 splní už v októbri 2008. Akurát, že neviem či je to dobre alebo zle. Mesto je ticho a cestujúci si na to pomaly zvykajú, takže zrejme je všetko v poriadku.
Myslíte si to aj vy ?
"Rekonštrukcia električkových tratí v KE sa finančne začína vyrovnávať cene za výstavbu diaľnic na Slovensku ...."
K tomu len toľko, že pri 10 mil. Sk za 120 m električkovej trate pod mostom VSS je to niečo nad 83 mil. Sk na 1 km.
Slovenské diaľnice sa stavajú v cene okolo 500 mil. /1 km. Matematika nepustí: 83 mil. je výrazne menej ako 500 a viac mil.
Odporúčam stránky NDS, alebo http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6649. - citát z tohto fóra:
"Môže si každý hovoriť, čo chce, ale priemerná cena na 1 km plnohodnotnej a dostavanej diaľnice (vrátane IT systémov, čo okolo našich diaľnic na 99% ani nejdú) je nižšia ako v SR ... kde cena je 500 mil. SKK na 1 km
Japonsko - 440 mil. SKK (rok 2005)
Nemecko - 420 mil. SKK (rok 2006)
USA - 380 mil. SKK (rok 2005)
Kanada - 365 mil. SKK (rok 2006)
Malajzia - 315 mil. SKK (rok 2005)
Austrália - 310 mil. SKK (rok 2005)
Chorvátsko - 290 mil. SKK (rok 2005)
Maroko - 220 mil. SKK (rok 2005)
Vo všetkých týchto štátoch okrem Maroka sú vyššie platy ako u nás pri výstavbe diaľnic, vyššia cena ocele, v USA nižšie ceny nafty, ... niekde sú iné daňové a podporné systémy, ale zarátaná je komplexná a cena a skutočný priemer: výstavba: postavené km/celková cena a to pri SR dokonca vyšlo na 590 mil. SKK, v ČR nad 650 mil. SKK a to všetko pri diaľnici na 1 km ..."
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
TA