Reply on: VLI #34993:
A ešte jedna poznámka : diaľnice sa stavajú, električkové trate sa rekonštruujú. Novej trate sa v Košiciach od Alejovej čo je už pekných 25 rokov, nepostavil ani meter. Talkže ťažko povedať za koľko sa v Košiciach stavajú električkové trate, ale jedno viem, že sa stavajú veľmi, veľmi ťažko...
PTI
Prekvapuje ma, že niekto berie tak strašne vážne nadhodenú myšlienku. Keď už sme u toho do dôsledkov, tak "Rekonštrukcia električkových tratí v KE sa finančne začína vyrovnávať cene za výstavbu diaľnic na Slovensku" - pojem začína sa neznamená, že už sa vyrovnala. Tak isto keď poviem, že ten hlúpy Jano so samými päťkami sa zrazu začal učiť a začína sa vyrovnávať jednotkárovi Jožkovi, že už je z neho tiež jednotkár. A ak do úplných paradoxov - teleso diaľnice je cca 4x také široké ako teleso električkovej trate, tak ak by sme to dali plošne do rovnováhy, tak k tým 16.596 959 € za diaľnice je adekvátna cena 11.020 380 € za električkové trate.