Hovoríte, že 21 je priveľké číslo ?
Ja som uviedol, že ráno ich bolo 25 a poobede ďalších 15. To je spolu 40 služieb len dnes t.j. 22.7.2008 !
Vy sa tu bavíte o zastávkach aké majú mať názvy a či budú na znamenie alebo nie ale to je bezvýznamné k tomu, že na tú zastávku nepríde možno dlho vôbec nič !
Nepíšem to preto, že by som mal z toho radosť ale aby sa ľudia prebrali, kým nebude neskoro.
Vlado
A ešte jedna poznámka : diaľnice sa stavajú, električkové trate sa rekonštruujú. Novej trate sa v Košiciach od Alejovej čo je už pekných 25 rokov, nepostavil ani meter. Talkže ťažko povedať za koľko sa v Košiciach stavajú električkové trate, ale jedno viem, že sa stavajú veľmi, veľmi ťažko...
Situacia v DPMK si ziada okamzite riesenia -> takto som nazval clanok na www.trolejbus.sk , ktory bol odoslany ako otvoreny list poslancom MZ Kosice a novinarom. Citajte..
myslim ze preklad Technical University je zbytocny, ved slovensky nazov Technicka Univerzita je velmi podobny... Slovak by v pohode porozumel hoci aj nemeckemu Technische Univarsitat bez prekladu, pri troske fantazie, ktoru navstevnik Kosic musi mat ak uz sa raz vyberie cestovat ? Takisto zastavka Jakabov pajác a myslim aj UPJS len tej niesom isty ci je anglicky hlasena
Tak som si tak prebehol električkové CePo, zaujalo ma tam delenie na "c" "w" sobotu a nedelu, pricom v nedelu sa bude zacinat na niektorych 20 minutovka neskor ako je teraz, a este posledne odchody zo stanice ako pripoj ku IC Gerlach.
Bude to zrušené, ale nie na každej linke (tie sú v tej brožúre spomenuté)
Re #34994 PTI: 2.8. bol stanovený. To že je to nereálny termín bolo jasné. Tak musia všetci makať. Ťažko vravieť o nejakej pravidelnosti, keď neviete čo kedy príde.
Re #34992 redburger: No možné to je a bez ohľadu na to či prestupná tarifa je alebo nie (to je totiž od tarify nezávislé).
Re #34987 5: Obávam sa, že aj ten víkendový CP by neplatil.
Re #34986 Vladislav 48: A ku koncu roka zavesíme na všetky električkové linky povinne druhý vozeň počas celého dňa... Mesto predsa rieši Aupark, majú s ním plné roky práce... A hlavne, dajte nám s tým pokoj!
Raz mi jeden poslanec za SDKÚ-DS vravel, že chcú vyvolať vnútorný krach. Už netreba. Hoši, děkujem!
Je ale podstatny rozdiel cestovat cez spicku a po 20.hod. Zatial som ale nikde nevidel, na ktorych linkach bude povinny nastup prednymi dverami celodenny a na ktorych iba po 20.hod.
je to choré, že sa deje niečo také a nič sa s tým nerobí. Ako tu už odznelo, mali by sa zrušiť niektoré spoje alebo aj celé linky, aby sa dokázali obslúžiť stopercentne. Samozrejme, niečo môže niekedy vypadnúť, ale nie 21 nevypravených služieb. To je priveľké číslo. Relatívne to je koľko percent?
Dúfam že na novom LV robí aj kuchyňa, závodný lekár či právne oddelenie - keď už celý podnik. No a samozrejme strážna služba.
Teraz vážne: šum o výpadkoch a hodinových dierach v pravideľnosti, spústa nevypravených služieb, a postoj firmy: veď to cestujúci akosi prežijú - pripomína mi to Titanic ....
"Prekvapuje ma, že niekto berie tak strašne vážne nadhodenú myšlienku. "
...lebo v tej nadhodenej myšlienke ste povedali len "a" , "b" ste nepovedali. A ten kto to číta, si povie, že v KE sa stavajú el. trate veľmi draho.
A ku "...teleso diaľnice je cca 4x také široké ako teleso električkovej trate, tak ak by sme to dali plošne do rovnováhy, tak k tým 16.596 959 € za diaľnice je adekvátna cena 11.020 380 € za električkové trate." ...
len toľko, že Vy ste začali porovnávať diaľnice s elektr. traťami...
K zastávkam na znamenie : čo je to zas za výmysel? Ako može byt v systáme, kde sa jazdi na presné časy, kde zákl. jednotkou je minuta, kde je prestupna tarifa, kde sa system tvari, ze je zalozeny na prestupoch jazdit na znamenie? CVo je to za bullshit? to je problem spravit prieskum a upravit chronometraze?
Prekvapuje ma, že niekto berie tak strašne vážne nadhodenú myšlienku. Keď už sme u toho do dôsledkov, tak "Rekonštrukcia električkových tratí v KE sa finančne začína vyrovnávať cene za výstavbu diaľnic na Slovensku" - pojem začína sa neznamená, že už sa vyrovnala. Tak isto keď poviem, že ten hlúpy Jano so samými päťkami sa zrazu začal učiť a začína sa vyrovnávať jednotkárovi Jožkovi, že už je z neho tiež jednotkár. A ak do úplných paradoxov - teleso diaľnice je cca 4x také široké ako teleso električkovej trate, tak ak by sme to dali plošne do rovnováhy, tak k tým 16.596 959 € za diaľnice je adekvátna cena 11.020 380 € za električkové trate.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA