Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m2001 #33419:
a trat cez bujanovsky tunel bude schopna 160km/h ?
Reply on: pedro77 #33418:
Ja to viem že je rýchlejšia. Ale na druhej strane si nemyslím že prestup v Kysaku je neviem aký problém, prestupuje sa aj inde. Ide o to, aby cestujúci netrčali v tej diere pol hodinu na prípoj.

Inač keď si zoberiete GVD a kuknete na trate 180 a 120 tak neviem ktorú zo staníc kde R zastavujú by ste vyškrtli ? .
Reply on: eMareq #33413:
celé to skončilo len na €, trať KE-PO-Krompachy vyžaduje viac ako 20 km tunelov, kým pri Krompachy-Kysak sa využije súčasný Bujanovský tunel+4 nové tunely.
Reply on: Apeer #33414:
a severna trasa je aj rychlejsia
Reply on: eMareq #33413:
šak prestupna tarifa ne? ? inač to by bolo fajne zastavovať len v KE, PO, PP, LM, MT, ZA a potom až BA. Šak načo aj inde zastavovať?
Reply on: Apeer #33414:
Severná trasa cez Považie je viac atraktívna čo sa týka pracovných príležitostí (tri automobilky, rôzne strojárske firmy).
Reply on: pedro77 #33410:
No ano. Cely usek Kysak - Krompachy je dost zlozity. Rovnakotak zamyslany usek Presov - Krompachy by bol v zlozitom terene. Pravdepodobne by muselo dojst ku vystavbe jedneho dlheho alebo viacerych kratsich tunelov.
Reply on: eMareq #33413:
Prešov predsa priame spojenie s BA má, južným ťahom cez Zvolen...
Reply on: Peter55 #33409:
Nič v zlom, ale Teba by tiež nebavilo presadať zo šukafónu v Kysaku http://www.zsr.sk/images//stanice/Kysak/kysakcelny_salzer.jpg na vlak do/z BA (a vedľa majú priamy spoj). Takže tá zachádzka cez PO je celkom opodstatnená. Iné krajské mestá s BA priame spojenie majú. To zachádzanie by zvyšok cestujúcich nejako zdržovala? To potom ja si prajem, aby tie vlaky nezastavovali dedinách na Liptove, Považí atď, lebo načo im tam nejaký vlak...
Reply on: Sarko #33411:
Diky.
Reply on: Peter55 #33409:
No ked sa bude stat v Kysaku, tak to tiez nie je ziadna vyhra... To uz radsej zastavka v PO s parminutovou zachadzkou. PO ma ovela vacsiu spadovu oblast ako KE a pohyb cestujucich by KE mozno aj predcil... Ak je podla Teba krajske mesto dedinou, su nou potom aj Kosice.
No som zvedavy ako poriesia usek Kysak-Krompachy. V nacrtoch je dost velka cast trate v tuneloch. No a Presov si zatial moze v meste postavit elektricky s konecnou v Kysaku ?
Reply on: Nodes #33400:
Chvala bohu, ešte som nevidel aby išiel KORIDOR cez taku dedinu jak je Prešov (sorry ak som niekoho urazil)
Reply on: pedro77 #33404:
Podla vsetkeho ano.
Reply on: Isidor #33406:
červená verzia je tuším 160 (schválená), modrá 140. Sivou je súčasná trať.

Zdroj: http://eia.enviroportal.sk/detail/modernizacia-zeleznicnej-trate-zilina-kosice-usek-trate-kysak-mimo-kos
Reply on: TA #33403:
U nás výhľadovo znamená niečo podobné ako keď stavali súčasnú trať na 120, tak vtedy mali asi výhľad na 160 ?
Reply on: Nodes #33400:
to znamena ze sa bude modernizovat usek kosice- margecany ?
Reply on: Sarko #33401:
či sa vôbec niekedy tá cesta na THC postaví. To už skôr je reálny KORID a električka na THC ☺.
Čo znamená výhľadovo pre 200 km/h? Aké úpravy sa budú musieť urobiť v tuneli, aby sa mohlo jazdiť 200 km/h namiesto budúcich 160 km/h ❓
Reply on: Peter55 #33398:
Ehmmm, vies, kolko je na Slovensku vagonov s maximalnou rychlostou 160 a viac? Ja to napriklad presne neviem, ale je to myslim okolo stovky kusov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.