Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Isidor #32599:
Dokonca aj extrémne tichá. Možné použitie aj v noci, bez sťažností dôchodcov... Kedy sa budú fasovať takéto samochody?
Dole amfíkom alebo moldavskou to môže byť celkom sranda.
Reply on: KVKV #32573:
podľa zákulisných informácií sa doplnková doprava k MHD - nízko-kapacitná a -nákladová, vysoko flexibilná a hlavne ekologická ❗, postavená na báze koľajovej dopravy, už testuje v uliciach Bratislavy
http://www.youtube.com/watch?v=u_YfGfBYodE
Reply on: eMareq #32595:
tak sa teda pytam nicku 1018 aka by bola podpora, resp. odozva zo strany DPMK pri realizacii smeroveho prieskumu ?
Reply on: Kosican #32596:
A prečo by sa mal robiť nový?
nahodou nikto este nevie co za novy Skolsky voz (myslim na ED) by mal byt???ev.c.???alebo z ktorych trajmvaji sa bude vyberat????predpokladam ze z odstavenych....vie to niekto???
Reply on: quinn #32594:
Na to sa treba spýtať človeka s nickom 1018. ? Prípadnú zmenu linkovania to asi neovplyvní, ale v budúcnosti by sa to dalo využiť.
Reply on: eMareq #32593:
a aka by bola podpora zo strany DPMK?
Reply on: quinn #32592:
Jedna vec by bol nejaký smerový prieskum, druhá zaťatosť na strane mesta (či by ho boli ochotní akceptovať).
odbocim trochu od temy, vzhladom na to, ze tu prispievaju aj ludia z DPMK chcem sa opytat, ci by bola ochota zo strany DPMK podporit smerovy prieskum dopravy v Kosiciach?

DPMK by takto podla mna ziskal silny vyjednavaci nastroj pri rokovaniach s mestskymi castami.
OutClaim - DPMK 1:0
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=3.4.2008/85011K

Ide o 43 miliónov

Začiatkom tohto roka OutClaim zažaloval dopravný podnik o náhradu vyše 43-miliónovej škody, ktorú mal spoločnosti spôsobiť DPMK tým, že spoluprácu ukončil v rozpore s platnou zmluvou. Žalobu podala firma na Európskom rozhodcovskom súde. Zdôvodnila to rozhodcovskou doložkou v zmluve s DPMK, podľa ktorej má _Európsky rozhodcovský súd rozhodovať aj o prípadnom vzájomnom spore zmluvných strán. _

_Európsky rozhodcovský súd je súkromný súd zriadený pri firme Arbitrážne a mediačné centrum. Tá má personálne prepojenie s OutClaimom. Súd a obe spoločnosti sídlia na rovnakej košickej adrese._
Reply on: KVKV #32573:
No Taxibusy prevádzkuje aj SAD Poprad ako doplnok liniek MHD ale tam je to stále ten istý dopravca. Neviem však na ako princípe to u nich funguje
Reply on: eMareq #32571:
Ze sa o tom nikde nehovori...
Reply on: KVKV #32586:
V Bratislave to skrachovalo. A to neboli taky drahy
Reply on: KVKV #32579:

A ešte k predstaničnému priestoru:
Je fakt, že sa zaujíma o výstavbu na tom území viac developerov ((mne to znie ako nadávka)), je v tom zrejme u všetkých chaos, že kto a čo tam postaví, ALE v nejakej predposlednej či poslednej etape úpravy priestoru sa S ELEKTRIČKOU UŽ NEPOČÍTA !!! A vedia o tom niečo (viac než my) aj páni mestskí architekti.
(zabudnime na „korid“ malovánky)
Reply on: Vladimír #32584:

Prečo hodina velkého trestu ??? tomu nerozumiem.

Chcem zdorazniť, že v tom projekte nie je žiadna politika ani zástupci strán. Ide o firmu, ktorá v súčasnosti vypracováva štúdiu a formu pre svoj podnikatelský zámer. Tým je zmapovať ponúkané štandardy v mhd a DOPLNIŤ miesta , kde služby iných dopravcov sú nedostatočné alebo o ne nejavia záujem. A všetko bude záležať na záujme verejnosti. Je to prirodzená reakcia o vyplnenie miesta na trhu. Firma si nebude mocť tak velkoryso plýtvať prostriedkami, proste BUDE MUSIEŤ byť v zisku.
DPMK nepovažuje za konkurenta ani hrozbu, to skor nekalé reakcie niektorých menej solídnych taxislužieb možno očakávať.

A ak to sposobí v niektorých prípadoch odliv cestujúcich od dpmk, bude to jasným dokazom o jeho zlej práci. Suplovanie velkokapacitnej mhd NEMÁ BYŤ úlohou tejto služby.

Ako to funguje v Nitre neviem, to je taxislužba?
Reply on: Kari #32583:

Kari má pravdu- v Blave je to pred stanicou hrôza....
Reply on: KVKV #32574:
A tým "nanovo a inak" majú byť práve maršrutky? Ach, nebesá, hodina veľkého trestu sa priblížila... ?

Pozorne som si prečítal popis budúceho "STOPTAXI" a neostáva mi iné, ako konštatovať, že ide o klasickú maršrutku na slovenský spôsob, ktorú poznáme napr. z Nitry.
Reply on: KVKV #32579:
ja nechcem staničnú budovu búrať, len som skonštatoval, že je to hanba Košíc, vrátane predstaničného priestoru. Nie som schopný posúdiť, či sa má/dá zrekonštruovať, opraviť, alebo zbúrať a postaviť nová.

Tá poznámka s taxíkmi sa týkala Bratislavy, oproti Ba je situácia pred košickou stanicou úplná selanka. V Ba priamo pred stanicou sa motajú busy, troliky, taxi, súkromné IGK, medzi to prebiehajú ľudia na autobusy.
Reply on: TA #32565:

Naopak! Tam, kde by jedine nejak inteligentne mohla viesť trať ed bude hotel. Niekomu ide práve o to, pretože potom sa može siahnuť aj do radikálnej prestavby Masarykovej . Nové mimoúrovňové prepojenia na Prešovskú potom už totálne znemožnia obnoviť túto trať.
Reply on: Nodes #32580:

plati

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.