Buď sa spamätá , začne poskytovať kvalitnejšie služby a bude spolupracovať s ostatnými integrovanými dopravcami, alebo skončí.
S DPMK sa už inak jednať nedá, tam je to zhnité, valí sa to do priepasti a strháva to zo sebou aj tých dobrých , čo boli blízko.
Proste s dopravou v Košiciach sa musí začať nanovo a inak.
Obe projekty , ktoré som popisoval, NIE SÚ APRÍLOVÝM ŽARTOM. Je to myslené vážne, poznám niektorých ludí priamo zapojených do veci. Mimochodom , motajú sa okolo toho aj nejakí ludia z DPMK či predstavenstva (?) , tvorcovia projektu tým nie sú nadšení, ale pre zaistenie jeho priechodnosti príjmu ich účasť ako nutné zlo. Ak zistím viac , zverejním tu ich plné mená. (!!!)
Ten projekt sice vzniká ako reakcia na neodstránitelné a dlhodobo do budúcnosti pretrvávajúce nedostatky mhd. Ale nie ako konkurencia , ale doplnenie chýbajúcich miest. Klasické maršrutky to nebudú, prevádzkované budú aj bežné osobné autá. Viac to bude pripomínať taxislužbu, ktorá si chce vytvoriť stálu klientelu. Pravidelné linky tam nebudú, skor podla dopytu sa vytvoria určité smery – trasy. Tarifné podmienky vyjdú priaznivo, hlavne čo sa týka predplatných lístkov, tam može cena byť nižšia než u dpmk a ešte bude firma v zisku. Vyčkajme, nechajte sa prekvapiť. Pokial všetko pojde dobre, malo by sa to rozbehnúť začiatkom budúceho roku.
to rovno nech postavia namiesto mestského parku Aupark, rovno cez koľajnice električky najlepšie ? ...alebo rovno nech ho premenujú na nejaký MAXský auPark a bude
KVKV
Obe projekty , ktoré som popisoval, NIE SÚ APRÍLOVÝM ŽARTOM. Je to myslené vážne, poznám niektorých ludí priamo zapojených do veci. Mimochodom , motajú sa okolo toho aj nejakí ludia z DPMK či predstavenstva (?) , tvorcovia projektu tým nie sú nadšení, ale pre zaistenie jeho priechodnosti príjmu ich účasť ako nutné zlo. Ak zistím viac , zverejním tu ich plné mená. (!!!)
Ten projekt sice vzniká ako reakcia na neodstránitelné a dlhodobo do budúcnosti pretrvávajúce nedostatky mhd. Ale nie ako konkurencia , ale doplnenie chýbajúcich miest. Klasické maršrutky to nebudú, prevádzkované budú aj bežné osobné autá. Viac to bude pripomínať taxislužbu, ktorá si chce vytvoriť stálu klientelu. Pravidelné linky tam nebudú, skor podla dopytu sa vytvoria určité smery – trasy. Tarifné podmienky vyjdú priaznivo, hlavne čo sa týka predplatných lístkov, tam može cena byť nižšia než u dpmk a ešte bude firma v zisku. Vyčkajme, nechajte sa prekvapiť. Pokial všetko pojde dobre, malo by sa to rozbehnúť začiatkom budúceho roku.