nerozumiem takej veci, ze zivotna uroven Slovenska sa dviha, chtiac- nechtiac dobiehame ine vyspele staty, inflaciu drzime na uzde koli Euru, HDP stupa ... ale penazi vo verejnom sektore je akosi malo, z roka na rok menej a menej, kam tie peniaze idu ? ?
Čo sa týka mojej participácie na linkovaní, tá spočíva iba v tom, že mám za úlohu robiť koordinácie liniek, preklady medzi sebou a max. tak čosi pripomienkovať, ale autorstvo mi nepatrí (aj keď autora podporujem, lebo on tam už podporu nemá žiadnu).
Inak Filipko sa zachoval asi tak diplomaticky: "dávam od toho ruky preč, vy sa snažte zblížiť a potom mi povedzte výsledok (samozrejme aby boli všetci spokojní)". Lenže tie návrhy sú nezlúčiteľné jeden s druhým. Do toho ten Schwartzov návrh, to je nezlúčiteľné s ničím. ?
Inak to schvaľovanie ÚHA atď. - čo to je za blud? Čo sa má čo úrad hl. architekta miešať do trasovania liniek? Netreba to dať ešte niekomu podpísať? Sa mi zdá priveľa byrokracie.
Je to hanba, že o meste rozhodujú staré kádre z čias minulého režimu, ktoré sa boja názorov mladých, nijako nespätých s vtedajším režimom...
Neposkakuje okolo Filipka.. Skor to poviem inac, mam dojem, ze je nasadenym konom v DPMK a Filipko poskakuje podla neho.. Preto tu nie je politicka vola odvolat toho cloveka a pustit ho z DPMK do haja zeleneho, nech si skace tam
V bode 4 ta trochu poopravim... Starostovia nemali namietky.. Namietky zacali mat ludia, akonahle zistili, ze tu ma byt nove LV.. Takze pred UHA a inymi instituciami to nepreslo, lebo tu bol aj Kuzmov navrh a Kuzmu si zavolal Filipko.. A tak Filipko dal oba navrhy na pripomienkovanie. Predseda Rady starostov ale upozornil vsetkych starostov este na Rade, aby, ak bude to pripomienkovanie, robili tak len ku oficialnemu LV, predkladanemu Dopravnym podnikom.. Filipko vsak povedal, ze hoci budu len k oficialne podanemu LV pripomienky, tie sa daju zakomponovat aj do LV pana Kuzmu.. Takze ano, plati bod cislo 8 .. Resp. aj jeho nahrada a tou je Spracovat namestnika primatora Jozefa Filipka.. Drzte nam v tom palce, snazime sa o to, pozitivom je, ze nas dnes namestnik Filipko kontaktoval a potvrdil spolupracu.. .. Vsetko ukazu nasledujuce dni..
V prvom rade.Ludia ktory stoja za tvorbou navrhu linkoveho vedenia, to ma maju v naplni praci a zbytok teamu su dobrovolny , dovolim si povedat znalci problematiky linkoveho vedenia a problemov kosic. nikto to nerobi pre peniaze a ale pre dobro obcanov Kosic a to je zakladny rozdiel oproti inemu kandidatovi, ktory sa dokonca boj zverejnit svoje navrhy, ale okolo Filipka a 24 mesiacikov obskakuje jedna radost
S odvolaním na Vami avizovaný príspevok 12964 Vám doporučujem aby ste odstúpili od autorstva projektu. A to aj v prípade finančnej straty za zákazku. Verte mi, skazíte si meno , nikto nikdy už Vám podobný projekt nezverí. Než paskvil, radšej nič.
Ako vidím, tak nový návrh linkového vedenia sa začína zvrhávať priam lavínovite.
No ja teda neviem , ale po poslednej reakcii vedenia dp na linky 12 a 16 mám pocit , že stačí aby na nich štekol pudlík spoza vysokého plotu a oni mu vyhovejú alebo utečú. Kde je ich autorita riadiacich pracovníkov ? To je síce velmi pekné , že sú presvedčení o správnosti nového l.v., ale zrejme kvoli bezkonfliktnému zotrvaniu vo svojich funkciách sú ochotní vzdať sa akéhokolvek vlastného názoru.
Fakt je, že prvý chybný krok sa urobil nevhodným sposobom prezentácie projektu. To už tu velmi presne popísal „5“.
Takže si to zhrňme:
1/predstavenstvom bez problémov schválené
2/predsedom rady starostov schválené
3/schválenie členmi ÚHA (?) Ich hlasy a vyjadrenia mi akosi v tom celom unikli. Akosi ich nie je počuť. Z odborného hladiska by snáď mali chápať zmysel systémového riešenia mhd a ich vyjadrenie by malo mať váhu. (aspon do doby než nevznikne ÚDI)
4/vyjadrenie roznych inštitúcií zúčastnených na sedení (včetne samozvaných linkotvorcov) – začínajú problémy. Logicky odvodené , starostovia, ktorí predtým nemali námietok ožívajú, začínajú mať neadekvátne požiadavky.
5/vyvstáva otázka, kto je teda vlastne kompetentný sa k tomu vyjadrovať, schvalovať a akú váhu majú pripomienky jednotlivých zúčastnených ? Má aspon v tom niekto jasno?
6/Koordinátorom pre všetky tieto návrhy a schvalovacie procesy bol zrejme ing.Filipko. Jeho odborná nesposobilosť vo veci je evidentná.
7/Takže problémom je = FILIPKO
8/Riešenie problému = ZBAVIŤ SA FILIPKA !
9/Postup riešenia: presadzovať progresívny návrh l.v., neustupovať nevhodným požiadavkom starostov s využitím Filipkovho vyjadrenia, že pokial nebudú súhlasiť všetci, tak to neschváli. Tým sa pozdrží termín realizácie a zachová sa súčasný stav, ktorý sa už zdá byť lepší než čokolvek čo príde po ňom.
Uvedený čas sa dá využiť s pomocou investigatívnych novinárov a iných vhodných a ochotných osob k posúdeniu doterajšieho posobenia ing.Filipka vo funkcii (určite nie je čistý) , k medializácii jeho chýb a nedostatkov v práci a k jeho následnému odvolaniu.
Nie, len sa zoškrtajú spoje a už nebude chodiť vôbec nič. A potom sa zase bude vypisovať akí sú tam na DPMK neschopní...
Inak som dnes videl ten Schwartzov návrh linkovania, písaný rukou a ešte na nejakom štvorčekovanom papieri parametre liniek. ? Ta som šebe ľeknul kus. Zaumienil som si, že interval 30 minút bude po novom Schwartzova konštanta. On tam totiž "hustejší" (he-he) interval v sedle ani nemal, len 30, 60 alebo 90 minút. ? ? ? A vychvaľuje sa úsporou 900.000 km. Ta šak linka raz za 90 minút usporí.
Nemas pravdu.. GR DPMK je presvedceny o spravnosti noveho LV, tak isto aj predstavenstvo DPMK, kedze ho schvalilo v zneni, prezentovanom aj v denniku Korzar.. Co sa tyka mesta, hoci je stopercentnym akcionarom DPMK, neplet ich do toho. DPMK robi nove LV preto, ze mesto pozaduje znizenie poctu kilometrov v roku, podpis samotneho LV nema v kompetencii mestske zastupitelstvo, cize neschvaluju ho poslanci, ale viceprimator pre oblast dopravy, Ing. Jozef Filipko. Ten sa vyjadril, ze pokial bude ktorakolvek mestska cast protestovat, nepodpise to. Linkove vedenie sa najprv predklada Rade starostov. S predsedom Rady starostov sme sa stretli, jednohlasne schvalili nove LV. Problem nastal az potom, ked to po schvaleni Rady starostov preslo na schvalenie clenmi Utvaru hlavneho architekta (UHA) a roznych inych institucii, zucastnenych na sedeni. Kedze si pan Filipko na toto sedenie prizval aj samozvaneho odbornika v tvorbe LV, mimochodom pracovnika DPMK aj s jeho protinavrhom, boli teda vypocute obe strany a Filipko to nakoniec dal na pripomienkovanie mestskym castiam.. V tom case to vyslo v korzari a ludia zacali pisat starostom mestskych casti.. Ti teraz reprodukuju poziadavky obcanov pri stretnutiach s ludmi z DPMK a kruh sa uzatvara.. Su nespokojni stale viac a viac, s vacsim a vacsim poctom novych liniek.. Takze obcania tesme sa, Filipko to udajne nepodpise, kym nebudu vsetci spokojni... Ale.. co sa stane, ked koncom roka prekrocime mestom stanoveny povoleny pocet kilometrov ? Odstavime MHD do noveho roka, potom ho spustime a po precerpani rocne povolenych kilometrov opat odstavime ? .. (Posledne vety boli hlasnou uvahou)
kreslenie nikdy nebola moja silna stranka, ale dovolim si laicky pozriet na mapu a povedat, ze Krompachy-PO a Margecay-PO sa inak ako tunelom nakreslit nedali.
Ale ak sa pozriem na mapu a pokusim sa nakreslit Margecany - Kysak, tak vidim ze to teoreticky moze cely cas ist popri vode a tunely su potrebne len na "vyrovnanie" trate kvoli tratovej rychlosti 160km/h.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dimi