Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #30318:
jednoznacne..... ? ?
Reply on: sittam #30317:
Irisb zrobime peticiu za L15, 18, 32 ? Keď su taki ochotni v DPMK ?
Reply on: Isidor #29018:

Odpoveď na petíciu:
Citát:
"...na základe požiadaviek obyvateľov MČ Košice - Sever bol návrh linkového vedenia pozmenený nasledovne.

Spojenie s časťou Podhradová bude linkami č. 12 a 16 v ich súčasných trasách. Spoje linky č. 12 by podľa pozmeneného návrhu mali jazdiť v 15 minútovom intervale počas rannej špičky, v 30 minútovom intervale v čase popoludňajšej špičky a v 60 minútovom intervale pčas sedla a dní pracovného pokoja. Linka č. 16 má navrhovaný interval 10 minút v rannej špičke, 15 minút v popoludňajšej špičke a 30 minút v sedle a v čase dni pracovného pokoja. POkiaľ zmeny schváli Magistrát Mesta Košice, nové linkové vedenie by mohlo vstúpiť do platnosti najskôr k 1.4.2008."
Viď. http://img227.imageshack.us/my.php?image=odpovednapeticiucy6.png

Prepáčte mizernú kvalitu fotografie.
Reply on: eMareq #30311:
Pozeram sa na Tvoj prispevok. Vcerajsi datum a cas pridania 15.28.
Reply on: RDZ 50 #30313:
Už sa to stalo od včera do teraz 3-krát.
Reply on: eMareq #30311:
Čo to... cestujeme v čase? ?
Reply on: Diggi #30303:
Este raz: Dokonale chapem, ze neodpoveda TERAZ ako riaditel TRENCINA tomu debilkovi KEUNE-BR. Lenze on ma v neodpovedani TRADICIU zo zilinskeho fora, ked bol este zilinsky riaditel a proste akukolvek otazku, ktora spochybnovala jeho dokonalost, odignoroval. To som chcel povedat. Uz sa rozumieme?
Reply on: Axel #30345:
Uplne by stacila na 100. Fakt ze radsej stovkou cez PO ako 160-kou cez Ruzin 😃
Reply on: Dimi #30340:
Ten Filipko nemá čo hľadať na svojom poste.
Reply on: Axel #30338:
Skus si na mape vsimnut liniu Velky Saris - Chminianska N.V. - Chm. Jakubovany - Krizovany - Hrabkov - Richnava. Nehovorim, ze to bez tunelu nepojde, ale 22 km z 30 km v tuneli tiez nemusi byt, podla mojho skromneho nazoru.
Reply on: Papyr #30312:
aha tak to už je o inom ?
Reply on: Axel #30334:
No, keby sa realizovala tak, ako ju navrhol nick kolajar z vlaky.net (z 30 km nakreslil 22 km v tuneli a potom s vykrikom "ta to bars drahe" dalsie prace na projekte pozastavil), tak to by bol samozrejme ekonomicky nezmysel jak mraky. Nuz ale - len na trati Margecany-Kosice maju pribudnut 4 nove tunely. Proste, slo to zrejme nakreslit aj inak. Keby sa chcelo.
Na Karose B932 #5216 je ešte stále tá fialová šolavá "fólia" na oknách?
Reply on: Axel #30326:
Jasne. Ja som si zmylil pojem "trasa cez Margecany" a "trasa cez Margecany". Totiz ta presovska spojka sa povodne uvazovala v dvoch variantach, PO-Krompachy a PO-Margecany. Teraz uz po precitani prislusnych diskusii na vlaky.net viem, ze pod pojmom "trasa cez Margecany" neznamena druhu variantu presovskej spojky, ale iba modernizaciu povodnej trate Kosicko-bohuminskej zeleznice cez Margecany, Ruzin a Lodinu.
Reply on: Axel #30328:
O tom som dokonca ani nevedel 😃 Ale velmi sa mi to paci, ako hovori reklama na Electrolux - "inteligentne riesenia zo Svedska" 😃
Reply on: redburger #30279:
minimalny je 800 x 600 ale vklude aj do 2400 x XXXX
Reply on: COMFORT #30306:
5243 ale ten tam ma celú chovnú stanicu ?
Reply on: Nodes #30304:
Prečital som si archív do 4 strany a dospel som k tomu, že ten chlapec je vážne chorý ?
Reply on: Diggi #30302:
Nic, za co by sa dalo zazalovat. samozrejme, ze riaditel nie je povinny odpovedat na fore na zadnu otazku. On nie je povinny ani na to forum prispeievat, ani ho citat.
Reply on: Papyr #30301:
Myslím, že nie je povinný odpovedať, veď niektoré informácie su interná záležitosť danej spoločnosti a ja osobne by som taktiež ignoroval take arogatne a drze vyjadrovanie

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.