Reply on: enumaelish #30290:
Redukcia liniek a posilnenie spojov bolo myslene sposobom zmeny celkoveho linkoveho vedenia MHD.. Vela spojov jazdi paralelne, napriklad dve linky maju v niektorych pripadoch aj viac ako polovicu trasy rovnaku, teda startuju z jednej konecnej, prejdu kus cesty, potom sa ich trasy spoja, stretnu sa na prvej spolocnej zastavke a az takmer na konci svojich tras sa znovu rozdelia a pokracuju kazda svojim smerom.. Takto ani jedna zo spomenutych liniek nie je naplno vyuzita. Preto je potrebne skorigovat to. Tym, ze mame prestupne cestovne listky, aby sa naplno vyuzili, samotne trasy liniek mhd sa skratia, urobia sa prestupne zastavkove uzly a prave na tychto zastavkach si ludia prestupia z jedneho vozidla do druheho, podla nimi potrebneho smeru. Ked skratis linky a odstranis ich subeh, vznikne ti situacia, ze niektore linky potrebne nie su, ze potrebujes menej vozidiel a soferov a kedze su linky kratke, vies frekvenciu obsluznosti zastavok zvysit..
Papyr
Spojene britske kralovstvo: Masove vracanie Romov spat do krajiny povodu, zmena politiky priznavania rodinnych pridavkov imigrantom, docasne zavedenie vizovej povinnosti voci SR a docasne zavedenie predhranicnych kontrol na prazskom letisku pre CR.
Spolkova republika Nemecko: vystavba segregovanych ulic, domov a stvrti len pre Romov. Teda riesenie podobne, ako v SR ci CR. Ovsem, aby CR a SR mohli Nemci nadalej kritizovat za segregaciu a utlak Romov, tieto kolonie v Nemecku boli nazvane a vychvalovane ako "centra integracie". Teda fakticky to iste, ale podla public relations pravy opak.
Talianska republika: Silna bezradnost a castejsie policajne kontroly v regionoch, kam sa Romovia nastahovali.
Ja si myslim, ze "sudruhom z Bruselu" pomalicky dochadza, preco je ceskoslovensky postoj taky, aky je. Lenze vzhladom k tomu, ze nas doteraz s velkym hrmotom oznacovali za rasistov, nemozu teraz priznat na plnu hubu, ze sme vlastne mali pravdu.