Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #30165:
Tak čo som počul, snaha je zbaviť sa T6tiek kým sú ešte predajné. Čo o 20 rokov pochybujem. Z podobného dôvodu sa dnes u T3 preferuje rekonštrukcia. Ale aj nad tými sa už zmráka (tento rok asi posledné R.P) a bude nasledovať len šrot (60ks 14T a 250ks 15T plus wany ich rady nahradia)

Re #30166 S499.1023: http://www.transportation.siemens.com/ts/en/pub/newsline/newsline/press_2008/2008/21_01_2008.htm
tiež čumím ?
Reply on: Papyr #30163:
Aké ULF-y kupuje Oradea? 1) ULF-y nie sú v ponuke pre žiadne iné mesto ako W (vnútrofiramná konkurencia), 2) Na tom ich oranisku by prešlo tak 20 m do prvého vykoľajenia.
A všeobecne - neryčal by som tak nadšením, ono CFR nie sú len Dezyrá a rekovozy na IC ale aj rozpadnuté motoráky a MHD tiež nie sú len vymenované prevádzky. Ostatne, tie úžesné Citelisotrolejbusy v Kluži cez tie rčumunské armatúry asi moc nezrýchlia.
Reply on: Isidor #30159:
Praha má ešte pred T6A5 na zbavenie nejakú stovku T3M, dve stovky T3SU/CS atd.
T6A5 ešte prejdú VP/GO, odjazdia si minimálne ďalších 20 rokov a potom sa ich MOŽNO budú zbavovať 🙂. A aj tak by vám boli v KE nanič. Jednak majú prevrátenú polritu, jednak sú na KE pomery príiš sofistikované ? .
Reply on: KVKV #30151:
Ešte VEĽA rokov nie. Zatiaľ ich modernizujú. Ďalšie nakúpené hannoveráky nahradia tie najhoršie CSMG a T5C5 budú ešte veľa rokov na Bp. pomery luxus.
Reply on: KVKV #30158:
Druhe Rumunsko? Chcete tiez kupit desat ULFov, ako Oradea? 😃 Pani, co sa tyka Rumunska a verejnej dopravy, tak vsetky visegradske krajiny su vyrazne pozadu. Sto Desir na CFR, 500 Citar v Bukuresti so zmluvou na dalsich 500, zatial 100 trolejbusov Irisbus Citelis v Bukuresti a 25 v Cluji... Kde sa my hrabeme!
Reply on: sc_ke_sk #30156:

Knihu mám, inak som ju behom vianoc videl v antikvariáte pri vykopávkach.
Ale pozor, v knihe je velmi vela nepresností, nesprávne popísaných fotografií, plagiátorské texty prevzaté ešte zo starších publikácií, knihu nemožno brať ako overenú faktografiu.
Sú tam poprvý raz zverejnené niektoré doposial neznáme fotografie, tým má tá kniha cenu a može slúžiť k základnému oboznámeniu s históriou mhd v ke , v čitatelovi vzbudiť záujem o tento obor .
Reply on: KVKV #30142:
No, mne stropne vykurovanie, aj ked chapem, ze ide od odpornikov, prilis logicke nepripada. Teply vzduch totiz neklesa dole, ale drzi sa hore. Naco je dobre mat hlavu v teple a zbytok tela v chlade?
Reply on: eMareq #30136:
Suhlasim 🙂 A pre pouzitie linky musia mat cestujuci okrem cestovneho listka aj preukaz poistenca a odporucaci listok od svojho vseobecneho lekara, ze skutocne potrebuju ist do nemocnice na vysetrenie 😃 Kto tam ide len pracovat, alebo nebodaj len na navstevu pribuzneho, ten si moze aj prestupit 😃
Reply on: KVKV #30151:
zanedlho sa bude Praha asi zbavovať T6A5...tie by sa hodili viac (a ani schvaľovať by nebolo treba)
Reply on: Nodes #30153:

No ked T5C5 tak 2,5m , lebo keby 2,2 tak by T5C2, že.
Schvalovanie,... prečítaj si o pár článkov nazad čo tu jazdí a ako..... vypnutý reverz, 90km/h.
Ty myslíš, že to dopadne inak, ak budú chcieť zachrániť ed ? To bude lunapark, druhé Rumunsko!
Reply on: sc_ke_sk #30156:
ja mam
Reply on: KVKV #30146:
Nemate nahodou niekto tuto knihu:
http://www.ianallanpublishing.com/product.php?productid=44636&cat=1241&page=11
Tam by to asi bolo vsetko presne popisane...
Reply on: Nodes #30153:
Uz som to nasiel. Ked wikipedia neklame, tak maju sirku 2,5 m.
Reply on: KVKV #30152:
Poradite, kde ich hladat?
Reply on: KVKV #30151:
T5C5 nemaju sirku 2,2 m? To by medzi hranou ostrovceka zastavky a schodami vznikla o 15 cm vacsia medzera ako dnes. Myslite, ze by schvalenie noveho typu parametrov T5 bolo prechodne?
Reply on: Nodes #30150:

oslov ich
Reply on: Nodes #30127:

A načo v KE by boli obojsmerné T6 ??? Ja som v tom voze bol, ked ešte bol na skúškach v Prahe, je to tam malé, tie kabiny a dvere požerú vela miesta.
(Jedine tak Havličkova – Čermel, pokial by niekto v nejakom scifi seriáli o doprave obnovil trať)
Ale ved zobojsmerniť t6 by potom vedeli snáď aj na dielni.
A ked už sme pri tej scifi, tak zanedlho budú v KE chýbať pojazdné vozy, a v Budapešti sa budú zbavovať T5C5.
Reply on: KVKV #30149:
Ako sa da dostat ku autoritam?
Reply on: eMareq #30128:

Ďakujem za e-mail. Tie články v Korzári sú bláboly nekompetentných, ale mocných , takže sebeväčšia kravina od nich má väčšiu váhu než projekt najlepších odborníkov.
Naviac ona súdružka Smolková má svoju predstavu o predstavách svojich voličov. Domnieva sa , že názory a predstavy voličov by sa mali zhodovať s jej predstavami. Velmi nerada o tom diskutuje, osobným diskusiám sa vyhýba a na písomné a e-mailové podnety zásadne nereaguje.

Ide o to, že niektoré kompromisy určite musia byť aj Vám samotným proti srsti a pokial vypustíte do sveta takú vec , tak sa to obráti proti Vám. Práve tí, ktorým najviac vyhoviete Vás budú za novoty najviac kritizovať. Akoby som ich počul „však nič sa nezlepšilo, len porobili zmetky v linkách“. Tým si možete skaziť svoje vlastné renomé a niekto aj karieru. Preto hovorím neunáhlite sa, počkajte, pripravte si zázemie. Zožente si odborné posudky od autorít opierajte sa o ne.
Reply on: KVKV #30147:
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.