Reply on: S499.1023 #30165:
Tak čo som počul, snaha je zbaviť sa T6tiek kým sú ešte predajné. Čo o 20 rokov pochybujem. Z podobného dôvodu sa dnes u T3 preferuje rekonštrukcia. Ale aj nad tými sa už zmráka (tento rok asi posledné R.P) a bude nasledovať len šrot (60ks 14T a 250ks 15T plus wany ich rady nahradia)Re #30166 S499.1023: http://www.transportation.siemens.com/ts/en/pub/newsline/newsline/press_2008/2008/21_01_2008.htm
tiež čumím ?
KVKV
A načo v KE by boli obojsmerné T6 ??? Ja som v tom voze bol, ked ešte bol na skúškach v Prahe, je to tam malé, tie kabiny a dvere požerú vela miesta.
(Jedine tak Havličkova – Čermel, pokial by niekto v nejakom scifi seriáli o doprave obnovil trať)
Ale ved zobojsmerniť t6 by potom vedeli snáď aj na dielni.
A ked už sme pri tej scifi, tak zanedlho budú v KE chýbať pojazdné vozy, a v Budapešti sa budú zbavovať T5C5.