Reply on: grofmathias #28375:
ano - na pretazene linky davaju zalohu male karosy... napr. dnes 27 dochod z THC-MiU 7:49 - 5230. A coraz castejsie si vsimam vysokokvalitne polske Samochody oskieraczie na linkach ako 27 a 34 v popoludnajsej spicke. ? A to nove LV... na zaplakanie...
L16 - maly autobus a este k tomu jedina linka na Podhradovu??? ?
L27 stredny autobus (=SU15) - teda vdaka vysokej kvalite tychto "autobusov" pojde kazdy druhy spoj...
A este som nepochopil linku 30. Optima - Peres - Lorincik - Optima... uz vidim dochodcov ako budu prestupovat do mesta... ?
Jedine co sa mi paci na novom LV su zmeny nazvov zatavok - napr. THC - Posta 13. ?
Axel
Skusim zopar pripomienok/otazok (prosim brat nevyryvacne, len s a pytam):
Aky ma zmysel L13? Myslel som ze Furcu v useku Mier-Lingov zabezpecuju tbusy.
L14 ide zo stanice najprv na THC sidlisko a potom do dediny?
L19 by nemala aj nadalej chodit k Mlynu?
Neviem ci dalsia subezna L16(s L19), ktora konci v polovici jazera je potrebna.
L25 - Od Optimy pozadu ku Carrefouru? Nehovorim ze by som neocenil taketo spojenie tychto OC, ale bus IMHO prejazdi zbytocne kilometre kruzenim po krizovatkach.
27 - zaujimave spojenie NO-SOUD-Cassovia. Doteraz to nerobila ziadna linka
L30 - Krajský súd-VŠA-OC Cassovia = dobre chapem ze dalsia linka cez Moldavsku ku Cassovii?
L31 - potrebuje Popradska tolko spojov ako vrch Furce?
L56 - kazdy abus, ktory sa v spicke potrebuje dostat cez Palackeho, nepovazujem za expres...
Nechce sa mi to pocitat, ale celkovo sa mi zda, ze usek NO/s odbockou na ZST - Mier je nejako prilis obsluhovany abusmi namiesto tbusov