Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Isidor #25645:
...a tiež surfovať po internete, nie? ?
Este nieco, o com som uz pisal - system prilozenia karty a pouzivania dotykoveho "displeja" - dalsi dovod preco je IMO zly - ked nastupuje malo ludi a chcem si kupit listok, autobus sa pohne, ale kedze jednou rukou drzim kartu, druhou vyberam listok, nemam sa ako drzat - takze opat mozem sa snazit kupit listok a mozno spadnut, alebo pockat kym to bude bezpecne a cakat na revizora.

O rieseni som uz hovoril, vybral by sa listok a po vyzve by sa prilozila karta, vtedy by sa listok zakupil.
Dnes som cestoval MHD, prilozil som kartu, kupil sa 60min. listok, potom som chcel asi po 45min. zistit kolko mam minut, to este fungovalo, ale na dalsom spoji som stlacil PCL, chcel som si dokupit 30 min. listok, ale ponuklo mi len 24h a 7 dnovy.

Ako mam v takom pripade dokupit listok?? Alebo mam stat pri tej krabicke a cakat - a ked kartu prilozim skor, mam smolu, ked neskor (aj ked len o par sekund), este vacsiu - ked pride revizor.
Reply on: basta007 #25633:
Ja práveže ekonóm nie som (ani sa za neho nevyhlasujem) a mne osobne ako rodenému Prešovčanovi prestup v Kysaku nevadí, ak sa železnica uráči zorganizovať náväznosti medzi vlakmi.

Ja práveže len používam informáciu, ktorá plynie verme že od ozajstných ekonómov, podľa ktorých výstavba novej trate bude cenovo porovnateľná s nákladmi na rekonštrukciu starej trate. Ak je to tak, tak potom som ZA investíciu do výrazného zlepšenia dopravnej obsluhy regiónu Šariša, jeho takmer stotisícovú metropolu nevynímajúc. Pokiaľ sa preukáže, že nová trať má stáť nehorázne prachy oproti možnosti rekonštrukcie pôvodnej trasy, nie je o čom debatovať. Plne sa uspokojím s prestupom za predpokladu silnej a s rýchlikmi previazanej dopravy na trase PO - KE dvojkoľajnej v celom úseku.
Reply on: eMareq #25643:
A vodiči budú mať počas PO možnosť sledovať na M-treste najnovšie diely obľúbených seriálov a telenoviel ?
Reply on: VLK #25642:
pridať k tomu tlačiareň a DPMK sa môže pýšiť pojazdnými fotolabmi ?
1. Akú internú pamäť to má ❓
2. Využívajú sa niekde v ostrej prevádzke externé pamäťové moduly ❓
Reply on: VLK #25642:
Hotová čítačka kariet z toho bude. Koľko -in-1? ? Bude raz podpora pre (HD)DVD, XBox, PS3, Blu-Ray? ?
Reply on: eMareq #25641:
kapacita vnútornej pamäte sa dá zväčšiť aj prídavnými modulmi, okrem CF slotu je tam myslím aj SD slot...
Reply on: elektrickar #25634:
Jedinú hlášku po anglicky som počul len pri menovaní žel. stanice. Treba tlačiť na EMTrEST nech zväčší kapacitu internej pamäte.

Re #25637 TA: Šak to systém pre SADku, tam okrem priložte kar tu nemáš nič. ?
Reply on: Josip3211 #25638:
To je asi jediná hláška v angličtine ktorú som z toho plejstéjšnu počul. Alebo snáď existujú aj nejaké iné ❓ ?
Reply on: Josip3211 #25638:
Ozaj keď sme pri hláškach.Nemá niekto hlášku prepravná kontrola ...? Píšte na mail.
Reply on: TA #25637:
Priklad: "staré mesto, železničná stanica, relvej stejšn" ☺ ? ?
Reply on: elektrickar #25634:
aké anglické názvy uzlov ❓
BTW keď už databáza nestačí na KE, tak si neviem predstaviť použitie vo väčšom meste... ?
Reply on: Záchvat #25621:
"Čo nereštartuješ, to nefunguje"
Krásna veta a plne s ňou súhlasím! ?
Akurat sme v horehroncovi. bb.imhd je teda na ceste. Telefon som zabudol doma,takze som docasne iba na mejli
Reply on: Isidor #25630:
Podľa mojich zistení, ktore som dostal od kompetentnej osoby, je ,,databáza EMTESTu uz tak prepchatá hláškami (anglické názvy uzlov, upozornenia na nastup prednymi dverami, atd.), že hlášky o vylukach by sa tam už nevošli." ?
Reply on: Vladimír #25624:
Pocuvaj, ty ekonom...je rentabilne postavit novu trat cez hory kopce, ked trat od MArgecian po Presov bude vedena takmer v jednom tuneli..navyse to bude trat vylucne pre osobnu dopravu,mozno okrem rychlikov aj pre osobaky...vyriesit napojenie do ZST Presov, kde uz sucasny stav s priecestami dviha adrenalin presovcanov aj rusnovodicov..
A co sa tyka neustaleho porovnania poctu nastupujucich cestujucich v Kysaku..zabuda sa na jeden podstatny fakt...v Kosiciach nastupuju cestujuci PLYNULE, VPRIEBEHU NIEKOLKO DESIATOK MINUT, v Kysaku sa sustredia cestujuci a jednym prechodom idu k vlaku, pricom sa nastupuje OKAMZITE, ZA PAR MINUT. Dovolim si povedat,ze aj mnoho inych ZST obsluzi tolko cestujucich, lenze sa hned z vlaku rozlezu do okolia....Takze Presovcania az tak mimoriadne nebazia po vlakoch,ako sa to na prvy pohlad mozno zda.
Reply on: eMareq #25628:
Ojjoj, to by sme chceli vela, cosi take nahrat do emtrestu..
mna skor zaraza jedna podstatna malickost,co DP sice realizoval,ale poriadne si zlahcil situaciu...
Teraz chodi len Xka. Pride na zastavku a neznaly cestujuci vie len, ze je to nahrada za nejaky spoj a ze pri VSS musi prestupit. Ale chybicka...cestujuci chce ist na terasu (L9),ale z Xka nezisti, aku linku nahradzuje (bolo by vhodne X3, X7, X9), ci mu jeho nahradny bus uz neusiel..Nieco podobne sa mi stalo v minulosti,ked som chcel ist na L3 zjazera do mesta,ale ked som siel busom ku krizovatke, videl som L3 odchadzat...tak som aspon vynadal dispecerovi...a ono to najskor bola uz nahrada za L9, co prisla po L9.
A druhy fakt..dojde cestujuci na prestupnu elektr. zastavku VSS, smer mesto..kruci,odkial zistim,kedy mi ide napr. L69, R2???
Reply on: eMareq #25628:
Si si isty, ze by to bolo cez tie minirepraciky pocut?
Reply on: eMareq #25628:
Nápad samozrejme dobrý, ale:

1. ten text je imho príliš dlhý a komplikovaný, človeku čo sedí (stojí) v električke netreba v tej chvíli vedieť, dokedy a prečo je výluka a kde stojí autobus na Jazere. Na to sú zastávkové oznamy, prípadne noviny/internet, rovnako na ospravedlňovanie sa a ďakovanie za pochopenie 🙂 Ja by som si akustické hlásenie predstavoval takto:
"Vážení cestujúci, táto linka je z dôvodu výluky presmerovaná do Barce. Pri ceste na sídlisko Nad jazerom prosím použite náhradnú autobusovú linku X, ktorá v zastávke VSS, križovatka nadväzuje na príchod električky."
Púšťať po každej zastávke napr. na Južnej triede/Alejovej, alebo pár zastávok pred VSS, X.
Toto má byť stručný záchytný bod pre tých, čo nevedia vôbec o ničom (a pripomenutie pre tých čo vedia), bližšie info si (v prípade záujmu) nájdu už sami na papierových oznamoch (ideálne priamo v električke), hlavne však nie vtedy keď sa zrovna niekam ponáhľajú a vodič ich znenazdajky vyhodí úplne inde než kam chceli ísť. To potom nasledujú akurát nadávky na DPMK...

2. s pišťadlami v prevádzke sa efekt akéhokoľvek zvukového hlásenia redukuje na 20-30percent... Takže toto bude mať skutočný zmysel až vtedy, až sa nebude dať prepočuť (verme, že čoskoro).

Ďalej by som si vedel predstaviť celý rad ďalších vylepšení a úprav informovania o výluke, ale to možno ešte spíšem a pošlem niekam...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.