Reply on: Isidor #25630:
Podľa mojich zistení, ktore som dostal od kompetentnej osoby, je ,,databáza EMTESTu uz tak prepchatá hláškami (anglické názvy uzlov, upozornenia na nastup prednymi dverami, atd.), že hlášky o vylukach by sa tam už nevošli." ?
Ja by som si akustické hlásenie predstavoval takto:
Vladimír
Nechápem, čo sa tu rieši. Vybudovanie predmetnej trate významným spôsobom sprístupní železnicu obrovskému regiónu plnému potenciálnych cestujúcich. Všetci riešite Prešov, ale to, že je naň napojený Sabinov, Lipany, Bardejov..., to akosi prehliadate. Okrem toho som presvedčený, že zdržanie vlaku jazdou po novej trati nebude nijak zavážné.
Inak KVKV, sorry, ale tým, že Košice sú druhé najväčšie mesto SR, to sa oháňať vieš. Uniká Ti len, že Prešov je na tomto rebríčku hneď trojka a sú naň napojené ďalšie regióny. My sa nebavíme o tom, že pár jedincov skomplikuje cestovanie masám. Ako tu už bolo napísané, pozri sa, koľko ľudí ide vo vlaku z Košíc a koľko ďalších pristúpi v Kysaku. Rozhodne možno hovoriť o porovnateľných skupinách.
A nemôžem nepoznamenať, že ma doslova šokuje Tvoj odmietavý postoj, k riešeniu, ktoré s pomerne neveľkým nákladom dokáže odstrániť 150 rokov staré nelogické vedenie železničnej trasy a namiesto toho z urazenej ješitnosti pána Košičana odkazuješ Prešovu nech si vylobuje priame vlaky po Kysackej spojke. To budeš nejaké zvláštny ekonóm, keď miesto jedného vlaku pre "20 ľudí" radšej prijmeš dva vlaky pre "10 ľudí". Ale ja by som Ti to najmôjveru doprial - aspoň na pol roka výstražne polovicu R a IC odkloniť z Margecian miesto Košíc do Prešova. Potom by sa možno "rozsvietilo".