Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

*SOLARIS* maniak

Dnes bol na návšteve v Košiciach ako "ZÁJAZD" Solaris Urbino 12 #348 z DP PREŠOV. Stál na parkovisku pri VšZP na Námestí osloboditeľov.

Foto:

http://upload2.postimage.org/297389/photo_hosting.html

http://upload2.postimage.org/297320/photo_hosting.html

http://upload2.postimage.org/297309/photo_hosting.html

? ?
Reply on: Axel #25546:
urcite daco stihli urobit, lebo kolaje aj s podvalami uz zmizli
Reply on: LUK #25551:
ak sa uz robi koridorova stavba, tak sa meni vsetko...aj zab. zar. Ak sa teda koridor dokonci a odovzda, bude sa na nom jazdit 160.
Reply on: m2001 #25549:
loko aj vozňov na 160 je minimum... a loko väčšinou jazdia do Čiech.. a ako si správne poznamenal, tak aj zabzar musí byť na 160...
Reply on: Axel #25546:
Ja som sa tam motal okolo 16.30 a pracovalo sa tam. ?
Reply on: Diggi #25541:
Loko aj vagony by síce boli, lenže na 160 je potrebné aj nové zabezpečovacie zariadenie (ktoré zatiaľ nemáme), teda aj ked sa dokončí koridor na západe, jazdiť 160 sa zatiaľ nebude..
Reply on: Axel #25546:
Ja som videl presne to isté. ? ?
Reply on: basta007 #25545:
Tomu, ze to nestihnu, by som sa ani necudoval.
Vcera som siel popri VSS 4x a zakazdym sedeli VSETCI robotnici na kolajnici a fajcili. Alebo mam len take velke stastie?
Reply on: Sarko #25533:
Neviem neviem,ci by sa rozbitim krajnice pre chodcov zmestili do sucasneho podjazdu 4 pruhy. Prave preto sa vyprojektoval tento tunel (nema nic spolocne s uvadzanym projektom Auparku-ani s planovanou vystavbou elektriciek), bude urceny len pre odbocny cestny pas na autobusku a chodnik pre chodcov. Blizka krizovatka Palackeho - Kriva by mala byt so svetelnou siganlizaciou- autobusy pri odchode zo stanice by mohli uz odbocovat priamo na PO/MI.
Co sa tyka varianty,ze sa zvolil tunel, je to dane asi menej narocnymi postupmi s dopadom na jestvujucu infrastrukturu. Ak si si vsimol, na stanici pribudli docasne perony na 3.nastupisti-pre vlaky, prechadzajuce prave cez nakladnu stanicu. A osobna doprava nebola uplne vylucena kvoli obsluhe zastavky Kosice predmestie.

Re #25532 TA: S nadjazdom pre autobusku sa nepocita, ani neviem,kde by ho situovali.
Re #25515 TA: Kilometer trate,kde sa ma prekladat koryto Hornadu, neviem, je to medzi Kostolanmi a Trebejovom...ale je to este len v zarodku, moze sa vsetko zmenit..Ale 3.tahanovsky tunel urcite bude ?

Re #25518 Nodes: Obavam sa,ci vyluku do 2tyzdnov vobec stihnu..Vcera boli vytrhane kolaje,pravdepodobne sa ide aj do kolaj.lozka,lebo tam bol autonakladac a par pristavenych tatroviek..len to maju trocha tazsie,lebo su obmedzovani vyskou nadjazdu aj trolejovym vedenim.
Reply on: Nodes #25543:

Takmer desaťtisíc podpisov pod petíciou Zachráňme trolejbusy
http://www.sme.sk/c/3439592/Takmer-desattisic-podpisov-pod-peticiou-Zachranme-trolejbusy.html
Za trolejbusy sú tisíce Košičanov
http://www.sme.sk/c/3441797/Za-trolejbusy-su-tisice-Kosicanov.html
AXEL: Ani mne sa nechce nejak vysvetlovat, ako som to myslel. Takze to nechajme tak. ALL: Radsej si precitajte v SME clanok o trolejbusoch.
Reply on: Diggi #25541:
Ked si uz o tych TBSkach cital, tak ich asi uz ziskali. Je to mozne, nehadam sa...
Reply on: Axel #25536:
Ako to nemáme lokomotívy? do železníc síce veľa nevidím, ale pokiaľ som dobre čítal tak Gorily robili TBS na 160 km/h ?
Reply on: Nodes #25539:
Nechcem sa hadat, ale porovnavat casovo rychlik cez Presov a stojaci len 2x a iduci ponovom 160 a osobak cez Margecany iduci 90 a stojaci na kazdom rohu....
Neviem neviem... Do presneho prepoctu sa mi nechce, ale dnesny stav je taky, ze medzi rychlikom a osobakom na trati SNV-KE je rozdiel 30-40 minut.
REDBURGER: Ake balamuty? Isidor pisal, ze sa cesta cez Presov predlzi a predrazi. Ked pojde osobnym, potrva to mozno rovnaky cas ako teraz a kvoli km navyse sa nepredrazi. VETERAN: O KORIDe si mozes vypocut zaznam. Odkaz tu pridal Isidor vcera vecer.
Reply on: veteran #25537:
a keby len to, ale aj vysokopodlazna zastavba v KNV (=sidl. KNV) ? Nevie niekto ako to vyzera s KORID-(or)om a elinou na THC???
Reply on: Sarko #25531:
ale ta casta z Masarykovej je aj teraz v plane (vid uzemny plan mesta na www.kosice.sk)
Reply on: eMareq #25535:
neboj sa, ty to uz nezazijes.
Dnes este len prebieha uprava VYBRANYCH usekov na 120ku, 160- ka sa viacmenej len planuje a miestami realne projektuje - no nemame na nu lokomotivy ani vagony.
Reply on: redburger #25534:
A kedy sa u nás (myslím v globále celú republiku) bude dať jazdiť rýchlosťou 160 km/h? ?
Reply on: Nodes #25518:
co to pises za balamuty Isidorovi? Ved ked je raz trat cez PO dlhsia o 26 km, tak ak ju chcem vyuzit, akoze chcem, ked je rychlejsia, tak snad tych 26 km zaplatim na viac nie?
Ak by bola dimenzovana na tu istu rychlost "priklad 160" stara trasa, co ale neviewm ci je mozne, tak Isidor ma pravdu.....
A toto za ma ist osobnym.... no mam pocit ze tym osobakom po starej to bude jak rychlikom po novej.......to mas pravdu, ked bude taka okluka ? ...ale potom sa stejnak ta tart do PO oplati iba Presovu a KE a dalej az po Ciernu n Tisou to bude takpovediac zdrzavka....

Na tie zeleznice ja mam taky nazor : najprv nech sa spoji seriozne BA+KE a na to nejak raciolnane pripoje skade tade....
PO by som riesil jednoducho.... co trva cesta z PO do Kysaku?gemeranom podla CP 16 !!!! minut...... tak o com sa bavime, dva vozne sa napoja na cakajuci rychlik z KE a moze sa ist 160 do BA. ako neviem co kto riesi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.