No ja Ti to vysvetlim. Nastupiš do L18 a zakúpiš si 30 minutový lístok, cestuješ len 10 minút a chceš vystúpiť tak priložíš kartu znova a Emtest ti tam napíše že ti ostalo ešte 20 minút. Tých 20 minút možeš ešte niekde precestovať tak nastúpiš do L19 a priložíš kartu ten 20 min. lístok sa "aktivuje" a maš ešte lístok na 20 min. Dúfam, že si to pochopil ?
Hmm.Cela trasa linky ma 26 minut.Ty cestujes len dajme tomu 10 minut.Odcita Ti len 30 min.A ty ked vystupujes musis prilozit kartu aby ti to zapisalo neprecestovany cas.Potom ked nastupis do ineho vozidla tak Ti odcita neprecestovany cas.Musis si ho sledovat lebo ak precestujes ten cas musis kartu prilozit opat.A opat Ti odcpocita cas bud 30 alebo 60 min. podla toho ako dlho trva trasa.Ked vystupis opat prilozis aby ti zapisalo neprecestovany cas.Uz pochopil? ?
Uz chapem ako to funguje, tak mu to musim povedat.
Re #24345 Josip3211: Ale vsak on moze prestupovat a tak sa mu tych 60 min. hodi, takze tu nejde o to. A preco mu nemalo co ostat? To som nejako nepochopil s tym vystupom...Konkretizuj...
Povedz mi naco by si si kupoval listok cez penazenku na 60 min. ked cela trasa linky ma 26 minut?Ak chces vediet nieake info tak stlacis tlacitko INFO a ujo Ti povie prilozte kar tu a prilozis.Vsetko Ti ukaze.A pises este k veci ze ti opat zakupilo 30 min. a prilozil kartu aj ked vystupoval z L4?Lebo ak nie tak mu nemalo co ostat a automaticky kupi dalsi listok. ?
No ja som to neskúšal, ale z dostupných návodov som vyrozumel, že keď chceš 60min., tak si najprv taký musíš NAVOLIŤ. Ak si nevyberieš sám nič, iba rovno švacneš kartu na čítačku, automaticky Ti predá taký lístok, ktorý Ti vystačí na konečnú danej linky.
Tak to bude hĺboká kontrola počnúc od 1. 1. 90 alebo 1. 1. 93? A mám dojem, že niektoré veci zostanú prudko utajené, lebo čo keby sa niečo zistilo...
Re #24336 KVKV: Otázka má ísť na tých čo túto tarifu, kde niektoré pasáže sú skôr zlým snom ako niečo pre cestujúceho, stvorili. Jedna vec je veľkosť možností výberu, druhá ak sa to nedotiahne do konca. Inak toto ma nenapadlo. Že kombinácia prestupný lístok na batožinu a neprestupný na 4 zastávky. S tým sa asi nepočítalo.
Re #24338 KVKV: Keď niekomu bola táto doprava dobrá len do 31. 12. 1992 a potom sa na ňu zvysoka ...? Konieckoncov tu bol posledných 20 rokov prebytok vozidiel.
Re #24340 KVKV: Nodes by ti o tom vedel povedať. ?
Re #24341 KVKV: A kto by ich chcel? Ani v krajinách býv. ZSSR ich nechcú (aj keby im za ne platili). Nové je predsa len nové. Z tých 25 ks sa oživujú (zrejme už boli hodne mŕtve) 2 - 357 a 363. To je prakticky nepredajné.
? ? ?
TO SNAD NEMYSLÍŠ VÁŽNE !!!
Jazdím denne pražskou mhd, a ked prídem na pár dní do Košíc tak je to ako zlý sen.
Porovnávať pražskú a košickú mhd by som si ani netrúfal.
Keby z drážneho úradu previedli v ke doslednú kontrolu stavu tratí , tak električky by možno nemali povolenú prevádzku ani po Bardejovskej. To tak jedine dve katečka na Južnej by mohli snáď.
Hlavne sa nedať nasmerovať tam, kde chcú "ONI".
Prajem vela elánu a odvahy luďom /zatial dvom, trom...?/, aby im to úsilie vyšlo. Chcem dúfať , že to nevzdajú.
To, jak si popísal pražskú mhd, tak to sa skoro budem báť v tak "hrozných" vozidlách jazdiť.
Ale pozri sa na takú T3 zo sedemdesiatych rokov v akom je technickom a ESTETICKOM stave! A porovnaj s košickými z konca osemdesiatych. Tie laminátové sedačky mi skutočne nevadia.
...Aby nebolo nakoniec tak , že ich za pár rokov bude dpmk kupovať na obnovu voz. parku. ?
Aha! Takže teraz pri návšteve Košíc sa aspoň dvakrát denne zveziem do USS a späť, veď doposial som bol o tú možnosť ukrátený s týždenným lístkom ☺ ☺ ☺
Ale vážne, podla mňa by bolo rozumnejšie pridražiť jednorazové lístky a zvýhodniť trvalých abonentov, teda tarify od 24h vyššie.
A ešte jedna PERLA . Pokial sa budem držať tarifných tabuliek, tak pokial cestujem s batožinou zo stanice na štyri zastávky, tak za seba platím menej než za batožinu! A to je prosím celkom reálny prípad a nielen u mňa!
Prosím znalcov, ktorí majú prehlad, nech ma informujú, či takáto kuriozita sa vyskytuje ešte niekde v EU /eventuálne Ukraina/.
Len pre vysvetlenie: cena za batožinu býva obvykle nižšia než základné jednorazové cestovné, velmi často je to polovina, a pre vlastníkov predplatných kuponov zadarmo.
V KE by som kompromisne navrhoval jednotne 12.-Sk
Sorry, ked niekto tresne, ze MHD v Prahe je k svetu a ze tam sa o to ludia pricinuju, tak ma to, ako cloveka, ktory 9 rokov pouziva sluzby DP Praha, musi nadzdvihnut zo stolicky. Teraz (15.-30.6.) som mal prilezitost stravit 2 tyzdne v Kosiciach. Verte mi, komfort, ktory cestujucemu poskytuje DPP, nie je zasadne odlisny od komfortu poskytovaneho DPMK. Ak niekto tvrdi, ze Praha je vyrazne viac k svetu, nech svoje tvrdenie konkretizuje.
Proste takáto informácia prebehla , novému vedeniu dpmk by som rozhodne doporučil si nechať vykonať audit a hlbkovú kontrolu hospodárenia , čo možno najviac /aspon päť /rokov dozadu.
Nech DPMK z v e r e j n í všetky obchodné doklady a zmluvy týkajúce sa rekonštrukcií všetkých KT8 ! Potom bude jasno.
Pre "pete"..... ja sa nepovažujem za "ober odborníka", ale sklon k roznym "beťárstvam" u niektorých osob z vedenia dpmk je mi velmi dobre známy, úroveň dovery k tomuto spolku keby dosiahla hodnoty NULA, tak je to výrazné zlepšenie, momentálne je to tak mínus 50.
Nech ukáže nové vedenie, že mu ide o navrátenie dovery!!!
NECH TO BERú AKO VýZVU !
"...že DPMK dvihol ceny do USS špeciálne preto lebo v USS sa majú dobre a je tam priemerný plat 30 000."
Sama blbosť, 30 00 tam ma majster anie robotnik. (Len domplnenie)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KVKV
Keby z drážneho úradu previedli v ke doslednú kontrolu stavu tratí , tak električky by možno nemali povolenú prevádzku ani po Bardejovskej. To tak jedine dve katečka na Južnej by mohli snáď.