Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #24331:
"...že DPMK dvihol ceny do USS špeciálne preto lebo v USS sa majú dobre a je tam priemerný plat 30 000."
Sama blbosť, 30 00 tam ma majster anie robotnik. (Len domplnenie)
Reply on: Turbo KKK #24330:
Ja som to pochopil tak že DPMK dvihol ceny do USS špeciálne preto lebo v USS sa majú dobre a je tam priemerný plat 30 000. Ale na to že tam su rôzne firmy (v ktorých maju oveľa nižši plat) nemysleli. Proste svinstvo ? ? ?
Reply on: LeLe #24323:
Dakujem aj ked si ma nepotesil Podla mna je to svinstvo ked cestovanie do Sace zlacnelo o 40 sk a do USS zdrazelo o 230 sk VYSVETLI MI TO NIEKTO? Myslim ze USS vrazil do DPMK dost penazi a toto je vdaka? A aby sme (vsetci co tam pracuju ) sa mali lepsie tak zrusili linku R5 a linka R1 je len jednovoznova vraj preto ze su prazdniny Takze cestovat teraz z USS na stanicu z rannej zmeny je cista vrazda
Reply on: Papyr #24327:
No jo Petře, kromě tebe nikdo... ? ?
Ja mam tiez pripomienku k systemu...Zabudol som na to, ale teraz ma to napadlo, ked citam, co pise Johny. Kamarat ma elektronicku penazenku. Isli sme spolu L4kou od Policie ku Starej sportovej hale a tak prilozil svoju kartu a automaticky mu hodilo 30 min. (preco? co keby chcel 60 min?). Ked sme prestupili pri hale na L6 a isli az ku Druzbe, tak sme chceli vediet, kolko ma este casu a prilozil kartu znova. Miesto informacie, kolko casu mu este zostava, mu znova "zakupilo" 30 min. a pritom mal este casu habadej zo skorsieho zakupenia. Nestlacil nic, proste mu to automaticky opat odratalo. Rad by som vedel ako to teda vlastne je, pretoze ked ma takto v buducnosti cestovat, tak moze celu EP hodit do kosa a zadovazit si BCK.
Reply on: Dynamax99 #24310:
Neskutocne bludy hlasas. Byval si niekedy v Prahe?
Reply on: Johny_SK #24325:
Pokiaľ je pri tej žltej buksni priložená chipová karta a cestujúci si NIČ NEVYBERIE (rozumej aj aktivuje) tak sa mu automaticky ODRÁTA kredit nastavený a zobrazený na úvodnej obrazovke (napr. Tarifa T1, 30 min) a NEROZLIŠUJE sa či máš nárok na zľavu alebo nie.

Tarifa však bola pripravená narýchlo, doslova z noci na deň a deň pred spustením hypermoderný žlté žilinské džadovité nintendo opäť zlyhalo - nechcelo prijať nové dáta (a to nebolo po prvý krát). Chyba je predovšetkým v systéme.
Dobry!
Posielam par skusenosti pri cestovani DPMK a platbe BCK.
V stredu okolo 19.30 som cestoval zo zastavky (pri OKay) na sidlisko Tahanovce (tri zastavky), pri pokuse o platbu na styri zastavky mi terminal vobec neponukol takuto moznost, takze ma to stalo + (plus) 5 Sk. Dnes som chcel cestovat zo Sofijskej do Tesca (jedna zastavka) autobusom 27 a pokusal som sa "dostat" do menu na zlavnenu cestu (BCK-11 Sk), no znovu som nepochodil, ba navyse pri zruseni ponuky (BCK bola stale v kontakte s terminalom) mi automaticky odobralo pre zmenu 19 Sk, hoci som nezadal ziadnu volbu, teda dalsich + (plus) 8 Sk. Pytam sa ako mam bojovat proti "nenazranosti" DPMK? ☠

*SOLARIS* maniak

Reply on: Isidor #24320:
chod na operáciu jazyka, dajak ti trčí von z úst... ? ?
Reply on: Turbo KKK #24321:
Jednoducho povedané, doplatok neexistuje, treba dostiknut rovno listok na TZR 60 minútový. Teda zaplatíš 2x T1
Reply on: Turbo KKK #24321:
20korunový (ak máš na BČK nejaký "kredit", tak z nej je to *len* 19 Sk), platí 60 minút od označenia.
HELP ak mam mesacnik za 550 sk a chcem cestovat napr. linkou R1 do USS aky listok si potrebujem k tomu oznacit
Reply on: Nodes #24317:
Nuž, prvotným dôvodom bola isto snaha o unifikáciu zo zvyškom parku (T3R.P(V)) - v Prágli sa atypy proste nenosia (viď osudy vozov T3R, T3G, T3A, čoskoro zrejme T6A5.3 a RT6), ten hrozný náter á la 50te roky potom vznikol jednak na odlíšenie od ostatných T3 kvôli širšiemu profilu, ale *vraj* z ruky Kotasa aj na podčiarknutie absurdity takejto "rekonštrukcie", či skôr novovyrobenej nízkopodlažnej tram v roku 2006 ?
Keby šlo čisto len o "tradíciu", tak by sa asi objednávali takéto poršetry: http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Soubor:14T-T3.gif ?

PS: ešte k tej ekonomike: http://tinyurl.com/2c27vk

Re #24319 *SOLARIS* maniak: http://tinyurl.com/2g8rlx ?

*SOLARIS* maniak

A je to tu...

AUTOBUSY ( uverejnené vo VVO č. 124/2007 zo dňa 29. 6. 2007 pod označením 02853-MST) 29.06.2007 - prebieha

http://www.dpmk.sk/index.php?pag=161


?
Reply on: Isidor #24315:
Aha 😃. Ale dostal si ma z Prahou aspon do obrazu 😉.
Reply on: Isidor #24315:
Retrovany nie su aj z urcitej casti ako nadvaznost na tradiciu? Aby sa dizajnom podobali na stare T3, noznicovy pantec, nozny radic.
Reply on: Isidor #24315:
Vidíte..? Koždý sa stará, vláda je zlá nikto s tým, nič nevie urobiť...len chuderky T3 musia stále makať na Košických rozbitých dráhach ?
Reply on: Stevqo #24309:
Tých 8mld. je prevádzková dotácia, takže na metro ide isto veľká časť z toho, ale nie na výstavbu. Nakoľko predpokladám (ale možno sa mýlim), že v nákladoch na prepravu jedného cestujúceho je metro lacnejšie než bus/tram, tak prevádzka metra by bola z tohto hľadiska skôr výhodou pre rozpočet ako záťažou. (Treba si predstaviť, ako by sa nahradzovalo také C-čko v špičke (int. 110s, narvané 5vozňové súpravy) autobusmi - vlastne moment, pár rokov dozadu sa to udialo 🙂 )

Kapitálové dotácie DPP sa pohybujú rádovo okolo 4-5 mld., no ale pri pohľade na investície sa to rozplynie raz-dva (tu 15ks škodoviek, tam 50 rekonštrukcií T3/KT8, niekoľko reko súprav metra, pár (desiatok) autobusov, nové tunely pre krtka atď.)

http://www.praha-mesto.cz/(ms0zxmfgcrbknejx1sevpkr4)/zdroj.aspx?typ=4&Id=41317&sh=1750081822
(prípadne copy&paste do prehliadača, ak to tu rozhádže)

Pre úplnosť: tržby z cestovných lístkov v r.2006 - asi 3,3mld. Kč. Jo, chcelo by to nejaké objektívnejšie porovnanie nákladov vs. tržieb (na ubehnutý vozkm, na cestujúceho, na miestokm?..) v rôznych mestách, škoda že na to momentálne nemám čas ani prostriedky.

Štátny rozpočet sa v súčasnosti (tento rok?) podieľa na financovaní výstavby metra tuším asi 10 percentami, zvyšok ide z peňazí Prahy (kvôli čomu sa nemajú veľmi v láske, keďže nedávno to bolo ešte 50 na 50 🙂 )

Ale inak DPP (potažmo tamojší magistrát) možno charakterizovať ako nehorázne rozhadzovačný na jednej strane a pritom zároveň zúfalo "šetriaci" na opačnej (viď napr. "plzeňská pomsta" 14T vs. sockovité rekonštrukcie T3)

Huh, dosť krutý OT, možno by to chcelo sa presunúť do diskusie na transport-e 🙂 )
TA: Kym mesto nebude ochotne resp. nebude mat moznost poskytovat investicne dotacie v potrebnej vyske, tak sa kvalita bude zvysovat pomaly.
Reply on: Nodes #24308:
keby si aj u nás pohrozilo, možno by nebolo na škodu. Aj keď nová metla dobre metie, takže novému snáď ani nebude treba hroziť a kvalita MHD pôjde hore. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.