Mozem Ta ubezpecit, ze minimalne posledny mesiac sa ludia pricinuju s maximalnym usilim k tomu, aby ta MHD bola k svetu, aj ked sa to mozno este nezda. Uvedomme si, ze rozbehnuty vlak nejde len tak zastavit a nasmerovat inam. Chce to svoj cas.
Ani som to nebral tak, ze by som chcel nieco spochybnovat, skor doplnit. A este si dovolim, ze si pamatam, ako vyzerala liberecka elektrickova miniprevadzka kedysi - jedna velka hroza a dnes, ked patri medzi najlepsie. A zial, v sucasnosti je tou hrozou prave kosicka prevadzka a urcite nikto nespochybni, ze najhorsia spomedzi vsetkych v ramci byvaleho CS.
Inak si myslím, že keď už máme pri moci toho reformovaného komunistu = socdemáka tavárišča komsomólca fíca, ktorý tak rozhadzuje na všetky strany, tak by mohol čosi rozhodiť aj na MHD. Ale z toho asi nebude nič, lebo najprv treba dôchodcom "pozvyšovať" dôchodky = dať im po okrúhlej tisícke na Vianoce, nech sa majú aspoň raz za rok dobre.
A pozri sa, ako vyzera MHD v Prahe. Dotacia tam cini 8 miliard korun rocne, listok stoji dvadsat korun - a T3-ky maju original hnusne laminatove sedacky a mnoho autobusov pochadza z rokov 1985-90.
8 mld rocne je v pripade Prahy samozrejme VELA. Zvlast vzhladom na to, co DPP ponuka cestujucemu.
All: Dopravny podnik by listkami a prijmom z reklamy mal zarobit cca 60-75% nakladov. V takom pripade hospodari dobre. Zbytok je dotacia mesta - ak je mesto blbe a dotaciu dava malu, je DP v strate, v opacnom pripade je v zisku. Pozriet sa iba na ciste vysledne cislo - zisk alebo strata - a na zaklade toho posudzovat DP, je blbost.
DOPRAVNY PODNIK NIKDY NEZAROBI NA CESTOVNOM 100% NAKLADOV.
Dnes zaujimavy postreh.Traja malicky degeskovia nastupili na zastavke Zapad- Mikoviniho na predne dvere.Az jeden z nich mal BCK.Prilozil ju ku oznacovacu a ten signalizoval ze je nabita.Nabita ale na mesiac a nie kreditom.Ten mali degesko asi chcel kupit listok pre spolucestujuceho no len do teraz neviem ako ked nemal kredit.Prikladal prikladal a nic.Potom na dalsej zastavke vodic ochotne sa snazil zakupit listok pre jeho spolucestujucich ale marne. Vsetko vysvetlit asi tak: AAA JA NEVIEM PRECO TO TAK IDE.A nechal ich cestovat veselo dalej.Tak DPMK setri asi na kazdom mieste.Naco zaskolit vodicov?Ved to by trebalo zaplatit ludi ale to nemozme ved setrime.Azda si myslia ze pride "FANS" mhd a budu to robit za tricko? ? ? ? Dakujem pekne ? ?
Peter55:jasne ze sa dovali 337 mieto NP KT-cka......pozri v cestakoch ze NP od 1.7.-31.8. n e p r e m a v a j u...........tak nabuduce kukaj do cestaku ?
Veď oukej, ja som sa len nad tým pousmial. Určite nespochybňujem, že liberecká električková miniprevádzka je na tom po technickej stránke oveľa lepšie ako Košice
Alebo co je na tych libereckych T2 este povodne... Vyzbroj, ovladacie prvky a sedadla z T3, niekde calunene potahy na skrupinach, ci IS BUSE, dvojlistove pantografy, sklapacie zrkadla, par reflektorov atd, atd, atd. urcite nie. A pritom tie viac ako 40-rocne babicky vyzeraju lepsie ako o viac ako polovicu mladsie kosicke vnucky.
ahá... veď to by sa dalo poriešiť... na celodenkách sú, alebo by mali byť dlhé budare a dohliadnúť na vypravovanie budarov v trhaných službách linky 18. Veď ich máme dosť...? ?
Stevqo