Všetky prístroje, vmontované firmou EMtest na madlá, majú v sebe zabudované nielen označovacie zariadenia na listky, ale aj čitacky na BČK. Pôvodne som myslel, ze to bude mať len ten označovac, čo bude vpredu pri vodičovi. Akurát V TOMTO som sa mýlil !!! Nakoniec sa dopraváci rozhodli, že čítacka nebude za dverami, ale bude a už aj je namontovaná na madle pri predných dverách. Je tak cybernetic ? ?
ved som ti vravel že nečitaj jeho kačice.....jeho prispevky su same kač kač....a nič nie je založené na pravde....toto sme tu už mali veľa krat......zrušenie expresov pred mesiac a pol pred prazdninami, a podobne:D
Priklad to bol len ilustracny, ale vidim ze nie vhodny. Az teraz som pochopil, ako to je presne s tymi nocakmi... S tymi stlpcami odchodov to nechap zle, nemyslel som to ako kritiku vasej roboty, len som bol zmateny z tych nesuhlasnych informacii... Myslel som ze kazda linka je obojsmerna, nie ze su obojsmerne v zmysle 100-101 atd...Uz to chapem. Nevsimol som si to nikde, ale je to moja chyba. Dakujem za vysvetlenie.
Cena za dodavku elektrickej energie ma viacero zloziek ( platba za energiu, platba za vykon) a zavisi od viacerych faktorov (mnozstvo odobratej el. energie, cas odberu, vyuzitie maxima, pocet odbernych miest, ... ).
Ale v ziadnom pripade sa to neda interpretovat tak, ako si to napisal.
1- Energia sa odobera, len ak je UZAVRETY elektricky obvod (cez zapnuty trakcny motor trolejbusu). Ak je trolejove vedenie pod napatim, mozeme hovorit o stratach zvodom, ale tie zanedbame. Ked nie je odber, tak nie je odber el. energie.
2- elektromer vse nie je na kazdej sekcii zvlast, ale je v meniarni. Jedna meniaren napaja 3,4,5,... sekcii a tie potom treba povazovat za jednu mnozinu. Tebou spominane efekty by sa mozno prejavili, ked by v sieti v case spicky premaval len 1-2 trolejbusy. Ale nie pri sucasnom pocte spojov.
3- vy mate v Kosiciach na trolejbusovej doprave ukazkovu rovnomernost medzi spickou a sedlom.
4- znizit mernu cenu za dodavku 1 kWh (po zaratani vsetkych zloziek mesacnej fakturacie) mozete:
a- dlhsou prevadzkou aj v noci (nezmenena platba za vykon sa rozpocita na vacsi pocet odobratych kWh)
b- pri zachovani rovnomernosti zvysit pocet spojov a zatraktivnit intervaly.
U vas vobec nieje problem v tom, aky je tvar tr. siete, ani v rovnomernosti a cene za dodavku elektrickej energie. Problemom je maly pocet trolejbusovych spojov a vysoke FIXNE naklady na trolejbusovu prevadzku (na elektrodispecing, administrativnych pracovnikov, udrzbarov vozidiel a trolejoveho vedenia, ...) Ak by linky 71 a 72 premavali celodenne po 12 alebo 15 minut, tak by sa fixne naklady rozpocitali na vacsi pocet vozokm a tym by sa znizili naklady na 1 vzkm.
no určite...on akurát tak mlieko chlastá alebo istý luhovaný nápoj. ? Stále trepé na fóre nezmysly. Nemá čím zaujať pozornosť. Nevšímaj si ho. Je to decko. ? ?
Ak myslíš stĺpce pre zastávky tak je to jednoduché. 100 (102, 104) chodí STÁLE jedným smerom a 101 (103, 105) ku nej smerom opačným, striedanie trás na jednej linke tu nie je. Mal som spravenú aj kombináciu 100+101 a obdobne ostatné, lenže tieto pletú cestujúcich. Lebo pri ťuknutí na takúto kombináciu sa ti ukáže 2x východzia a konečná žel. stanica - čo nie je problém ako taký, ale to, ŽE NEVIEŠ ČO JE ČO (ktoré je 100 a ktoré je 101 ap.). Označenie napr. 100A by znamenalo, že je tá trasa nejako predĺžená L100. Ale ona predĺžená nie je.
A čo sa týka rozlíšenia smerov, ja som NASCHVÁL písal do poriadkov, že tá a tá nočná linka je PROTISMERNÁ ku linke tej a tej. Treba čítať všetko a nie len odchody. Je to tam napísané (dtto sa týka aj 106ky, ktorá má napísané, že je to náhrada za zrušenú 107). A vybral si si zlý príklad s tou 32 a 32A, keď 32A je len predĺženie 32.
myslis ze si veci najprv nepozriem? nebud chytry...
Re #21961 eMareq: postrehol som standard na tejto stranke, a to ze linky premevajuce obojsmerne maju dva stlpce - jeden smer, druhy smer (aj ked u vacsiny. nocakov je cielova a vychodzia zastavka Zel.St.). Nocaky okrem 106tky maju len jeden. Preco? Je to matuce, vobec nie samozrejme ze premava aj opacnym smerom. Jeden kamarat tak na to doplatil a na furcu cestoval rok okolo celeho mesta, namiesto toho aby isiel opacnym smerom z NO cez Secovsku. Ako napr. na stanici rozlisim smery? len podla cest. poriadkov na zastavke? Napr. donedavna to bolo u 32ky elegantne rozlisene na 32 a 32A, tak som chcel vediet ci take nieco nie je aj u nocakov... ?
spytam sa kolko trolejbusov pri 15 min intervale prejde cez 800 metrovy usek? jeden smer 1 a opacnym smerom jeden. urcita cast energie v danom useku sa spotrebuje, prejdenim trolikov, pocas nepritomnosti trolikov ta energia stale prudi v tom obvode, len je bez odberu a za nu plati podnik tak isto.
Papyr : tie cisla tu niekto spominal na diskusii. Sam vies, preco ma Presov take male ceny za VZKM, lebo ma siet (nie rozstrbenu usecku), hustejsi interval a mensie prevadzkove naklady na udrzbu oproti KE, kde sa viac vraza do udrzby Busov
#2007 má držiaky a kabeláž, je odskúšaná komunikácia. Ten prístroj, čo sa ma montovat za vodica, teda - za dvere kabínky, je čítačka kariet. To znamená, že keď cestujúci priloží na ňu kartu, tak vodičovi ukaže na palubaku, či je karta dobitá kreditom, alebo nie. Ale zatiaľ to #2007 nemá namontované, pretože sa stále dohadujú, že ako to namontuju, aby to čo najmenej vadilo.
? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko
spytam sa kolko trolejbusov pri 15 min intervale prejde cez 800 metrovy usek? jeden smer 1 a opacnym smerom jeden. urcita cast energie v danom useku sa spotrebuje, prejdenim trolikov, pocas nepritomnosti trolikov ta energia stale prudi v tom obvode, len je bez odberu a za nu plati podnik tak isto.
Papyr : tie cisla tu niekto spominal na diskusii. Sam vies, preco ma Presov take male ceny za VZKM, lebo ma siet (nie rozstrbenu usecku), hustejsi interval a mensie prevadzkove naklady na udrzbu oproti KE, kde sa viac vraza do udrzby Busov