Peter K:
Dnes som sa po 14:00 presvedcil, ze KT8 ev.c. 525 a 528 naozaj premavali v 5 minutovom kyvadlovom intervale. Na uvedenom useku je jazdna doba 4 min. a KT-cka tu cakali tak minutu az dve. Je mozne, ze v okrajovom rezime (neuviedol si, v akom case si to vysledoval), ked kyvadlovo premava len jedno KT8, bol interval 10 minut. Neuslo mojej pozornosti, ze aj dispeceri zasahuju do prevadzky a obcas vysielackou zadrzia vozidlo na linke X, pokial pride nejaky zmeskany spoj, resp. ak cestujuci dobiehaju od zastavky Nam. MMM. V jednom pripade prikazal dispecer zobrat dvoch cestujucich, ktori chceli nastupit, ale vodic uz mal zavrete dvere, zrejme nepozeral do spatneho zrkadla a uz naslapol na jazdu.
Dnes som sa po 14:00 presvedcil, ze KT8 ev.c. 525 a 528 naozaj premavali v 5 minutovom kyvadlovom intervale. Na uvedenom useku je jazdna doba 4 min. a KT-cka tu cakali tak minutu az dve. Je mozne, ze v okrajovom rezime (neuviedol si, v akom case si to vysledoval), ked kyvadlovo premava len jedno KT8, bol interval 10 minut. Neuslo mojej pozornosti, ze aj dispeceri zasahuju do prevadzky a obcas vysielackou zadrzia vozidlo na linke X, pokial pride nejaky zmeskany spoj, resp. ak cestujuci dobiehaju od zastavky Nam. MMM. V jednom pripade prikazal dispecer zobrat dvoch cestujucich, ktori chceli nastupit, ale vodic uz mal zavrete dvere, zrejme nepozeral do spatneho zrkadla a uz naslapol na jazdu.
, ale po poslednej obhliadky Komenskeho ul. spred hodiny prispievam s podrobnejsimi udajmi:
. Horsie je, ze si Busmechanik dopravar, a teda ked sa presvedcis, ze tu zvisle ani vodorovne znacenie nie je a dalej tvrdis svoje, tak ktovie ako uvazuju bezni vodici, no proste zbohom bezpecnost premavky
BM