Reply on: petermss-Sepa #76:
Herdek ty seš taky všude.
, ale po poslednej obhliadky Komenskeho ul. spred hodiny prispievam s podrobnejsimi udajmi:
. Horsie je, ze si Busmechanik dopravar, a teda ked sa presvedcis, ze tu zvisle ani vodorovne znacenie nie je a dalej tvrdis svoje, tak ktovie ako uvazuju bezni vodici, no proste zbohom bezpecnost premavky
.
. Po zazati lamp, kedze auta uz bolo dostatocne vidiet, dispeceri majaciky zbalili. Zajtra a v nedelu budu na linke X kyvadlovo v cca 5 minutovych intervaloch premavat 2 vozidla KT8.
Ja som bol rovnako za otvoreny zvrsok, za zly vtip povazujem to, ze sa zacne robit nieco ine a len na kratkom useku s tym, ze sa to musi stihnut, lebo je to super moderna nova technologia a potom je to znova obycajny (no vynikajuci) otvoreny zvrsok. Teda som reagoval na to saskovanie okolo toho namiesto rekonstrukcie celeho useku ako sa planovalo.
. L 9 od NMM smer Jazero premavala s meskanim 4 minuty.
Mozno to zasa spravia ako s BKV - daju mozno dobru technologiu, ale nieco v ramci uspornych opatreni nebude tak ako by malo byt a bude to na nic.
Ja som to najprv pochopil tak, že za mnou prídu celé Košice
triedu som mal z vyhladom na ten usek. Tak opisujem len to co mam potvrdene podla skusenosti. Moze tam byt dvojprudovka ale cesta je siroka ako 4 a vodici tak aj jazdia.

Este definuj ten treti prud, aby som bol v obraze.
Sarko
Neviem co mas proti otvorenemu zvrsku, je to to najlepsie, co moze byt. Nastastie, DPMK sa spamatal v poslednej chvili a v tychto dnoch na betonove podvaly osadil kolajnice typu S49, take, ake su na zvysnej casti rekonstruovanej Juznej tr., ci rychlodrahe. Zliabkova kolajnica bude len v kratkom, niekolko-metrovom useku medzi zliabkovou vyhybkou a kolajovou krizovatkou oproti hotelu Strojar.
Nodes:
Trat sa samozrejme este obsype kamenim a podbije. Neboj sa, bude z toho taka ista trat ako je medzi Strojarom a Cintorinom